Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logi 1.8t bex zamulony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie  proszę o analizę logów 1.8t bex  które posiadam od dwóch dni .Trochę namieszałem z tymi logami ale może ktoś coś podpowie co może być nie tak.Pierwszy raz robię logi doświadczenie zerowe i jedyne co widzę to ze turbo słabo wstaje i słabo pompuje.Dziś zrobiłem próbę szczelności ,nabiłem 1.8 bara i trzymało 10min nic nie uciekło .w dolocie trochę oleju ale nie dymi.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Turbo praktycznie wogóle nie wstaje, szczelność dolotu sprawdzałeś całego? czyli od przepływki do konca? zawór dv sprawdzony? jesli tak to trzeba zdjąc kata i zajrzec do turbiny.

Opublikowano

15720831014212944500548489550624.jpg

Opublikowano

Takie znalazłem u siebie,tłoczek się nie ruszał to dałem wd40 i chodzi elegancko.Jeszcze rozbiórek żeby popatrzeć do środka.Petanie czy warte to coś czy szukać aso

Opublikowano

Ps.dolot od przepływu do kolektora dolotowego trzyma 1.8 bar przez 10 minut.O co chodzi z tym bulgotaniem że ma być ,u mnie cisza.

Opublikowano

dzisiejsze logi po czyszczeniu dv.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

niewiem dlaczego gupa 115 i 118 pokazuje razem z poprzednimi logami?

 

Opublikowano
3 godziny temu, montoy napisał:

niewiem dlaczego gupa 115 i 118 pokazuje razem z poprzednimi logami?

 

Zmieniaj nazwy pliku przy ponownym logowaniu to nie będzie nadpisywać, albo usuwaj stary plik z logiem. Zrób 115+118 z odpiętą wtyczką od n75.

Opublikowano

Witam ponownie.

Dziś zamontowałem nowy dv aso i zrobiłem parę logów .Odczucia takie same .Dodam ze w okolicach miedzy 3000  a 5000 przy przyśpieszaniu odczuwalny jest jednosekundowy spadek mocy a grupie 002 i 033 widać dziwny spadek parametrów 3880 obrotów natomiast w grupie 115 widać przeładowanie turbo? i nagły spadek.W grupie 090 tez widac przajscie na -2 i spadek na 0 w okolicach tych obrotów.

logi 115 i 118 pierwszy jest normalny a drugi z odpiętą wtyczką n75 .trzeci nie brac pod uwagę bo musiałem zwolnić.

115 118

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

90  93

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

002 033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

003 020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Załóż przepływkę boscha, bo ta głupoty pokazuje. Sztanga wg do podciągnięcia

Opublikowano

Witam ponownie.

DV wymienione na ori

przepływka założona bosch(wkład też bosch)

przepłukany dolot z oleju

proszę o ocenę nowej przepływki i logów ,rozumiem ze muszę podciągnąć sztangę ale czy macie jeszcze jakieś wskazówki?

Dynamiczny:
Grupy 002, 115, 118:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczny:
Grupy 090, 093:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczny:
Grupy 003, 020:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczny:
Grupy 002, 033:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczny: odpięta n75
Grupy 002, 115, 118:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie nie ma co kombinować tylko trzeba zdjąć kata i zobaczyć jak wygląda turbo, czy klapa wg jeszcze istnieje. Odkręć kat od turbo, odchyl go trochę i włóż telefon żeby porobić zdjęć. Może klapa całkiem odpadła, a może wszystko ok i wystarczy podkręcić trochę gruszkę od klapki. Zajrzysz to się dowiesz :) 

Edytowane przez cysiek18
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przy uszkodzonym turbo wysterowanie n75 byłoby na maksa. Ale problem ewidentnie jest w braku doładowania i zajrzenie do turbo jak i sztangi nieuniknione.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

panowie oceńcie stan kata, żeliwo popękane dwuch miejscach  na wylot ,klapka lata jak żyd po piekle(nie domykała i gniazdo wypalone.

luz poprzeczny jak to luz,wzdłużny 0,8mm.

1.jaki koszt regeneracji i gdzie z wymianą żeliwa?

2.pchać się w hybrydę? jak tak to gdzie i ile? 250max ale 230 z seri turbo tez bym nie pogardził

3.wywalenie sai i kata.jaki koszt wywalenia z kompa?

4 jaki koszt strojenia na hybrydzie(wiadomo ze wtryski jeszcze trzeba) a jaki na seri?(rozumiem ze przy strojeniu sai out i kat out z kompa sa wliczone w strojenie?

doradźcie coś bo w czerepie sie gotuje :)IMG_20191106_205416.jpgIMG_20191106_205628.jpg

 

Opublikowano

Na hybrydzie dorzuc jeszcze obowiązkowo tip i przydałby się fmic bo w gorące dni będziesz miał piekarnik w dolocie.

Opublikowano
5 godzin temu, montoy napisał:

3.wywalenie sai i kata.jaki koszt wywalenia z kompa?

4 jaki koszt strojenia na hybrydzie(wiadomo ze wtryski jeszcze trzeba) a jaki na seri?(rozumiem ze przy strojeniu sai out i kat out z kompa sa wliczone w strojenie?

Najpierw upatrz sobie tunera i pytaj u źródła, bo rozstrzał cenowy jest ogromny.

 

Opublikowano

Panowie witam ponownie.

Od ostatniego razu trochę się pozmieniało a mianowicie.

turbo zregenerowane(wirniki obydwa ,żeliwo,gruszka nowe)

sai out(zaślepka na głowicy,zaślepka w puszce filtra,wężyk zaślepiony)

czyszczenie smoka

cat out (downpipe od custom hofman)

nowy rozrząd(z przodu)

mieżenie ciśnienia niestety narazie tylko na zimnym wszystkie 12,5 bara

no i dziś zrobiłem pierwszą jazdę żeby się w końcu nacieszyć  tymi 190 konikami atu znowu problem.

Turbo przeładowuje!!!! kurna jego mać!!!

Dlaczego? żle wyregulowana?(nakrętki na sztandze pomalowane na czerwono były)czy przycina sie i nie otwiera?Bo n75 chyba dobrze reaguje?http://vaglogi.pl/log-002_033_P67hSBE.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_wG5DH.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_3HZ3y7Z.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_hV4j850.html

 

Opublikowano

Zrób loga 115+118 z odpiętą wtyczką od n75

Opublikowano

bez n75 jakie wnioski?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...