Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 Swap 1.8tfsi na 1.8T ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka, temat czysto z ciekawości

 

Czy słyszał ktoś o takim swapie?

Ciekaw jestem czy jest to wykonalne bez większych problemów?

Może ktoś już robił taki swap i chciałby się w skrócie podzielić info jak to wygląda

Opublikowano

Taniej wyjdzie wyremontować tfsi.

Opublikowano

Taniej i lepiej... 1.8t to wiekowa konstrukcja nie wiem co ludzie widzą w tym silniku ciekawego, że panuje taki zachwyt nad nim.

Opublikowano
3 godziny temu, Zyklone napisał:

Taniej i lepiej... 1.8t to wiekowa konstrukcja nie wiem co ludzie widzą w tym silniku ciekawego, że panuje taki zachwyt nad nim.

To może napisz w czym jest lepsza ta nowa konstrukcja EA888?

Opublikowano
W dniu 20.10.2019 o 16:33, pila24 napisał:

To może napisz w czym jest lepsza ta nowa konstrukcja EA888?

Chociażby jest nowsza i bardziej rozwojowa niż stary 20to letni parch z milionerem kilometrów i po 3 kapitalnych remontach. No ale kto co lubi.

Opublikowano

NIE jest lepsza i zdecydowanie NIE jest bardziej rozwojowa :-) Duzo więcej osprzętu, słabsza konstrukcja, problem olejowy... 1.8t z milionerem kilometrów po 3 remontach i tak jest bardziej trwały niż nowy 1,8tfsi ;-)

Opublikowano
9 godzin temu, Zyklone napisał:

Chociażby jest nowsza i bardziej rozwojowa niż stary 20to letni parch z milionerem kilometrów i po 3 kapitalnych remontach. No ale kto co lubi.

Zapytaj kixi który naprawia te silniki co sądzi o nich i ich trwałości. Materiały słabe,więcej elektroniki,niska trwałość,pali podobnie... to już generacja stworzona by zacząć się rozpadać po 250 tys km.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 22.10.2019 o 09:23, pila24 napisał:

Zapytaj kixi który naprawia te silniki co sądzi o nich i ich trwałości. Materiały słabe,więcej elektroniki,niska trwałość,pali podobnie... to już generacja stworzona by zacząć się rozpadać po 250 tys km.



Dla mnie to mała różnica czy jest bardziej czy mniej rozwojowy ,nie robię setek kilometrów rocznie ani nawet przez 5 lat ,jeżdzę lokalnie lub mniej lokalnie więc ten parch po remoncie zeswapowany do nowej budy wystarczyłby mi. Ma jakieś 260 - klękł tak jak mówisz ,chociaż nie zdziwie się jeśli faktycznie ma dużo więcej niż 260 ale nieważne..
Więc wyremontowałem i nigdy w życiu następnych 250 nie zrobie więc o mnie za mnie :) 
Przynajmniej LPG bez zmian. 

@luk330 Tylko po co miałbym remontować kolejną niespodziankę skoro mógłbym włożyć zdrowe serce po remoncie o które, cały czas dbam, więc równie dobrze mógłbym kupić B8 z zakatowanym silnikiem, swap i o silnik nie musiałbym się martwić. 

Wszystko fajnie tylko kwestia finasowa i czy są jakieś problemy przy takim swapie.

Edytowane przez Marciol
Opublikowano
28 minut temu, Marciol napisał:



Dla mnie to mała różnica czy jest bardziej czy mniej rozwojowy ,nie robię setek kilometrów rocznie ani nawet przez 5 lat ,jeżdzę lokalnie lub mniej lokalnie więc ten parch po remoncie zeswapowany do nowej budy wystarczyłby mi. Ma jakieś 260 - klękł tak jak mówisz ,chociaż nie zdziwie się jeśli faktycznie ma dużo więcej niż 260 ale nieważne..
Więc wyremontowałem i nigdy w życiu następnych 250 nie zrobie więc o mnie za mnie :) 
Przynajmniej LPG bez zmian. 

@luk330 Tylko po co miałbym remontować kolejną niespodziankę skoro mógłbym włożyć zdrowe serce po remoncie o które, cały czas dbam, więc równie dobrze mógłbym kupić B8 z zakatowanym silnikiem, swap i o silnik nie musiałbym się martwić. 

Wszystko fajnie tylko kwestia finasowa i czy są jakieś problemy przy takim swapie.

Problemow bedzie mnostwo, zeby stare 1.8t pozenic z elektronika z b8, zeby wszystko dzialalo jak trzeba. To bedzie najdrozsza operacja. Tfsi przy remoncie na prozadnych czesciach mozna na rozne sposoby wzmocnic, ulepszyc, poprawic. A i tak wyjdzie taniej niz kombinatoryka z wsadzaniem starego motoru do nowej budy i kundlenie auta, ktorego potem nikt nie bedzie chcial kupic.

Odezwij sie do nosb performance, rozne dziwne swapy robil wiec moze Ci cos podpowie. A jesli chcesz sie czegos dowiedziec o remontach, wytrzymalosci i usterkach tfsi to odezwij sie do corling albo sportmile (daja gwarancje na tfsi po remoncie, sa na tyle zyczliwi, ze przez telefon za darmo mozna wiele wartosciowych rzeczy sie dowiedziec).

Opublikowano
3 minuty temu, luk330 napisał:

kundlenie auta, ktorego potem nikt nie bedzie chcial kupic.

Ja bym z miejsca kupił takie b8 z 1.8t bfb. Do tego LPG i heja ?

Opublikowano
7 godzin temu, pila24 napisał:

Ja bym z miejsca kupił takie b8 z 1.8t bfb. Do tego LPG i heja ?

Podpisuje się, nawet już dziś bym jechał je oglądać :)

Opublikowano
10 godzin temu, pila24 napisał:

Ja bym z miejsca kupił takie b8 z 1.8t bfb. Do tego LPG i heja ?

Generalnie jestem w stanie to zrozumieć ;) ale widzę aspekty, które mogą być uciążliwe w codziennej eksploatacji (chociażby dobór części do ewentualnych napraw).

Opublikowano

Wiadomo-po takim swapie silnik i osprzęt to generacja b6/7 a reszta była by z b8. Jakby nie patrzyć u mnie jest silnik 2.4 z lat 90 tych lekko zmodyfikowany przez producenta  na potrzeby ekologii,to że konstrukcyjnie jest straszy od np. 2.0 ALT nie czyni go od niego gorszym :)

Opublikowano

Hmm skoro aż tyle by to kosztowało to może faktycznie bez sensu.
Kurcze a szkoda.. głównie przez koszta lpg i fakt że mam zdrowe 1.8t zaczął mnie interesować swap, chociaż zanim ja będę niunie zmieniać to też może technologia pójdzie do przodu i będzie to bardziej osiągalne.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...