PiotrAU Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Witam. Audi A4 B8 2.0Tfsi Podczas przyspieszania w zakresie obrotów powyżej 3,5 tyś. na wyższych biegach w zakresie prędkości od 130 km do 240 km po dokonaniu przyspieszenia , 1. Włącza się EPC 2. Pojawia się kontrolka żółta wykrzyknik z tarczą i wskazówką , zdjęcie poniżej Auto przechodzi w tryb jazdy do 4000 tyś. Obr. L Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znika i zabawa zaczyna się od nowa Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia ? Pozdrawiam.
kixi4 Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Bez podlaczenia komputera i zczytania bledow sie nie obejdzie..
PiotrAU Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 za każdym razem błąd ten sam , czujnik ciśnienia oleju - nieciągle , po wymianie czujnika i wielu innych rzeczy ( pompy oleju , turbosprężarki , wtryskiwaczy , świec , cewek , pozostałych czujników zaworków , wymianie wszystkich nie oryginalnych drobnych części na oryginalne ) dalej to samo .
kacper.80 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 miałem podobnie u mnie okazał się czujnik położenia wałka rozrządu tylko orginał z aso bo zamienniki przynajmniej u mnie nie zagrały
kixi4 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Zmierz cisnienie oleju manometrem na rozgrzanym sikniku.
PiotrAU Opublikowano 18 Października 2019 Autor Opublikowano 18 Października 2019 pomiary ciśnienia bieg jałowy - 1,2-2,0 bar przy 2000 obr. - 1,6-2,2 bar przy 3700 obr. - 3,0-4,0 bar czy są dobre ?
kixi4 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Takie powinny byc i takie masz?
kixi4 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 A masz dokladny numer bledu moze? Bo w tfsi jest rowniez przelacznik cisnienia i nie wiem blad ktorego ci wyrzuca..
krych83 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) Miałem takie coś u siebie i wyczyściłem wymyłem sitko -zawór (przełącznik ) ciśnienia i do dziś mam spokój , (do tego sprawdź poziom oleju bagnetem).Jest on z prawej strony na dole przy wale korbowym na jedną śrubkę. Nie wymieniałem i jest ok. pozdrawiam. Edytowane 24 Października 2019 przez krych83
d_matys Opublikowano 21 Września 2021 Opublikowano 21 Września 2021 PiotrAU udało ci się wtedy rozwiązać ten problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się