Blanko Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Witam mam prosbe czy ktos moze sie wypowiedziec o tych sprezynach? mialem zamiar kupic eibachy -30/-30mm ale krzycza za nie ok 900zl a to troche ponad moje finanse a wlasnie te MTS technik -35mm/-35mm poleca mi znajomy i moge je miec nowe za 300zl ale nic o nich niewiem moze ktos na forum na takich jezdzi? poprosze o jakies zestawienie dobrych i w przystepnej cenie sprezyn do b6 1.9 tdi w sedanie najlepiej -30mm lub max -35mm
soolek Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Sprężyny mam akurat firmy Lowtec (podobne cenowo - mogę polecić), ale amorki mam MTS. Nie narzekam, ale nie mam za bardzo porównania.
Blanko Posted March 18, 2009 Author Posted March 18, 2009 i ile obnizyło ci sie autko na tych sprezynach ?zakladales -35mm?
krzysiek23 Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 zajzyj na strone vw golf tam jest specjalny temat o nich i sprzedaje to koles z klubu vw mapet http://www.mapet-tuning.com/sklep/ ogolnie opinie sa pozytywne nawet gwinty sie sprawuja,ponoc jest to najlepszy stosunek jakosci do ceny
Kowi87 Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 A jak to wygląda sprawa w przypadku Quattro, patrzyłem na te MTS ale niestety nic pod Q nie podchodzi Na alegro znalazłem jeszcze TA Technix zna ktos takie http://www.allegro.pl/item578649707_audi_a4_1994_2001r_quattro_sportowe_sprezyny_35mm.html
endriuu Posted March 21, 2009 Posted March 21, 2009 ja wlasnie zakupilem na tyl dwa amory MTS. maja dobra opinie na necie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162636. tu link do oficjalnej strony firmy na allegro http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=9873405. piszcie, ze z Klubu A4 to taniej bedzie.
David Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 ja tez sie zastanawiam nad tymi sprezynami.bede chcial obnizyc przod -35 tyl 30,ewentualnie przod i tyl po 30.a czy musze zakladac sportowe amory?
Cristoforo Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 ja tez sie zastanawiam nad tymi sprezynami.bede chcial obnizyc przod -35 tyl 30,ewentualnie przod i tyl po 30.a czy musze zakladac sportowe amory? jeśli chcesz dobic seryjne amorki to mozesz zakładać amorek do obnizenia powinien mieć sztywniejszą charakterystykę pracy najlepiej jak jest jeszcze przystosowany do skróconego skoku pracy
David Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 tak tez mi powiedzial mechanik.ze amory tez powinienem wymienic poniewaz oryginalne beda caly czas wcisniete a sportowe maja krotszy skok specjalnie do krotszych sprezyn
Cristoforo Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 krótrzy skok lub sa utwardzone jak masz utwardzone to śmiało podejdzie do -40mm
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now