parasol888 Opublikowano 8 Września 2019 Opublikowano 8 Września 2019 Witam mam taki problem z klimą,że pomimo ręcznego nastawienia siły nadmuchu dajmy na to 4 kreski.Klima i tak mi reguluje nawiew potrafi z 4 nagle zbić na 1 wtedy znowu podbijam i tak w kółko. W trybie Auto to wiadomo ma tak działać ,bo klima automatycznie wszystkim steruje aby utrzymać nastawioną temperaturę. Oglądałem już kilka b6 i b7 i nigdzie tak nie było. Żaden mechanik też nie wie o co chodzi. Wymieniłem panel,dalej to samo.Było jeszcze podejrzenie opornicy,dalej tak samo. Przyuczenie klap czy silniczków zrobione vin do panelu przypisany. Ktoś z was coś takiego miał,albo może wie co może być nie tak? Niby taka błachostka,ale stasznie wk***i**.
siwak Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Mam u siebie tak samo znajomy tez tak ma wiec nie wiem czy to norma czy jakaś usterka
pila24 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Tak ma być, klima nigdy nie działa w trybie manualnym-nawet jak auto nie świeci klima nadal steruje wentylatorem. 100 % manualne klimy są z pokrętełkami opartymi na cięgnach. Takiej w a4 b6 i nowszych nie uświadczysz.
parasol888 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 Jeśli tak faktycznie ma być fabrycznie to niezła lipa.Jak w aucie tej klasy nie można sobie ustawić nawiewu pod siebie. Podobnie z regulacją temperatury u mnie najniższa to 18,albo lo. Zima w ciepłej kurtce to jakieś nieporozumienie. Nim temperatura się jakoś nie stabilizuje to Napierdala gorącym.
pila24 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 11 godzin temu, parasol888 napisał: Jeśli tak faktycznie ma być fabrycznie to niezła lipa.Jak w aucie tej klasy nie można sobie ustawić nawiewu pod siebie. Podobnie z regulacją temperatury u mnie najniższa to 18,albo lo. Zima w ciepłej kurtce to jakieś nieporozumienie. Nim temperatura się jakoś nie stabilizuje to Napierdala gorącym. Tez mnie denerwuje 18°C i niżej juz low,dlatego przed zimą będę wkładał klimatornik od b7 który schodzi do 16°C
parasol888 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 A czy po przełożeniu klimatronika od b7 wszystko będzie chodzić tak jak należy?. Czy czasami nie trzeba też wymienić modułu komfortu? .Bo na panelu będzie 16 C,ale czy w realu też?.Ktoś już robił taką zamianę?
pila24 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 10 godzin temu, parasol888 napisał: A czy po przełożeniu klimatronika od b7 wszystko będzie chodzić tak jak należy?. Czy czasami nie trzeba też wymienić modułu komfortu? .Bo na panelu będzie 16 C,ale czy w realu też?.Ktoś już robił taką zamianę? Co ma moduł komfortu do klimatronika? Masz na forum opis co i jak z panelem z b7 do b6
greg2505 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 B6 też miały od 16c ,mam taki u siebie ,końcówka bodajże AB
pila24 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 3 godziny temu, greg2505 napisał: B6 też miały od 16c ,mam taki u siebie ,końcówka bodajże AB Miały,ale weź traf na taki. Od b7 jest tego pełno.
greg2505 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 (edytowane) 38 minut temu, pila24 napisał: Miały,ale weź traf na taki. Od b7 jest tego pełno. PANEL KLIMATRONIK AUDI A4 B6 B7 EXEO 8E0820043AB 8342384458 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 149 zł - PANEL KLIMATRONIK AUDI A4 B6... Panel można swój przełożyć Edytowane 20 Września 2019 przez greg2505
silnik Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 W dniu 12.09.2019 o 23:39, parasol888 napisał: A czy po przełożeniu klimatronika od b7 wszystko będzie chodzić tak jak należy?. Czy czasami nie trzeba też wymienić modułu komfortu? .Bo na panelu będzie 16 C,ale czy w realu też?.Ktoś już robił taką zamianę? Możesz zmienić Klimatronik od B6 z 2004 roku na panelu oznaczenie H14/S24 one są od 16. Od B7 będą wszystkie od 16 lecz tylna szybą nie będzie działać. Trzeba przekaźnik. Poprawia się komfort na jesień i wiosnę. Co do regulacj obrotów wszystkie tak mają. Nawet w manulalu regulujevobroty dmuchawy.
parasol888 Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 U mnie to dodatkowo dziwnie działa. Na auto jak jest ciepło dmucha na maxa,ręcznie zmniejszam na 4 kreski,a to po chwili potrafi zrzucić na 1. Mimo to,że na AUTO dalej dmucha mocno. Więc nie sądzę,żeby to tak miało być. Rozumiem jak by spadło,a wręcz zwiększyło sobie o jedną kreskę siłę nadmuchu. Z drugiej strony sprawdzałem to ostatnio u znajomej w b7 to tam tyle ile się ustawi to trzyma nawet jak da się na LO to nie dmucha mocniej. Więc sam już nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się