euri23 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Robi wrażenie ten wykres Sam chciałbym podciągnąć tak swoją bestie pytanie tylko czy wymaga to dużo wkładu finansowego i ile modów trzeba wykonać :> Z góry za wszelkie informacje dziękuję
Armi Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Trochę to kosztuje ;( ale teraz frajda z przejechania każdego kilometra jest tak duża, że zapominam ile to kosztowało (i $ i pracy) Z mocą silnika na pompie jest tak, że od pewnego pułapu każde kolejne 10KM to wydatek rzędu 2 tysięcy złotych. Trochę zazdroszczę kolegom z silnikami AJM - wrzucają turbinę AWX i pęka 160KM. A u mnie : turbo AWX, pompa hybryda 11, wtryski 216, kolektor dolotowy awx, fmic i "tylko" 170KM.
OGr Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 u siebie sprawdzałem to wystarczył chip na seryjnym turbo i wyszło 162KM ;-) ale fakt PD'ki się fajnie chipują ;-)
euri23 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Dzięki wielkie za szegóły ja ostatnio wybebeszyłem kata u siebie :> i mam zamiar wywalić egr no i ten kolektor z awx bo widzę że często go stosujecie a potem to też pewnie turbo wymienię jak tylko finanse pozwolą dzięki jeszcze raz POZDRAWIAM
fusse Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 to lepiej dozbieraj najpierw na turbo,a potem na kolektor, bo on Ci nie da zauwazalnych przyrostów... a egr jak sprawny to wcale nie trzeba zaslepiac, przy pelnym bucie i tak sie zamyka. ale nie robmy offtopa. Armi, pojezdziles juz troche po asfalcie? jak wrażenia? ja bede celowal podobnie,ale bez pompki, to gdzies na 155-160 maks.
euri23 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Co do egr-a to nie jestem pewny czy sprawny jest bo jak depne do spodu do przy 3 tys. obrotów jest zryw dość konkretny potem samochód dalej się rozpędza ale to mi spokoju nie daje
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 to lepiej dozbieraj najpierw na turbo,a potem na kolektor, bo on Ci nie da zauwazalnych przyrostów... a egr jak sprawny to wcale nie trzeba zaslepiac, przy pelnym bucie i tak sie zamyka. ale nie robmy offtopa. Armi, pojezdziles juz troche po asfalcie? jak wrażenia? ja bede celowal podobnie,ale bez pompki, to gdzies na 155-160 maks. Trochę już pojeździłem, nawet mi się podoba bo ciągnie równo w całym zakresie obrotów i nie ma takich strat przy zmianie biegów. Wcześniej było takie "jebniecie" ale na krótko. Co do egr-a to nie jestem pewny czy sprawny jest bo jak depne do spodu do przy 3 tys. obrotów jest zryw dość konkretny potem samochód dalej się rozpędza ale to mi spokoju nie daje i wszystko będzie jasne
euri23 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :>
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :> Jeśli chcesz wrzucić turbo awx i wtryski 216 to zmiana pompy nie jest konieczna bo i tak nie wykorzystasz jej potencjału(co innego jakbyś dał turrbo brd i wtryski 230). Ja pompę zmieniałem bo moja stara po prostu się popsuła. Przy okazji do sprawdzenia poszły wtryski - 2 lały więc wymieniłem wszystkie 4 końcówki na 216 (120zł/sztuka) plus jakieś 200zł za ustawienie.
Kowi87 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 OK zostawmy już ten EGR z tym sobie poradzę może mi ktoś bliżej podsunąć co z wtryskami i tą pompą z czego to podchodzi czy jakiś mod jest wymagany ???? Turbiny już ogólnie szukałem cenowo nie ma tragedii tak że teraz pieniążki trzeba kompletować :> Jeśli chcesz wrzucić turbo awx i wtryski 216 to zmiana pompy nie jest konieczna bo i tak nie wykorzystasz jej potencjału(co innego jakbyś dał turrbo brd i wtryski 230). Ja pompę zmieniałem bo moja stara po prostu się popsuła. Przy okazji do sprawdzenia poszły wtryski - 2 lały więc wymieniłem wszystkie 4 końcówki na 216 (120zł/sztuka) plus jakieś 200zł za ustawienie. i wtedy sie zaczeło
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 masz już nowe koło na oku ? Mam, będę je oglądał w tym tygodniu. Może od razu kupię Prosięta 18 cali
mrogal Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 masz już nowe koło na oku ? Mam, będę je oglądał w tym tygodniu. Może od razu kupię Prosięta prajs?
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro
mrogal Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro mam nadzieje ze ladne jaki stan? z oponkami?
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Do dogadania, będę negocjował bo nie kupuję na allegro mam nadzieje ze ladne jaki stan? z oponkami? Stan średni ale tragedii nie ma. Coś za coś (cena jest ok). Z oponami ale nie wiem czy dwóch nie kupię.
rafalekx Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Masz na myśli te prosięta z LRA? :gwizdanie: Daj znać jak będziesz jechał je oglądać
Armi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Masz na myśli te prosięta z LRA? :gwizdanie: Daj znać jak będziesz jechał je oglądać Pod koniec tygodnia - czwartek albo piątek. Odezwę się
Rekomendowane odpowiedzi