kamil77 Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 witam kolegow znajacych dolegliwosci klekotow, od wczoraj mam problem z zapaleniem silnika kiedy nie jest rozgrzany, stalo sie to nagle, pojechalem do pracy zostawilem furke wracam i musialem krecici chyba z 5 sek. zeby odpalil, sprawdzilem na ciel=plym pali normalnie odrazu ale na zimnym nie chce, czy moze to miec zwiazek ze swiecami zarowymi, nie mam pojecia kiedy byly wymieniane a autko ma przejechane 360 tys km. i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 autko ma przejechane 360 tys km. w koncu realny przebieg tdi rocznok 2000.podepnij vaga i zobacz bledy
kamil77 Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Opublikowano 23 Marca 2007 w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ...
spanky Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 i jesli to swiecie czy jestem w stanie sam je wymienic ? pozdrawiam przy terazniejszych temperaturach swiece nie maja prawie zadnego znaczenia .... w polsce wszytkie auta nie wazne na wiek i nie wazne na rodzaj silnika maja przejecxhane ok 100 tys km to po co kto kupowal diesla i placil za niego wiece niz za benzyne zeby robic 15 tys rocznie nie jestm geniuszek w VAG ale podpialem i po zkanowaniu nie pokazuje zadnych bledow ... to ze Vag nie pokazał zadnych bledów to nie zanczy ze wszystko jest OK ... :exclaim: odczytaj wartości z bloku 000 (basic settings) na jałowym temp min 80 stopni ... po tych danych bedziemy dalej radzic ....
wojtek26 Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 Odepnij wtyczkę od czujnika temp cieczy. Jak zapali be problemów to masz uszkodzony czujnik temp
maryś Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 Może być to problem j.w. (czujnika temp.), świec żarowych (przepalone), lub przekaźnika świec żarowych. Kiedyś miałem taki problem, że przekaźnik się nie rozłązył i spalił wszyskie świece. Miałem do wymiany i świece i przekaźnik.
kamil77 Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Opublikowano 24 Marca 2007 no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza
Barti261 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 To teraz dla świętego spokoju sprawdź napięcie ładowania w samochodzie i pobór prądu na postoju. Bo przyczyna rozładowania akumulatora musi być, chyba, że został on nieświadomie rozładowany przez kierowcę, np. przez pozostawienie włączonego odbiornika prądu.
spanky Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 no to panowie jak to mawia wujek zdzichu z warsztatu kolo baru "pod lipka" - najpierw wez sie za najprostsze rzeczy a potem szperaj dalej, doladowalem aku i auto pali bez problemu (jak na razie)... pozdrawiam i dziekuje wszystkim za sugestie moze sie jeszcze przydadza czyli juz wiesz gdzie szukac problemu ... czekamy na dalszy przebieg wydarzen ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się