Jump to content

Z jakim silnikiem benzynowym możecie mi polecić Audi A4 B5


Recommended Posts

pytanie jest tak szerokie jak to jak mokra jest woda

Generalnie wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od auta.

 

Link to post
Share on other sites

Ja polecam, 1,6 74kw/100KM, nadaje się do normalnej jazdy, dobry do instalacji gazowej. Trzeba zwrócić uwagę na to czy się nie grzeje przed zakupem, czy nie wycieka płyn chłodzący przez pęknięty króciec z bloku z tyłu silnika. Poza tym nie widzę innych problemów. W 1.8 lubią się przekręcić panewki więc odradzam.

Link to post
Share on other sites

Tylko i wyłącznie 1.8T ,fakt jest dodatkowa rzecz do psucia Turbo, ale jeśli dbasz to super silniczek, Silnik lubi gaz a i ma moc dzięki turbince, lekki chip i jest dość żwawe Daily

Problemem z tymi silnikami są Polacy :)

Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Seed88 napisał:

Ja polecam, 1,6 74kw/100KM, nadaje się do normalnej jazdy, dobry do instalacji gazowej. Trzeba zwrócić uwagę na to czy się nie grzeje przed zakupem, czy nie wycieka płyn chłodzący przez pęknięty króciec z bloku z tyłu silnika. Poza tym nie widzę innych problemów. W 1.8 lubią się przekręcić panewki więc odradzam.

Wydajny silnik niczego sobie silnik 1.6

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Marciol napisał:

Tylko i wyłącznie 1.8T ,fakt jest dodatkowa rzecz do psucia Turbo, ale jeśli dbasz to super silniczek, Silnik lubi gaz a i ma moc dzięki turbince, lekki chip i jest dość żwawe Daily

Problemem z tymi silnikami są Polacy

Dzięki ten silnik jest mocny 150 km

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, adrian200108 napisał:

Dzięki ten silnik jest mocny 150 km

Osobiście mam 150tke

Do codziennego żwawszego przemieszczania się po mieście całkiem okej, aczkolwiek osobiście gdybym wybierał kolejny raz ,szukałbym mocniejszego, w b5 były to 180KM

Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Marciol napisał:

Osobiście mam 150tke

Do codziennego żwawszego przemieszczania się po mieście całkiem okej, aczkolwiek osobiście gdybym wybierał kolejny raz ,szukałbym mocniejszego, w b5 były to 180KM

Ja miałem passata b5 ze 150-konnym 1.8T

I też był dobry. Miałem oznaczenie AEB.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Adam87 napisał:

Ja miałem passata b5 ze 150-konnym 1.8T

I też był dobry. Miałem oznaczenie AEB.

Rozumiem że lepszym rozwiązaniem będzie Audi A4 B5 1.8T

Link to post
Share on other sites

Jeśli jesteś początkującym kierowcą i nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej mocy to do sprawnego przemieszczania w zupełności wystarczy Ci 1.6-silniczek praktycznie bezobsługowy. Wiadomo że każdy doradzi 1.8t ale

-zakupić coś sensownego graniczy z cudem,

-cena zakupu przeważnie jest z kosmosu

Kupno diesla 90km i 110 km-też byłoby bardzo dobrym wyborem

Link to post
Share on other sites
26 minut temu, adrian200108 napisał:

Rozumiem że lepszym rozwiązaniem będzie Audi A4 B5 1.8T

Tak, tak.. to tylko dałem porównanie co do motorów...

6 minut temu, sitar napisał:

Jeśli jesteś początkującym kierowcą i nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej mocy to do sprawnego przemieszczania w zupełności wystarczy Ci 1.6-silniczek praktycznie bezobsługowy. Wiadomo że każdy doradzi 1.8t ale

-zakupić coś sensownego graniczy z cudem,

-cena zakupu przeważnie jest z kosmosu

Kupno diesla 90km i 110 km-też byłoby bardzo dobrym wyborem

 O to fakt co kolega pisze o silnikach...

I też dobry byłby wybór TDI..

 

Link to post
Share on other sites

1.8 też dobry, nie będą tak zajechane bo 90% wybiera te z turbo. Diesle na pompie idioto odporne, ale niestety zajeżdżanie i 'karmione' gnojem, dosłownie. Dlatego wtryski często są do regeneracji, to samo z turbiną.

Bezpieczniejsza będzie benzyna, diesel będzie trwalszy, ale duuuuuże ryzyko na duży wkład, na doprowadzenie silnika do zdrowego stanu.

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Adam87 napisał:

Tak, tak.. to tylko dałem porównanie co do motorów...

 O to fakt co kolega pisze o silnikach...

I też dobry byłby wybór TDI..

Rozumiem was chodzi mi o silnik 1.8 92kw 125KM z możliwością założenia LPG

Link to post
Share on other sites

Nie trudno znaleźć zadbany egzemplarz, do tego koszta ewentualnego doprowadzenia do dobrego stanu nie tak wysokie, bo brak turbo. Układ paliwowy w każdym wariancie będzie drogi, ale to można zweryfikować przy kupnie.

Najrozsądniejszym będzie 1.8 wolnossak, ale nie poruszyłeś jednej kwestii, najważniejszej tj. Twój budżet.

Link to post
Share on other sites

2.8 -  w b5 to nieźle z nim jedzie,kultura pracy,pancerny. Oczywiście z lpdzi.

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Langista napisał:

Nie trudno znaleźć zadbany egzemplarz, do tego koszta ewentualnego doprowadzenia do dobrego stanu nie tak wysokie, bo brak turbo. Układ paliwowy w każdym wariancie będzie drogi, ale to można zweryfikować przy kupnie.

Najrozsądniejszym będzie 1.8 wolnossak, ale nie poruszyłeś jednej kwestii, najważniejszej tj. Twój budżet.

Mój budżet wynosi od 3000 do 9000 zł

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...