pimpam Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Witam. Mam problem, a mianowicie przy wolnej jeździe, gdy skręcam kierownicą lub czasem na postoju, słychać taki pojedynczy stuk, nie jest on jakiś głośny ani nie ma żadnego szarpania kierownicy, tylko jest ten stuk i to tak raz na jakiś czas, nic regularnego tzn. nie ma go przy każdym skręcie . Drażni mnie, ale nie bardzo wiem co to może być, 2 miesiące temu wymieniłem sprężyny z przodu i parę dni później się zaczęło, znajomy mechanik mówi, że bardzo możliwe, że się nie ułożyła jeszcze na swoje miejsce i żebym się nie przejmował bo sama się ułoży. Znowu jeden norweski spec- a tym to w ogóle nie ufam, mówił mi o łożysku mcpersona, tylko teraz moje pytanie czy w A4 B8 takowe jest? Bo jedyne co mi w tym temacie świta to poduszka amortyzatora, ale czy ona mogłaby taki dźwięk wydawać? Dodam że półosie, wahacze, amortyzatory i coś tam jeszcze wymieniałem rok temu, wczoraj piasty. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł albo miał też taki problem to będę wdzięczny za poradę. Pozdrawiam. Edytowane 31 Października 2019 przez pimpam
marcin_kam Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witajcie! mam to samo. zawieszenie z przodu, sprężyny ruszane nie były, robiłem wahacze dolne proste. ale to się pojawiło dużo później. dzieje się tak nie regularnie. męczyłem nawet auto na polskiej nierównej drodze i cisza.. Nie znajduję żadnego luzu.. narazie postanowiłem JEŹDZIĆ OBSERWOWAĆ.. wczoraj drganie dało wyczuwalny skok kierownicy, zaczynam podejrzewać drążek kierowniczy , jednak dziej sie tak też czasami na prostym cofaniu i nagłym zahamowaniu. pożyjemy zobaczymy.. Pozdrawiam
manio12 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Witajcie, no i jak udało się rozwiązać problem, bo u mnie to samo
pasjonat_audi Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 Witajcie, wg mnie przeguby do sprawdzenia
Tomson23 Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 W dniu 3.09.2020 o 12:20, pasjonat_audi napisał: Witajcie, wg mnie przeguby do sprawdzenia Witajcie. U mnie stuka wielofrez rdążka kierowniczego. Ja zawsze przy wymianie oleju odkręcam od spodu krzyżak od maglownicy zdejmuje go nie okręćając drązkiem zsuwam gumowy oring znajdujący sie na drążku wyżej pryskam smarem Wurth drązek i przesówam go góra dół kilka razy bez obrotu nim. Zasuwam oring na miejsce i mozna sie cieszyc nie stukającym drążkiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się