Kkubaros33 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Witam wszystkich wczoraj w mojej b8 2.0 tdi po przejechaniu dystansu 800km wyskoczył czerwony komunikat o spadku ciśnienia oleju auto straciło moc jechać można bylo max 110 i zaczęło dziwnie wyć odrazu zjechalem na najbliższą stacje odczekalem chwile aby sprawdzić olej na bagnecie pokazalo ze prawie go nie ma dolalem nowego, odczekalem chwilę az silniki zassie nowego wsiadłem w auto i dojechalem ostatnie 15 km do domu . Poprawy żadnej nie zauważyłem, pod domem po otwarciu maski i przygazowaniu słychać bylo jakby wycie wydobywalo sie z turba, dwa razy nawet cos kichło i słychać tez dodatkowo jakieś terkotanie wszystko idzie z okolicy turba. Jak myslicie zj***la sie pompa a zaraz za tym turbo. Jakie odglosy wydawalaby pompa ? Możliwe ze padł tylko.ten imbus czy to raczej całą pompe mam do wymiany i turbo .
Mano4 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Jak nie było oleju jak mówisz to mogłeś wszystko zajechać.Kontrolowałeś przed trasą?Jak imbus by sie zjechał to olej miał by stan prawidłowy.
Kkubaros33 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 Przed samym wyjazdem nie, jakieś 1500 kilometrów wcześniej.
kkt Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 (edytowane) Witam. Turbo zaczeło brać olej i dlatego go było mało w misce olejowej. Jak jest mało oleju to i jest niskie ciśnienie. Pompa oleju nie ma nic do braku oleju. Sprawdź intercooler tam powinien być olej albo jest w rurze wydechowej. Zdejmij wąż od turba i poruszaj wirnikiem na boki, sprawdź jaki ma luz. W pompie olejowej można sprawdzić w stan inbusa. Edytowane 6 Października 2019 przez kkt
Kkubaros33 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Spoko dzięki za info. Dam znać niedługo co i jak
Kkubaros33 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) podaczylem tester wyskoczyly takie bledy. Godzina czasu i bede znał stan luzu wirnika. Edytowane 7 Października 2019 przez Kkubaros33 Zapomniałem czegoś
Kkubaros33 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Turbo sprawdzone luz jest spory. Biorę się za wyciąganie
Kkubaros33 Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 Turbo juz po regeneracji, jutro okaże sie czy to tylko aby turbina.
kkt Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 Sprawdziłeś czy w intercoolerze jest olej?
Kkubaros33 Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 Tak nie było go za wiele oczywiście wczyscilem i węże tez. Turbo założone, świece żarowe migaja oraz świeci żółty silnik. Po przekroczeniu 2000 obrotów zapala sie czerwony komunikat "niskie ciśnienie oleju "Rozebralismy tez dziś misję olejowa aby wymienić imbus byl dość sporo wytarty. Strzaszna robota całe zawieszenie trzeba zrzucić aby ją wyciągnąć, było w niej dość sporo opilkow. Imbus wsadzony, sprawdziłem luz na gnieździe nowym imbusem przy założonej pompie nie bylo go wcale. Takie sprawdzenie może byc rzetelne czy raczej nic pewnego i gniazdo tez moze byc j**niete? W Każdym bądź razie misa przyklejona zawiecha skręcona, na jutro został przód do zlozenia i wymiana płynów. Dam znać czy sam imbus rozwiązał problem. Jeśli nie rozbieramy znów i pompa do regeneracji.
pitasss10 Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Włożyliście tyle roboty w rozebranie całego zawieszenia + koszty zbieżności i wymieniłeś tylko imbus? Dla mnie to głupota, skoro były opiłki i duży luz to nie ma opcji, że gniazdo jest nie ruszone. No chyba że masz zamiar za chwilę sprzedać samochód i zrobiłeś byle jeździł.
Kkubaros33 Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 Kto powiedział ze był duzy luz ? Ja mowilem ze nie bylo go wcale.
Kkubaros33 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 Bez jakichkolwiek zarzutów, wszystko w normie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się