Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Robi wrażenie ten wykres :good: Sam chciałbym podciągnąć tak swoją bestie pytanie tylko czy wymaga to dużo wkładu finansowego i ile modów trzeba wykonać :> Z góry za wszelkie informacje dziękuję :hi:

Opublikowano

Trochę to kosztuje ;( ale teraz frajda z przejechania każdego kilometra jest tak duża, że zapominam ile to kosztowało (i $ i pracy) :wink4:

Z mocą silnika na pompie jest tak, że od pewnego pułapu każde kolejne 10KM to wydatek rzędu 2 tysięcy złotych. Trochę zazdroszczę kolegom z silnikami AJM - wrzucają turbinę AWX i pęka 160KM.

A u mnie :

turbo AWX, pompa hybryda 11, wtryski 216, kolektor dolotowy awx, fmic i "tylko" 170KM.

Opublikowano

u siebie sprawdzałem to wystarczył chip na seryjnym turbo i wyszło 162KM ;-)

ale fakt PD'ki się fajnie chipują ;-)

Opublikowano

Dzięki wielkie za szegóły ja ostatnio wybebeszyłem kata u siebie :> i mam zamiar wywalić egr no i ten kolektor z awx bo widzę że często go stosujecie a potem to też pewnie turbo wymienię jak tylko finanse pozwolą dzięki jeszcze raz POZDRAWIAM :hi:

Opublikowano

to lepiej dozbieraj najpierw na turbo,a potem na kolektor, bo on Ci nie da zauwazalnych przyrostów... a egr jak sprawny to wcale nie trzeba zaslepiac, przy pelnym bucie i tak sie zamyka. ale nie robmy offtopa.

Armi, pojezdziles juz troche po asfalcie? jak wrażenia? ja bede celowal podobnie,ale bez pompki, to gdzies na 155-160 maks.

Opublikowano

Co do egr-a to nie jestem pewny czy sprawny :confused4: jest bo jak depne do spodu do przy 3 tys. obrotów jest zryw dość konkretny potem samochód dalej się rozpędza ale to mi spokoju nie daje :wallbash:

Opublikowano

to lepiej dozbieraj najpierw na turbo,a potem na kolektor, bo on Ci nie da zauwazalnych przyrostów... a egr jak sprawny to wcale nie trzeba zaslepiac, przy pelnym bucie i tak sie zamyka. ale nie robmy offtopa.

Armi, pojezdziles juz troche po asfalcie? jak wrażenia? ja bede celowal podobnie,ale bez pompki, to gdzies na 155-160 maks.

Trochę już pojeździłem, nawet mi się podoba bo ciągnie równo w całym zakresie obrotów i nie ma takich strat przy zmianie biegów.

Wcześniej było takie "jebniecie" ale na krótko.

Co do egr-a to nie jestem pewny czy sprawny :confused4: jest bo jak depne do spodu do przy 3 tys. obrotów jest zryw dość konkretny potem samochód dalej się rozpędza ale to mi spokoju nie daje :wallbash:

:vaglogi: i wszystko będzie jasne :wink4:

Opublikowano

OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę :good: może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? :confused4: Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :>

Opublikowano

OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę :good: może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? :confused4: Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :>

Jeśli chcesz wrzucić turbo awx i wtryski 216 to zmiana pompy nie jest konieczna bo i tak nie wykorzystasz jej potencjału(co innego jakbyś dał turrbo brd i wtryski 230). Ja pompę zmieniałem bo moja stara po prostu się popsuła.

Przy okazji do sprawdzenia poszły wtryski - 2 lały więc wymieniłem wszystkie 4 końcówki na 216 (120zł/sztuka) plus jakieś 200zł za ustawienie.

Opublikowano

OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę :good: może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? :confused4: Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :>

Jeśli chcesz wrzucić turbo awx i wtryski 216 to zmiana pompy nie jest konieczna bo i tak nie wykorzystasz jej potencjału(co innego jakbyś dał turrbo brd i wtryski 230). Ja pompę zmieniałem bo moja stara po prostu się popsuła.

Przy okazji do sprawdzenia poszły wtryski - 2 lały więc wymieniłem wszystkie 4 końcówki na 216 (120zł/sztuka) plus jakieś 200zł za ustawienie.

i wtedy sie zaczeło :kox:

Opublikowano

True :naughty:

Opublikowano

masz już nowe koło na oku ? :decayed:

Opublikowano

masz już nowe koło na oku ? :decayed:

Mam, będę je oglądał w tym tygodniu. Może od razu kupię :wink4:

Prosięta 18 cali :cool1:

Opublikowano

masz już nowe koło na oku ? :decayed:

Mam, będę je oglądał w tym tygodniu. Może od razu kupię :wink4:

Prosięta :cool1:

prajs?

Opublikowano

Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro :wink4:

Opublikowano

Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro :wink4:

mam nadzieje ze ladne :decayed: jaki stan? z oponkami?

Opublikowano

Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro :wink4:

mam nadzieje ze ladne :decayed: jaki stan? z oponkami?

Stan średni ale tragedii nie ma. Coś za coś (cena jest ok).

Z oponami ale nie wiem czy dwóch nie kupię.

Opublikowano

Masz na myśli te prosięta z LRA? :gwizdanie: Daj znać jak będziesz jechał je oglądać :)

Opublikowano

Masz na myśli te prosięta z LRA? :gwizdanie: Daj znać jak będziesz jechał je oglądać :)

Pod koniec tygodnia - czwartek albo piątek. Odezwę się :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...