AlexDLU Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Jako że trafił mi się cały dawca sprawny w bardzo dobrym stanie mechaniczny A6 C5 2004 r 2.7T BES quattro skrzynia Tiprtonic FAX dłubnięty na 320+ a że sezon dobiega końca to padła decyzja o Swapie mojego 3.0 ASN Quattro skrzynia FLC w A4 B6. Pytanie mam co może wywołać komplikacje przy podpinaniu wiązki z C5 2.7 BES do Budy A4 ASN, jak to prawidłowo podpiąć aby odpalić auto, Mechanicznie sam przełożę wszystko, pytanie pod kontem mechanicznym czy skrzynia FAX 5hp19 podejdzie na łapy w B6 po skrzyni FLC 5hp19. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. PS. prosze nie sugerować kontaktu ze polecanymi na forum 2 ma firmami od swapów, gdyż normalna rzecz nie podzielą się wiedzą jak co podpiąć Pozdro EKIPA Edytowane 11 Października 2019 przez AlexDLU
AlexDLU Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Bez urazy, ale widzę że znawców tematu pełno.... z częścią rzeczy się uporałem pozostała elektryka ktoś coś ?
Langista Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Z tego co wiem już ktoś pisał kiedyś o swapowaniu motora, którego nigdy w danej budzie miało nie być. Będziesz miał ciężko znaleźć magika, który to wszystko dogra do siebie. Gdybyś pytał o swapa na inny motor który występował w b6/7 to wiele osób by pomogło, ale mało kto wciska coś z innej budy.. Edytowane 19 Stycznia 2020 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się