ppat3 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) Witam. Geometria itp wszystko ok zrobione elegancko. Jeśli trzymam kierownicę prosto to auto jedzie prosto elegancko, natomiast gdy puszcze to skręca ona kilka stopni w prawo (auto również) i tak trzyma. W kamerze przy cofaniu kiedy kierownicę trzymam prosto (koła prosto) to na wizualizacji uważa że jest skręcona lekko w lewo. Gdy ustawie aby na wizualizacji było prosto to pokrywa się z ułożeniem jakie jest podczas jazdy czyli znowu kilka stopni w prawo skręconą kierownica. Jak to skalibrować ? mogło się tak o rozregulować ? Pozdrawiam z góry dziękuję za odpowiedz Edytowane 31 Października 2019 przez ppat3
ppat3 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Tak wygląda problem. Edytowane 18 Listopada 2019 przez ppat3
dawson Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Była demontowana ? Czy możesz o czymś nie wiedzieć ? Warto samemu sprawdzić. Tam są takie znaczniki (03min 04sek.) jak powinna być. Nikt nic nie pisze a mi do głowy przyszło tylko coś takiego. Pamiętaj aby przed pracą odłączyć minus od akumulatora. Pozdrawiam Edytowane 1 Listopada 2019 przez dawson
ppat3 Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Opublikowano 2 Listopada 2019 Chodzi o to że jak trzymam prosto to jedzie prosto ; ) tylko komputer jak widać na wyświetlaczu wykrywa ją prosto dopiero jak się skręci w prawo tak jak na zdjęciu.
MarcinOslo Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 Sprawdzic najpierw zamontowanie kierownicy jak kolega wyzej sugeruje ,oraz polozenie zerowe czujnika kata skretu ,czy wtedy kierownica jest prosto.
ppat3 Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Opublikowano 2 Listopada 2019 Ok w przyszłym tyg podłączę pod komputer i zobaczę na ten czujnik kata skrętu ; ) dzięki za odp
KamiillK Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 U was też dzieje się coś takiego z kierownicą kiedy gasicie silnik na wyprostowanych kołach ? VID_20211118_143540.mp4 VID_20211118_143540.mp4
pelonek1 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 2 minuty temu, KamiillK napisał: U was też dzieje się coś takiego z kierownicą kiedy gasicie silnik na wyprostowanych kołach ? VID_20211118_143540.mp4 VID_20211118_143540.mp4 Normalne.
KamiillK Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 W innej sztuce z tego samego roku tego nie ma
Muskel1 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 Godzinę temu, KamiillK napisał: W innej sztuce z tego samego roku tego nie ma Możliwe, że jest różnica w wyposażeniu (aktywny układ kierowniczy). Ja mam aktywny układ kierowniczy i kierownica także porusza się jak na filmiku przy gaszeniu.
KamiillK Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 A takie chrupanie ?? Na zimnym silniku takiego czegoś nie ma , tylko jak się w pełni auto rozgrzeje, szczególnie na rondach ... Jeżdżę już tak z tym jakieś pół roku , dźwięk słychać jakby bezpośrednio z kolumny 21-03-12-09-46-42.mp4
Muskel1 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 (edytowane) Drążek kolumny kierownicy do wymiany. Problem dość częsty w B9 w modelach z aktywnym układem kierowniczym. Słyszalny najczęściej w położeniach kierownicy 10:00 i 14:00 godz. Edytowane 19 Listopada 2021 przez Muskel1
KamiillK Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Znasz może koszt mniej więcej koszt samej wymiany ? Trzeba ściągać maglownicę ?
Muskel1 Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Nie wiem jaki koszt. Nie trzeba ściągać magla, ale nie na 100%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się