Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnieta pompa i turbo ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich wczoraj w mojej b8 2.0 tdi po przejechaniu dystansu 800km wyskoczył czerwony komunikat o spadku ciśnienia oleju auto straciło moc jechać można bylo max 110 i zaczęło dziwnie wyć odrazu zjechalem na najbliższą stacje odczekalem chwile aby sprawdzić olej na bagnecie pokazalo ze prawie go nie ma dolalem nowego, odczekalem chwilę az silniki zassie nowego wsiadłem w auto i dojechalem ostatnie 15 km do domu . Poprawy żadnej nie zauważyłem, pod domem po otwarciu maski i przygazowaniu słychać bylo jakby wycie wydobywalo sie z turba, dwa razy nawet cos kichło i słychać tez dodatkowo jakieś terkotanie wszystko idzie z okolicy turba. Jak myslicie zj***la sie pompa a zaraz za tym turbo. Jakie odglosy wydawalaby  pompa ? Możliwe ze padł tylko.ten imbus czy to raczej całą pompe mam do wymiany i turbo . 

Opublikowano

Jak nie było oleju jak mówisz to mogłeś wszystko zajechać.Kontrolowałeś przed trasą?Jak imbus by sie zjechał to olej miał by stan prawidłowy.

Opublikowano

Przed samym wyjazdem nie, jakieś 1500 kilometrów wcześniej. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Turbo zaczeło brać olej i dlatego go było mało w misce olejowej. Jak jest mało oleju to i jest niskie ciśnienie. Pompa oleju nie ma nic do braku oleju. Sprawdź intercooler tam powinien być olej albo jest w rurze wydechowej. Zdejmij wąż od turba i poruszaj wirnikiem na boki, sprawdź jaki ma luz. W pompie olejowej można sprawdzić w stan inbusa.

Edytowane przez kkt
Opublikowano

Spoko dzięki za info. Dam znać niedługo co i jak 

Opublikowano (edytowane)

IMG-20191007-WA0001.jpgIMG-20191007-WA0000.jpg podaczylem tester wyskoczyly takie bledy. Godzina czasu i bede znał stan luzu wirnika. 

 

Edytowane przez Kkubaros33
Zapomniałem czegoś
Opublikowano

Turbo sprawdzone luz jest spory. Biorę się za wyciąganie

Opublikowano

Turbo juz po regeneracji, jutro okaże sie czy to tylko aby turbina. 

Opublikowano

Sprawdziłeś czy w intercoolerze jest olej?

Opublikowano

Tak nie było go za wiele oczywiście wczyscilem i węże tez. Turbo założone, świece żarowe migaja oraz świeci żółty silnik. Po przekroczeniu 2000 obrotów zapala sie czerwony komunikat "niskie ciśnienie oleju "Rozebralismy tez dziś misję olejowa aby wymienić imbus byl dość sporo wytarty. Strzaszna robota całe zawieszenie trzeba zrzucić aby ją wyciągnąć, było w niej dość sporo opilkow. Imbus wsadzony, sprawdziłem luz na gnieździe nowym imbusem przy założonej pompie nie bylo go wcale. Takie sprawdzenie może byc rzetelne czy raczej nic pewnego i gniazdo tez moze byc j**niete? W Każdym bądź razie misa przyklejona zawiecha skręcona, na jutro został przód do zlozenia i wymiana płynów. Dam znać czy sam imbus rozwiązał problem. Jeśli nie rozbieramy znów i pompa do regeneracji. 

Opublikowano

Włożyliście tyle roboty w rozebranie całego zawieszenia + koszty zbieżności i wymieniłeś tylko imbus? Dla mnie to głupota, skoro były opiłki i duży luz to nie ma opcji, że gniazdo jest nie ruszone. No chyba że masz zamiar za chwilę sprzedać samochód i zrobiłeś byle jeździł.

Opublikowano

Kto powiedział ze był duzy luz ? Ja mowilem ze nie bylo go wcale. 

Opublikowano

Witam. Jak jeździ auto?

Opublikowano

Bez jakichkolwiek zarzutów, wszystko w normie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...