Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 asn brak wartości w kanale 93


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ma problem z silnikiem 3.0 asn silnik faluje na obirotach i nie widzi żadnych wartości w kanale 93.  Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak może być tego przyczyną ECU wymieniany razem z wiązka . Wielkie dzięki z góry .

Opublikowano
8 godzin temu, Karol12 napisał:

Witam ma problem z silnikiem 3.0 asn silnik faluje na obirotach i nie widzi żadnych wartości w kanale 93.  Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia jak może być tego przyczyną ECU wymieniany razem z wiązka . Wielkie dzięki z góry .

Miałem taki sam problem z brakiem wartości w kanale 93. Powodem był zimny lut i spalone jakieś małe gówienko ( kondensatorek o ile dobrze pamiętam ) w ECU. Elektronik naprawił i wartości wróciły.

Opublikowano

Podmienialem  sterownik i nadal  to samo auto faluje na obrotach. 

Opublikowano

No to czujniki albo wiązka jest uwalona. Te czujniki mają własną, wspólną masę, idącą z ECU, sprawdziłbym ją w pierwszej kolejności.

Opublikowano

Czujnik sprawdzałem oscyloskopem i jest normalny sygnał z wszystkich czterech masa była brana z pod czujnika zmieniałem wiązki ciągłemu nowe kable do czujników soncych i nadal to samo nie ma wartości w kanale 93 ,faluje na obrotach i słychać wypadanie zapłonu.

Opublikowano

  I czasem na zimny nie faluje na obrotach 

Opublikowano

Dołożyłem dodatkową masę do tej praski i  dalej nie ma żadnych wartości w kanale 93.

Opublikowano (edytowane)

Podsyłam schemat:

1g5GZMIb91e55tmm8RDMzdotibklFocy_ni29I5T
DRIVE.GOOGLE.COM

 

Sprawdzałeś czy jest +5V na pin 1 tych czujników?
I czy masa nie ma zwarcia (lub plus) do przewodów sygnałowych?
Wypiąłbym też kontrolnie pozostałe czujniki które współdzielą masę z czujnikami wałków (stukowce, sondy lambda, czujnik temperatury płynu oraz czujnik podciśnienia w serwie hamulcowym - tylko skrzynia automat.). Czujnika obrotów silnika bym nie wypinał, bo raz, że bez niego auto nie zapali, a dwa jest on kluczowy do ustalenia kątów wyświetlanych w gr.093
Kostki połączeniowe są zawieszone na ścianie grodziowej po lewej i prawej stronie silnika.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Ok dzięki spróbuję jeszcze tak dodam że teraz jeszcze zaczął wywalać blendy od zaworka odpowietrzenia zbiornika zwarcie z masą i elektrozaworu to wtórnego powietrza zwarcie z masą oraz przekaźnika pompy wtórnego powietrza zwarcie z masą. Jak odepne któryś z tych elementów pokazuje przerwę miernikiem mierzyłem nie ma  przejścia do masy podmienialem sterowniki i dalej to samo .Czy jest możliwość że wiązka wychodząca z wnętrza auta robiła takie głupoty ?

Opublikowano

Może jakiś gryzoń narobił bałaganu w wiązce... albo gryzoń co zwie się gaziarzem :decayed:

Opublikowano

Podmienialem wiązki silnika  oraz sterowniki i dokładnie te same błedy są wie tylko została wiązka z środka auta. 

Opublikowano (edytowane)

A może pierścienie czujnika impulsów są uwalone syfem? :eusathink:06C 905 234C 
50zł/szt. w ASO
s-l1600.jpg

Edytowane przez BeyerBrown

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...