glb Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 Pacjent to 1,8T BFB, silnikowi definitywnie brakuje mocy. Sprawdzone świece, cewki, przepływomierz, sprawdzona szczelność dolotu, wymienione zaworki odmy. Przepływomierz osiąga maks 115 g/s, co jest trochę mało jak na BFB http://vaglogi.pl/log-002_033_115_rJb6Lo.html Druga sprawa: w trakcie jazdy ze stałą prędkością wykazuje permanentne przeładowanie (np. przy prędkości obrotowej silnika 3360 obr/min ciśnienie oczekiwane wg grupy 118 ma być 980 mbar, a jest 1110 mbar). http://vaglogi.pl/log-003_115_118_2LYVB.html Nie mam już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc.
soul87 Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, glb napisał: Pacjent to 1,8T BFB, silnikowi definitywnie brakuje mocy. Sprawdzone świece, cewki, przepływomierz, sprawdzona szczelność dolotu, wymienione zaworki odmy. Przepływomierz osiąga maks 115 g/s, co jest trochę mało jak na BFB http://vaglogi.pl/log-002_033_115_rJb6Lo.html Druga sprawa: w trakcie jazdy ze stałą prędkością wykazuje permanentne przeładowanie (np. przy prędkości obrotowej silnika 3360 obr/min ciśnienie oczekiwane wg grupy 118 ma być 980 mbar, a jest 1110 mbar). http://vaglogi.pl/log-003_115_118_2LYVB.html Nie mam już pomysłów gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc. Wiec przeplywke trzeba wyczyscic albo wymienic 1110mbar vs 980mbar podczas jazdy z malym obciazeniem na wyzszych obrotach jest normalne, poprostu na wyzszych obrotach turbo zawsze wygeneruje jakies malutkie doladowanie mimo w pelni otwartej klapki WG. Przydalo by sie zrobic logi turbo 115 i 118 z odpietym zaworkiem n75, widac lekkie przeladowanie 1500><1800mbar. Edytowane 27 Września 2019 przez soul87
glb Opublikowano 27 Września 2019 Autor Opublikowano 27 Września 2019 4 godziny temu, soul87 napisał: Wiec przeplywke trzeba wyczyscic albo wymienic Była pierwszym podejrzanym. Wymieniona na nowego Boscha. Po zmianie absolutnie żadnej różnicy.
przem8 Opublikowano 27 Września 2019 Opublikowano 27 Września 2019 Korekty w normie, jak dolot szczelny to widocznie tak ma być. Nie samym przepływem auto jedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się