Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ok, dziś znaczki wylecą, zamontuje świecące kierunki i być może wymienię króciec od płynu chłodniczego. Do zrobienia dużo a dnia mało
Flyer Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Mój diesel to nie diesel. Praktycznie nie kopci. Zagiętych rurek nie potrzebuje, zresztą nowe diesle mają proste rurki Tylko Ci sie wydaje, ze nie kopci. Gdybys mial np. srebrny kolor, to na klapie mialbys mase czarnych kropek z prostych koncowek.
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Mój diesel to nie diesel. Praktycznie nie kopci. Zagiętych rurek nie potrzebuje, zresztą nowe diesle mają proste rurki Tylko Ci sie wydaje, ze nie kopci. Gdybys mial np. srebrny kolor, to na klapie mialbys mase czarnych kropek z prostych koncowek. Uwierz mi, po programie nie kopci. Wolałbym żeby miał więcej koksu i trochę kopcił ;( Nagram w dzień filmik z przyśpieszania jako dowód.
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Mój diesel to nie diesel. Praktycznie nie kopci. Zagiętych rurek nie potrzebuje, zresztą nowe diesle mają proste rurki Tylko Ci sie wydaje, ze nie kopci. Gdybys mial np. srebrny kolor, to na klapie mialbys mase czarnych kropek z prostych koncowek. Uwierz mi, po programie nie kopci. Wolałbym żeby miał więcej koksu i trochę kopcił ;( Nagram w dzień filmik z przyśpieszania jako dowód. adaś poczekaj do wakacji wtedy każdy diesel troche kopci
fusse Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 wlasnie ja nie kumam, pojechales na program, i chyba jestes pierwszym ktory jest niezadowolny z rogala.. czemu nie mowiles,ze chcesz troche wiecej koksu pomimo kopcenia? : ) przeciez tuner jest dla Ciebie,a nie na odwrót.
jozek726 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 A tak jeszcze w związku z dieslem, wczoraj prawie spadłem z krzesła jak dowiedziałem się, że "życie jest za krótkie by jeździć dieslem" kupił diesla :polew: :polew: :polew:
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 wlasnie ja nie kumam, pojechales na program, i chyba jestes pierwszym ktory jest niezadowolny z rogala.. czemu nie mowiles,ze chcesz troche wiecej koksu pomimo kopcenia? : ) przeciez tuner jest dla Ciebie,a nie na odwrót. Jestem zadowolony z pracy Rogala. Nawet bardzo Rogal jest fachowcem, zrobił bardzo płaski wykres ale niuton chciałbym troszkę więcej (wiadomo, zawsze chce się więcej). Pewnie mogło być więcej ale wtedy wykres nie byłby tak płaski i dymu byłoby więcej. Chciałbym równie płasko i większy niuton, ale tak się nie dało, więc marudzę ale nie są to pretensje do Rogala. A i jak ktoś u Rogala nie był to nie wie,że w momencie kiedy stroi auto jest sam. Klient nie stoi mu nad głową i nie mówi: więcej mocy, więcej NM, więcej dymu. On wie co robi.
rafalekx Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 A i jak ktoś u Rogala nie był to nie wie,że w momencie kiedy stroi auto jest sam. Klient nie stoi mu nad głową i nie mówi: więcej mocy, więcej NM, więcej dymu. On wie co robi. dokładnie
slepy Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Adaś, nie chcesz klapy od polifta za 140zł :gwizdanie:, tylko żółta hadra ale kompletna , mam namiary, jak coś to się odezwij
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Adaś, nie chcesz klapy od polifta za 140zł :gwizdanie:, tylko żółta hadra ale kompletna , mam namiary, jak coś to się odezwij W tej chwili nie mam $$ na grubsze mody, chociaż nie powiem klapa by się przydała. Wyrazałem obrysówki Zerwałem też znaczki z tylnej klapy
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ładnie Będziesz w niedzielę? Tak, będę
fusse Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 uuu fajjne! trzaska cyce ta żaróweczka zaraz chyba zamowie sobie ja : ) naskrob fotostory z montazu : )
rafalekx Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Git I dobrze że pozbyłeś się tych znaczków z klapy, bo to TDI mnie trochę raziło
mrogal Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Adaś, nie chcesz klapy od polifta za 140zł :gwizdanie:, tylko żółta hadra ale kompletna , mam namiary, jak coś to się odezwij W tej chwili nie mam $$ na grubsze mody, chociaż nie powiem klapa by się przydała. Wyrazałem obrysówki Zerwałem też znaczki z tylnej klapy jestes zbok, nie proznujesz jak wsadziles zarowke?
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jaki zbok, zostałem zmuszony do rezania Żarówka w kierunek, trzeba się trochę namęczyć bo zarówka nie bardzo pasuje do oryginalnej oprawki. + podpięty z postojówki a masa z oprawki. Z rezania mam raptem kilka zdjęć, jak widać wywierciłem dziurkę w oprawce kierunku. Wyłącznika jeszcze nie zrobiłem. Padam bo przemarzłem w garażu
mrogal Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jaki zbok, zostałem zmuszony do rezania Żarówka w kierunek, trzeba się trochę namęczyć bo zarówka nie bardzo pasuje do oryginalnej oprawki. + podpięty z postojówki a masa z oprawki. Z rezania mam raptem kilka zdjęć, jak widać wywierciłem dziurkę w oprawce kierunku. Wyłącznika jeszcze nie zrobiłem. Padam bo przemarzłem w garażu wlutowywales sie w zarowke? czy dales jakis styk i jest cacy?
Armi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Kabelek jest wlutowany w żarówkę.
Michał Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 dobry mod też mnie to czeka, tylko muszę jeszcze obmyślić moduł przełączania postojówek z USA na EU i odwrotnie :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi