INFOLUDEK Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Co do wydechu.... Tak w trybie SPORT nie da się jeździć za długo bo hałas jest w szczególności mówię o trasach. W mieście ok można jeździć w takim trybie nie jest to jakiś dyskomfort a wręcz urok który cieszy za takie dźwięki...
INFOLUDEK Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 (edytowane) Wczoraj miałem okazje zrobić trasę 950km Jazda autem w trybie komfort daje przyjemność z jazdy, nie dokucza wydech, a jazda jest przyjemna. System głośnomowiący uważam w audi za perfekcyjny, jest tak elektronicznie wycinane tło, że słuchacz przy żadnych prędkościach nie słyszy odgłosów z zewnątrz. Trochę refleksji i danych : WAW - STRYKÓW - jazda wykorzystująca możliwości hamulców ceramicznych i 450ps dała efekt 22,6l / 100km ( zdjęcie z prędkością 130 na liczniku ) Trasa STRYKÓW - GDYNIA luźniejsza trasa bo wieczór mały ruch 1.zdjęcie 143km/h na blacie Jazda na tempomacie 140km/h spalanie 10,4l/100 2. Zdjęcie 180km/h na blacie Przejechany odcinek 43km, czasami niestety tir znacząco wytracał średnią prędkość ale sumarycznie 13,6l/100 jest wg mnie wynikiem bardzo dobrym.... 3.Zdjęcie 210km/h na blacie Jazda tylko 22km bo ciężko uzyskać dłuższe dystansy z tą prędkością i spalanie 17,4l/100 duży przyrost spalania , nie ekonomicznie jeździć Prędkości 120 nie testowałem ale obstawiam spalanie na poziomie 8-9l , 4.Zdjęcie na deser RS5 przebieg 2000km a już BMW miało okazje ścigać ( doganiać ) RSa... Jedyny plus jaki się dowiedziałem to : Ich BMW nie polecą więcej niż 255km/h i muszą liczyć na to , że jeśli ktoś jedzie szybciej ,szansa jest tylko jak ktoś zablokuje lewy pas... No i czy jest przekroczenie o 60, 100, czy 140 na autostradzie to nie zabiorą prawka jeśli się nie stwarzało zagrożenia na drodze... choć to stwierdzenie dla mnie może zależeć od interpretacji danej osoby ale owy funkcjonariusz powiedział, ze on by skierował wniosek do sądu o utrate uprawnień jeśli było by np: - duże przekroczenie prędkości plus jakiś dodatkowy element jak, wyprzedzanie poboczem, prawym pasem, awaryjne hamowanie spowodowane dużą prędkością, stwarzanie zagrożenia dla innych kierowców... Edytowane 12 Września 2019 przez INFOLUDEK
piotrekekm Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 29 minut temu, INFOLUDEK napisał: Hehe Co do RSa - piękna fura w pięknym kolorze !
Kosmita Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Dopiero luknąłem, że jest temat. Na forum gratuluje mimo, że robiłem to na żywo Jedyna rzecz, którą teraz bym dobrał to ceramika. Kozak fura.
turdzi Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 W dniu 11.09.2019 o 12:44, marcin_o23 napisał: jeździłem rs4 z wydechem performance i głośne to było w środku, jak na chwilę to spoko, ale tak lecieć dłuższą trasę to nie wiem Widac kwestia preferencji , ja uwazam ze mogl by byc odrobine głośniejszy.W moim odczuciu sportowy wydech w RS4 jest nadal cichszy niz zwykły w RS3. 2
marcin_o23 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 wiesz, mi się podobało, ale gdyby to auto miało być typowo rodzinne to żona raczej nie byłaby zachwycona
turdzi Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Wydech to bardzo subiektywna sprawa.W moim odczuciu nawet przy Dynamic jest stosunkowo cichy i da sie nim jezdzic na trasie czy na codzień.Dodatkowo sa przecież trzy programy i jeszcze pomiędzy nimi da sie dodatkowo przytłumić trybem pracy skrzyni biegów wiec wogole nie widze problemu. Dla mnie to cichy wydech w porownaniu do takiego RS6 ktorym na Dynamic nie da sie jezdzic bo tak glosny.
DonDżonson Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Dokładnie, dla mnie również wydech w RS5 jest cichy i w każdym trybie nadaje się do jazdy na codzień. Obecnie w RS3 z GPFem jest już na tyle komfortowo nawet na dynamic że nie widziałbym problemu jeździć na tym trasy. Natomiast tryb zawieszenia już w dynamic jest nieprzyjemny, w szczególności kiedy jedzie się drogą z poprzecznymi nierównościami i cały samochód jak dla mnie podskakuje. Na trasę nie wyobrażam sobie na tym jechać, bardziej odpowiadał mi comfort na dalsze przemieszczanie się z większymi prędkościami czy na miasto.
turdzi Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 5 godzin temu, DonDżonson napisał: Dokładnie, dla mnie również wydech w RS5 jest cichy i w każdym trybie nadaje się do jazdy na codzień. Obecnie w RS3 z GPFem jest już na tyle komfortowo nawet na dynamic że nie widziałbym problemu jeździć na tym trasy. Natomiast tryb zawieszenia już w dynamic jest nieprzyjemny, w szczególności kiedy jedzie się drogą z poprzecznymi nierównościami i cały samochód jak dla mnie podskakuje. Na trasę nie wyobrażam sobie na tym jechać, bardziej odpowiadał mi comfort na dalsze przemieszczanie się z większymi prędkościami czy na miasto. W RS4 / RS5 jedyne czym da sie jezdzic na codzień to Individual albo Comfort. Dynamic kompletnie odpada.To program tylko na supergladkie drogi lub na tor.
INFOLUDEK Opublikowano 22 Września 2019 Autor Opublikowano 22 Września 2019 2700km i "dopiero" przyszedł czas na folie. Tzw: Full front z dodatkami - zderzak - błotniki - maska - słupki + kawałek dachu - progi - wnęki klamek - tylni zderzak na poziomie "części załadunkowej " Tak się zastanawiam czy obecne lakiery są tak podatne na uszkodzenia
black4 Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 Infoludek, Powłoki lakiernicze w nowych autach są dużo bardziej narażone na uszkodzenia. Unijne wymogi ekologiczne spowodowały wyeliminowanie ze składu lakierów toluenu i ołowiu. Wpłynęło to istotnie na twardość lakierów. Poza tym powłoki lakiernicze w dzisiejszych autach są znacznie cieńsze. Lakiery te będą znacznie szybciej matowieć, będą podatne na odpryski itp. 3 krotna korekta przy nowych lakierach to max. Poczytaj: Szybsze zużycie lakieru w nowych samochodach a powłoka ceramiczna - jak to się wiąże? – Blog AUTOTESTO WWW.AUTOTESTO.PL Nie da się ukryć, że ekologiczne rozwiązania są współcześnie... Pozdrawiam ? 1
Kosmita Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Mi mierzyli grubość i powiedzieli, że dużo jej jest. Nie pamiętam konkretnej wartości ale Arek od detailingu był zaskoczony. Pytanie czy grubość lakieru standardowego i exclusive jest taka sama.. Edytowane 23 Września 2019 przez Kosmita
marcin_o23 Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 exclusive jest więcej mikronów, w a4/a5 b8 było ok 200 mikronów w exclusive
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się