heleniak27 Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Witam, posiadam Audi A4 B5 1.6 . Jadąc z większą prędkością auto nagle traci moc. Wymieniłem przepustnice i reduktor od LPG. Auto w momencie kiedy traci moc obroty spadają w dół (pracuje na niskich obrotach). Kiedy wciskam gaz on wgl nie "idzie". W momencie kiedy zjadą autem na bok po jakimiś czasie wszystko wraca do normy i można jechać dalej. Dzieje sie tak zazwyczaj przy wiekszych prędkościach z większą częstotliwością. Najgorsze w tym wszytskim jest to że dzieje się to raz na jakiś czas A nie cały czas . Na komputerze wyskoczymy 3 błędy dotyczą biegu jałowego,przepustnicy I sondy lambda. Może ktoś też tak miał!! Proszę o pomoc !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanikkosmita Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 na benzynie też masz ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heleniak27 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 (edytowane) @MechanikkosmitaTylko na gazie się tak dzieje :/ Edytowane 17 Stycznia 2020 przez heleniak27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanikkosmita Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 (edytowane) Z tego co wyczytałem to masz chwilowy brak paliwa w twoim wypadku gazu, zobacz stan przewodów czy nie są pozaginane, stan filtra, ostatecznie zostaje wadliwy sterownik lub za słaby reduktor Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Mechanikkosmita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heleniak27 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 @Mechanikkosmita a jest taka opcja że może to być wina wtryskiwaczy gazowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanikkosmita Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 wątpię, miałbyś nierówną pracę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heleniak27 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 @MechanikkosmitaAle właśnie to wyglada tak jakby się coś zapychało. Jak wyjdę i ścisnę kombinerkami wężyki dochodzące do wtryskow to wszytsko wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanikkosmita Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 może robisz większe ciśnienie gazu między wtryskiem a parownikiem ściskając wężyk, ciężko wróżyć z fusów najlepiej podłączyć gaz i sprawdzić parametry, co do wtrysków uważam że są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Ściskając wężyk odcinasz dopływ gazu więc powinien wypadać zapłon na tym garze.Takie wróżenie z fusów. Napisz jakie masz graty od lpg i przede wszystkim trzeba się podpiąć pod sterownik lpg i zobaczyć co się tam dzieje. Bez tego to dalej ściskaj sobie wężyki Po zmianie reduktora miałeś to strojone ponownie? Tylko strojone podczas jazdy, na korekty, afr, a nie na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heleniak27 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Strojenie było po wymianie reduktora podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się