Theviiv Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Witam, czy waszym zdaniem to dźwięk padniętych popychaczy? Problem głównie dotyczy, gdy silnik jest rozgrzany. Na zimnym silniku tego nie słychać lub ja tego nie słyszałem. Ogólnie to dźwięk wydobywa się z pod pokrywy( tak mi się wydaje). Szykuje się na wymianę oleju, poprzedni był wlany 5w40 castrol magnatec. Chciał bym przed wymianą oleju zrobić płukankę silnika oraz muszę odkręcić misę i wyczyścić smoka ponieważ ciśnienie oleju jest słabsze niż powinno być ( na wolnych obrotach ~1bar). Jeśli bylibyście mi wstanie doradzić jak się za to zabrać z głową w odpowiednich krokach. Czy najpierw zrobić płukankę, wyczyścić smoka, zmienić olej i liczyć, że hałas zniknie, gdy zostanie ciśnienie oleju przywrócone do normy ? A może od razu też dobrać się do tych popychaczy? Bo nie wiem czy, gdyby to były padnięte popychacze czy by ich nie było cały czas słychać. Może to tak słychać przez źle dobrany olej i gdy on sie rozgrzeje to silnik też nie pracuje tak jak powinien na nim ? Jaki polecacie olej do tego silnika? 1.8t ANB przelotu 240tyś km. VID_20191028_144841.mp4
przem8 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Albo napinacz klepie przez małe ciśnienie. O oleju masz cały wątek, ja leje od dłuższego czasu ravenol turbo vst.
JawoR36 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Smok, ogarnąć ciśnienie, olej i wtedy słuchać. Jak przygazujesz cichnie?
Theviiv Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Właśnie jak przygazuje to przyspiesza. Nie wiem czy to ma znaczenie ale widzę że padła albo uszczelka pokrywy albo jakieś uszczelnienie silnika od strony turbiny. Zauważyłem że auto jest słabsze i trochę mu faluja wolne obroty aczkolwiek nie sądzę by to było powiązane. (Na kompie pokazuje ~80 obrotów falowania) . Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, które nie wygląda zbyt dobrze . 1-8b 2-10b 3-10b 4-9b. Dziś zrobiłem płukankę silnika, jutro mam zamiar odkręcić misę olejową i zobaczyć jak wygląda smok. Przy okazji sprawdzić napinacz i łańcuch rozrządu. Zobaczę czy po czyszczeniu silnika i wymianie oleju coś się zmieni. Co polecacie zrobić z tym ciśnieniem cylindrów ? Edytowane 1 Listopada 2019 przez Theviiv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się