montoy Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Witam panowie proszę o analizę logów 1.8t bex które posiadam od dwóch dni .Trochę namieszałem z tymi logami ale może ktoś coś podpowie co może być nie tak.Pierwszy raz robię logi doświadczenie zerowe i jedyne co widzę to ze turbo słabo wstaje i słabo pompuje.Dziś zrobiłem próbę szczelności ,nabiłem 1.8 bara i trzymało 10min nic nie uciekło .w dolocie trochę oleju ale nie dymi. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2019 Opublikowano 26 Października 2019 Turbo praktycznie wogóle nie wstaje, szczelność dolotu sprawdzałeś całego? czyli od przepływki do konca? zawór dv sprawdzony? jesli tak to trzeba zdjąc kata i zajrzec do turbiny.
montoy Opublikowano 26 Października 2019 Autor Opublikowano 26 Października 2019 Takie znalazłem u siebie,tłoczek się nie ruszał to dałem wd40 i chodzi elegancko.Jeszcze rozbiórek żeby popatrzeć do środka.Petanie czy warte to coś czy szukać aso
montoy Opublikowano 26 Października 2019 Autor Opublikowano 26 Października 2019 Ps.dolot od przepływu do kolektora dolotowego trzyma 1.8 bar przez 10 minut.O co chodzi z tym bulgotaniem że ma być ,u mnie cisza.
montoy Opublikowano 26 Października 2019 Autor Opublikowano 26 Października 2019 dzisiejsze logi po czyszczeniu dv. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
montoy Opublikowano 26 Października 2019 Autor Opublikowano 26 Października 2019 niewiem dlaczego gupa 115 i 118 pokazuje razem z poprzednimi logami?
przem8 Opublikowano 26 Października 2019 Opublikowano 26 Października 2019 3 godziny temu, montoy napisał: niewiem dlaczego gupa 115 i 118 pokazuje razem z poprzednimi logami? Zmieniaj nazwy pliku przy ponownym logowaniu to nie będzie nadpisywać, albo usuwaj stary plik z logiem. Zrób 115+118 z odpiętą wtyczką od n75.
montoy Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 Witam ponownie. Dziś zamontowałem nowy dv aso i zrobiłem parę logów .Odczucia takie same .Dodam ze w okolicach miedzy 3000 a 5000 przy przyśpieszaniu odczuwalny jest jednosekundowy spadek mocy a grupie 002 i 033 widać dziwny spadek parametrów 3880 obrotów natomiast w grupie 115 widać przeładowanie turbo? i nagły spadek.W grupie 090 tez widac przajscie na -2 i spadek na 0 w okolicach tych obrotów. logi 115 i 118 pierwszy jest normalny a drugi z odpiętą wtyczką n75 .trzeci nie brac pod uwagę bo musiałem zwolnić. 115 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 90 93 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 Załóż przepływkę boscha, bo ta głupoty pokazuje. Sztanga wg do podciągnięcia
montoy Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam ponownie. DV wymienione na ori przepływka założona bosch(wkład też bosch) przepłukany dolot z oleju proszę o ocenę nowej przepływki i logów ,rozumiem ze muszę podciągnąć sztangę ale czy macie jeszcze jakieś wskazówki? Dynamiczny: Grupy 002, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 090, 093: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 003, 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: Grupy 002, 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczny: odpięta n75 Grupy 002, 115, 118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
cysiek18 Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Jak dla mnie nie ma co kombinować tylko trzeba zdjąć kata i zobaczyć jak wygląda turbo, czy klapa wg jeszcze istnieje. Odkręć kat od turbo, odchyl go trochę i włóż telefon żeby porobić zdjęć. Może klapa całkiem odpadła, a może wszystko ok i wystarczy podkręcić trochę gruszkę od klapki. Zajrzysz to się dowiesz Edytowane 6 Listopada 2019 przez cysiek18 1
przem8 Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 Przy uszkodzonym turbo wysterowanie n75 byłoby na maksa. Ale problem ewidentnie jest w braku doładowania i zajrzenie do turbo jak i sztangi nieuniknione. 1
montoy Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 panowie oceńcie stan kata, żeliwo popękane dwuch miejscach na wylot ,klapka lata jak żyd po piekle(nie domykała i gniazdo wypalone. luz poprzeczny jak to luz,wzdłużny 0,8mm. 1.jaki koszt regeneracji i gdzie z wymianą żeliwa? 2.pchać się w hybrydę? jak tak to gdzie i ile? 250max ale 230 z seri turbo tez bym nie pogardził 3.wywalenie sai i kata.jaki koszt wywalenia z kompa? 4 jaki koszt strojenia na hybrydzie(wiadomo ze wtryski jeszcze trzeba) a jaki na seri?(rozumiem ze przy strojeniu sai out i kat out z kompa sa wliczone w strojenie? doradźcie coś bo w czerepie sie gotuje
bartez90 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 Na hybrydzie dorzuc jeszcze obowiązkowo tip i przydałby się fmic bo w gorące dni będziesz miał piekarnik w dolocie.
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 5 godzin temu, montoy napisał: 3.wywalenie sai i kata.jaki koszt wywalenia z kompa? 4 jaki koszt strojenia na hybrydzie(wiadomo ze wtryski jeszcze trzeba) a jaki na seri?(rozumiem ze przy strojeniu sai out i kat out z kompa sa wliczone w strojenie? Najpierw upatrz sobie tunera i pytaj u źródła, bo rozstrzał cenowy jest ogromny.
montoy Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Panowie witam ponownie. Od ostatniego razu trochę się pozmieniało a mianowicie. turbo zregenerowane(wirniki obydwa ,żeliwo,gruszka nowe) sai out(zaślepka na głowicy,zaślepka w puszce filtra,wężyk zaślepiony) czyszczenie smoka cat out (downpipe od custom hofman) nowy rozrząd(z przodu) mieżenie ciśnienia niestety narazie tylko na zimnym wszystkie 12,5 bara no i dziś zrobiłem pierwszą jazdę żeby się w końcu nacieszyć tymi 190 konikami atu znowu problem. Turbo przeładowuje!!!! kurna jego mać!!! Dlaczego? żle wyregulowana?(nakrętki na sztandze pomalowane na czerwono były)czy przycina sie i nie otwiera?Bo n75 chyba dobrze reaguje?http://vaglogi.pl/log-002_033_P67hSBE.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_wG5DH.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_3HZ3y7Z.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_hV4j850.html
przem8 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zrób loga 115+118 z odpiętą wtyczką od n75
montoy Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 bez n75 jakie wnioski? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się