walekk Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Kolego a avanta co pierwszy raz był sorki ale musiałem się zwijać nastepnym razem podepniemy auto i obadamy co tam będzeisz chciał. spoko bedziemy musieli bo denerwuje mnie ta swiecaca sie poduszka
Daniel_84 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Adadur dzięki za wklejenie logów Tobie jak i wszystkim przybyłym dziękuwa za spota
adadur Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Kolego a avanta co pierwszy raz był sorki ale musiałem się zwijać nastepnym razem podepniemy auto i obadamy co tam będzeisz chciał. spoko bedziemy musieli bo denerwuje mnie ta swiecaca sie poduszka Następny spot za 2 tyg może przetrzymasz Jak nie to pisz poradzimy coś wcześniej. Swoją droge jestem ciekaw czy uda się wejść w AirBag bo bywa że rwie transmisje w autach sprzed 1999r. Adadur dzięki za wklejenie logów Tobie jak i wszystkim przybyłym dziękuwa za spota To tylko autoscan logi to coś takiego jak parę postów wyżej link do logów u Buszka. Patrzyłeś za tym błędem: 00561 - Mieszanina Dostosowanie: Dostosowanie Limit (Dodaj) Exceeded Możliwe objawy Silnik telepiący Zwiększona Zużycie paliwa Słabe Bieg jałowy / telepiący Zmniejszona ciśnienia Możliwe przyczyny Mass Air Flow Sensor (G70) wadliwe Zbyt niskie ciśnienie paliwa Nieszczelności w dolotowego systemu i / lub układ wydechowy Wtryskiwacz (-e) wadliwe (np. coked) Możliwe rozwiązania Tankowanie pojazdów Sprawdź ciśnienie układu paliwowego Sprawdź Mass Air Flow Sensor (G70) Sprawdzanie systemu dolotowego i układu wydechowego dla Nieszczelności Sprawdź wtrysku Ilość Sprawdź Wtryskiwacz (-e) Tłumaczenie z automatu
Buszek Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 co z wami ludziska nie śpimy! jedziemy!!
Daniel_84 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Kolego a avanta co pierwszy raz był sorki ale musiałem się zwijać nastepnym razem podepniemy auto i obadamy co tam będzeisz chciał. spoko bedziemy musieli bo denerwuje mnie ta swiecaca sie poduszka Następny spot za 2 tyg może przetrzymasz Jak nie to pisz poradzimy coś wcześniej. Swoją droge jestem ciekaw czy uda się wejść w AirBag bo bywa że rwie transmisje w autach sprzed 1999r. Adadur dzięki za wklejenie logów Tobie jak i wszystkim przybyłym dziękuwa za spota To tylko autoscan logi to coś takiego jak parę postów wyżej link do logów u Buszka. Patrzyłeś za tym błędem: 00561 - Mieszanina Dostosowanie: Dostosowanie Limit (Dodaj) Exceeded Możliwe objawy Silnik telepiący Zwiększona Zużycie paliwa Słabe Bieg jałowy / telepiący Zmniejszona ciśnienia Możliwe przyczyny Mass Air Flow Sensor (G70) wadliwe Zbyt niskie ciśnienie paliwa Nieszczelności w dolotowego systemu i / lub układ wydechowy Wtryskiwacz (-e) wadliwe (np. coked) Możliwe rozwiązania Tankowanie pojazdów Sprawdź ciśnienie układu paliwowego Sprawdź Mass Air Flow Sensor (G70) Sprawdzanie systemu dolotowego i układu wydechowego dla Nieszczelności Sprawdź wtrysku Ilość Sprawdź Wtryskiwacz (-e) Tłumaczenie z automatu Dzięki za opis błędu. Jeśli chodzi o objawy to w sumie może tylko podwyższone spalanie chociaż spalanie ok 9 litrów w cyklu mieszanym to chyba norma dla tego motoru. Na jakimś forum wyczytałem też że może to być spowodowane uszkodzoną sondą lambda, (ponoć komputer nie widzi na niej zmian napięcia i wtedy wywala ten błąd). Można na Vagu sprawdzić przyczyny (czujniki, ciśnienie) ? ps. Ale to "b" do "d" podobne sorki
adadur Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 na nast. spocie sparwdzimy czy jest jeszce ten błąd może pozostał w historii tylko
walekk Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 koledzy da rade zrobic gdzies w Elblagu chromowanie elementow? tj. relingow ?
Buszek Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 koledzy da rade zrobic gdzies w Elblagu chromowanie elementow? tj. relingow ? ja bym twojego robil w czerń
walekk Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ja bym twojego robil w czerń moja wizja to 5 ramienne 16 lub 17" felgi, ciemne szyby "light black", chromowane relingi no i ewentualnie ramki na okolo szyb ale te allegrowskie na metry mnie nie przekonuja a oryginal to troche drogo a i kierunki boczne mialy byc clear ale poczytalem i chyba jednak biale :>
Buszek Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 ja bym twojego robil w czerń moja wizja to 5 ramienne 16 lub 17" felgi, ciemne szyby "light black", chromowane relingi no i ewentualnie ramki na okolo szyb ale te allegrowskie na metry mnie nie przekonuja a oryginal to troche drogo a i kierunki boczne mialy byc clear ale poczytalem i chyba jednak biale :> moim zdaniem 17", szybki ale jak nie bedziesz robil chromowanych ramek to relingi tez zostaw moze zrob jako pierwszy opcje black a no i o ile pamietam masz lampki przed liftem przod to zakladaj polift
walekk Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 moim zdaniem 17", szybki ale jak nie bedziesz robil chromowanych ramek to relingi tez zostaw moze zrob jako pierwszy opcje black a no i o ile pamietam masz lampki przed liftem przod to zakladaj polift na black to mi sie srednio podoba te ramki chromowane bym zrobil tylko boje sie zeby nie zaczely blaknac i odpadac po 2 miesiacach a relingi mi sie podobaja w chromie, znalazlem firme DEDAL w Elblagu, na stronie pisze ze zajmuja sie polerowaniem aluminium musze podjechac i zapytac sie ile by chcieli za wypolerowanie moich relingow
adadur Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Wszelkie chromy poza ori to lipa!!! a szczególnie te "dorabiane" listwy wokół okien. Co do relingów to jak chcesz chrom to nic innego jak szukać chromowanych a swoje opylić - w B5 będzie to starasznie trudne do zrealizowania. Ja bym tak jak Buszek mówi poszedł w opcję black czyli pozostało by ci znalezienie felg właśnie czarnych lub w ciemnym graficie do tego atrapa czarna - kurna tylko kolor auta sie trochę kłóci ... najepiej jak by był czarny. ktoś wpominał że w Gronowie jest gościu co chromuje elementy - ludzie dają mu np. plastikowe obudowy lusterek i on pokrywa je chromem ale nie wiem czy to jest przez Galwanizację czy rodzaj malowania - te pierwsze to raczej tylko na metalu da sie zrobić z tego co mi wiadomo a drugie to po jakimś czasie lipa sie robi z tej powłoki malowanej
walekk Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Co do relingów to jak chcesz chrom to nic innego jak szukać chromowanych a swoje opylić - w B5 będzie to starasznie trudne do zrealizowania wlasnie naczytalem sie o tym na forum i stwierdzili ze te wypolerowane wygladaja lepiej od ori tyle ze trzeba o nie dbac i czasami przepolerowac
adadur Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Co do relingów to jak chcesz chrom to nic innego jak szukać chromowanych a swoje opylić - w B5 będzie to starasznie trudne do zrealizowania wlasnie naczytalem sie o tym na forum i stwierdzili ze te wypolerowane wygladaja lepiej od ori tyle ze trzeba o nie dbac i czasami przepolerowac Wypolerowanie to już co innego i tak jak piszesz bedzie to wymagało okresowego zadbania. Nie mało trzeba nad tym popracować a efekt bedzie cieszył oko tylko na początku. Ale po wypolerowaniu możesz się rozejrzeć za zakładem ktory by to pochromował ... tylko ile by to kosztowało?
Buszek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 auto ląduje we wtorek na warszawską do mechanika.. nie trybi ;(
walekk Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 pytalem w tym zakladzie DEDAL na niskiej o wypolerowanie relingow, stwierdzil ze takich to oni nie wypoleruja bo to czarny mat ze tylko wypoleruja jezeli sa oryginalnie srebrne lub cos takiego czeka mnie samotna calodzienna polerka ?
adadur Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 auto ląduje we wtorek na warszawską do mechanika.. nie trybi ;( coś podpowiedziął co to może być?
Buszek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 auto ląduje we wtorek na warszawską do mechanika.. nie trybi ;( coś podpowiedziął co to może być? powiedzial zeby auto dostarczyc we wtorek, a tak to powiedzial ze przez telefon to nie wie co to moze byc bo magikiem nie jest ale tamto na gwarancji wiec zobaczy
adrianus Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 walekk smialo zdejmuj i poleruj samodzielnie relingi, robota nie taka ciezka,a efekt wlasnej pracy o wiele bardziej cieszy,anizeli gdybys mial kupic juz polerowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się