Karol12 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Witam ma problem z silnikiem 3.0 asn silnik faluje na obirotach i nie widzi żadnych wartości w kanale 93. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak może być tego przyczyną ECU wymieniany razem z wiązka . Wielkie dzięki z góry .
.Cinek Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 8 godzin temu, Karol12 napisał: Witam ma problem z silnikiem 3.0 asn silnik faluje na obirotach i nie widzi żadnych wartości w kanale 93. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak może być tego przyczyną ECU wymieniany razem z wiązka . Wielkie dzięki z góry . Miałem taki sam problem z brakiem wartości w kanale 93. Powodem był zimny lut i spalone jakieś małe gówienko ( kondensatorek o ile dobrze pamiętam ) w ECU. Elektronik naprawił i wartości wróciły.
Karol12 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 Podmienialem sterownik i nadal to samo auto faluje na obrotach.
BeyerBrown Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 No to czujniki albo wiązka jest uwalona. Te czujniki mają własną, wspólną masę, idącą z ECU, sprawdziłbym ją w pierwszej kolejności.
Karol12 Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 Czujnik sprawdzałem oscyloskopem i jest normalny sygnał z wszystkich czterech masa była brana z pod czujnika zmieniałem wiązki ciągłemu nowe kable do czujników soncych i nadal to samo nie ma wartości w kanale 93 ,faluje na obrotach i słychać wypadanie zapłonu.
Karol12 Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 I czasem na zimny nie faluje na obrotach
Karol12 Opublikowano 26 Września 2019 Autor Opublikowano 26 Września 2019 Dołożyłem dodatkową masę do tej praski i dalej nie ma żadnych wartości w kanale 93.
BeyerBrown Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 (edytowane) Podsyłam schemat: ECU ASN.pdf - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Sprawdzałeś czy jest +5V na pin 1 tych czujników? I czy masa nie ma zwarcia (lub plus) do przewodów sygnałowych? Wypiąłbym też kontrolnie pozostałe czujniki które współdzielą masę z czujnikami wałków (stukowce, sondy lambda, czujnik temperatury płynu oraz czujnik podciśnienia w serwie hamulcowym - tylko skrzynia automat.). Czujnika obrotów silnika bym nie wypinał, bo raz, że bez niego auto nie zapali, a dwa jest on kluczowy do ustalenia kątów wyświetlanych w gr.093 Kostki połączeniowe są zawieszone na ścianie grodziowej po lewej i prawej stronie silnika. Edytowane 27 Września 2019 przez BeyerBrown
Karol12 Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 Ok dzięki spróbuję jeszcze tak dodam że teraz jeszcze zaczął wywalać blendy od zaworka odpowietrzenia zbiornika zwarcie z masą i elektrozaworu to wtórnego powietrza zwarcie z masą oraz przekaźnika pompy wtórnego powietrza zwarcie z masą. Jak odepne któryś z tych elementów pokazuje przerwę miernikiem mierzyłem nie ma przejścia do masy podmienialem sterowniki i dalej to samo .Czy jest możliwość że wiązka wychodząca z wnętrza auta robiła takie głupoty ?
BeyerBrown Opublikowano 29 Września 2019 Opublikowano 29 Września 2019 Może jakiś gryzoń narobił bałaganu w wiązce... albo gryzoń co zwie się gaziarzem
Karol12 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Opublikowano 30 Września 2019 Podmienialem wiązki silnika oraz sterowniki i dokładnie te same błedy są wie tylko została wiązka z środka auta.
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 (edytowane) A może pierścienie czujnika impulsów są uwalone syfem? 06C 905 234C 50zł/szt. w ASO Edytowane 5 Października 2019 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się