Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Speech Dialogue System SDS w RNS E


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Mi po VH gada tyłem i wywaliło GALE.. to AUDI - tu nie ma reguł :chytry: elektronika działa i koduje się jak chce z grubsza tylko trzymając się schematów Ross-tech'a

KOKOS nie ma DVD jeszcze - czyli VH nie wrzucał. Podłącz mikro u niego + kodowanie pod SDS i zobacz czy ruszy. Ty masz u siebie juz za duż nadźgane żeby doprowadzić to do ładu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez mozna potestowac, mam RNS'a + mic seryjny, bez dvd i innych bajerow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po VH gada tyłem i wywaliło GALE.. to AUDI - tu nie ma reguł :chytry: elektronika działa i koduje się jak chce z grubsza tylko trzymając się schematów Ross-tech'a

KOKOS nie ma DVD jeszcze - czyli VH nie wrzucał. Podłącz mikro u niego + kodowanie pod SDS i zobacz czy ruszy. Ty masz u siebie juz za duż nadźgane żeby doprowadzić to do ładu

gale uruchamia sie VAGiem tez nie miałem ale juz mam i działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po VH gada tyłem i wywaliło GALE.. to AUDI - tu nie ma reguł :chytry: elektronika działa i koduje się jak chce z grubsza tylko trzymając się schematów Ross-tech'a

KOKOS nie ma DVD jeszcze - czyli VH nie wrzucał. Podłącz mikro u niego + kodowanie pod SDS i zobacz czy ruszy. Ty masz u siebie juz za duż nadźgane żeby doprowadzić to do ładu

gale uruchamia sie VAGiem tez nie miałem ale juz mam i działa :)

to mi uruchom :naughty: ... włączyć sobie włączyłem, pojawiło się w menu ale ni kuta nie działa - jakieś pomysły

(sorry za OT )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po VH gada tyłem i wywaliło GALE.. to AUDI - tu nie ma reguł :chytry: elektronika działa i koduje się jak chce z grubsza tylko trzymając się schematów Ross-tech'a

KOKOS nie ma DVD jeszcze - czyli VH nie wrzucał. Podłącz mikro u niego + kodowanie pod SDS i zobacz czy ruszy. Ty masz u siebie juz za duż nadźgane żeby doprowadzić to do ładu

gale uruchamia sie VAGiem tez nie miałem ale juz mam i działa :)

to mi uruchom :naughty: ... włączyć sobie włączyłem, pojawiło się w menu ale ni kuta nie działa - jakieś pomysły

(sorry za OT )

aaa to nie wiem ;) ja mam i tak wyłączoną :) ale se uruchomiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które plastiki demontowałeś? Możesz opisać trochę szerzej?

Czy wgranie SDShack'a zmieniło u Ciebie działanie ViMhacka? :mysli: (tego się obawiam, dlatego nie zdecydowałem się na razie na SDS)

Andrew musisz zdjac ten plastik przy progu i polaczony z nim czarny element przy zawiasach drzwi obok schowka. Pozwala to na podniesienie podlogi i dostania sie do BT. SDShack nic u mnie nie zmienial - po wgraniu wszystko dzialalo tak jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pyatnie bo na zdjęciach z rozbierania słupka do kabli mikrofonu widac że to anglik czy w naszych eu to jest też po lewej stronie (kierowcy) czy też po prawej (pasażera) nie wiem czy to okablowanie w zależnosci od wersji po której stronie jest kiera to zawsze idzie po stronie pasażera? nie chciałbym niepotrzebnie rozbierać słupka pasażera (bo tak zamierzam zrobić)

Lepiej jednak dostać się do modułu BT znajdującego się pod nogami pasażera i tam wlutować się w kabel mikrofonu biegnący do 11 i 12 pinu wtyczki BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w mojej dokładanej instalacji miałem mikrofon poprowadzony prawym słupkiem i myślałem, że skoro moduł umieszcozny jest pod nogami pasażera w instlacji fabrycznej kabel tez będzie szedł słupkiem pasażera. Dzięki Tomku za sprawdzenie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pyatnie bo na zdjęciach z rozbierania słupka do kabli mikrofonu widac że to anglik czy w naszych eu to jest też po lewej stronie (kierowcy) czy też po prawej (pasażera) nie wiem czy to okablowanie w zależnosci od wersji po której stronie jest kiera to zawsze idzie po stronie pasażera? nie chciałbym niepotrzebnie rozbierać słupka pasażera (bo tak zamierzam zrobić)

Lepiej jednak dostać się do modułu BT znajdującego się pod nogami pasażera i tam wlutować się w kabel mikrofonu biegnący do 11 i 12 pinu wtyczki BT.

a nie mowilem :wink4::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak macie, że po wciśnięciu przycisku "SDSa" na kierownicy wentylator schodzi do najniższych obrotów (aż nastanie cisza) a po zakończeniu znowu wchodzi na pierwotne obroty ???? Trochę mnie to zaskoczyło że inżynierowie z :audi: nawet o tym pomyśleli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak macie, że po wciśnięciu przycisku "SDSa" na kierownicy wentylator schodzi do najniższych obrotów (aż nastanie cisza) a po zakończeniu znowu wchodzi na pierwotne obroty ???? Trochę mnie to zaskoczyło że inżynierowie z :audi: nawet o tym pomyśleli

Tak, pisałem juz o tym kiedyś gdy przechodziłem fascynację rozpoznawaniem głosowym BT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam ten opis tak aby osoby niezdecydowane zobaczyły że to prosta sprawa do zrobienia praktycznie przez każdego.

Pewnie, że to prosta sprawa. Tylko boberek ma ciągle problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka niby prosta a guzik prawda :) trzeba rns-e wagowac a mnie sie za nic wag nie chce polaczyc z navi a do tego navi musi byc w wersji high wiec nawet gdybym sie polaczyc z moja navi to pewnie doznalbym rozczarowania typu"low" :kox: no i co mi z rns-e i multifunkcji i BT :tongue4:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 08:30_________________________________________________

Mi po VH gada tyłem i wywaliło GALE.. to AUDI - tu nie ma reguł :chytry: elektronika działa i koduje się jak chce z grubsza tylko trzymając się schematów Ross-tech'a

KOKOS nie ma DVD jeszcze - czyli VH nie wrzucał. Podłącz mikro u niego + kodowanie pod SDS i zobacz czy ruszy. Ty masz u siebie juz za duż nadźgane żeby doprowadzić to do ładu

gale uruchamia sie VAGiem tez nie miałem ale juz mam i działa :)

do czego słuzy Gala ? bo chyba myle pojecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gala to sygnał o prędkości i skręcie kół auta nadawany po CANach przez układ ABS/ESP. RNS-E używa go do sterowania głośnością muzyki bazując na tym, że im auto szybciej jedzie tym jest głośniej w kabinie i tym głośniej musi grać muzyka.

W autach z instalacją BOSE RNS-E nie używa Gali tylko dodatkowego mikrofonu mierzącego poziom hałasu w aucie i na tej podstawie steruje głośnością muzyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem w tym wątku cytując wątki z audiforum.us, w jednym z nich wypowiadał się autor SDShacka.

RNS low/high to kwestia softu, który wgrywany jest np. przy okazji SDShacka :!:

Uruchamiali SDShacka na różnych wersjach RNS i działał. Po prostu.

U Boberka nie dało się zmienić części kodowania BT ale problem leżał w wersji jego modułu BT - "D" a nie w wersji RNS. To też już pisałem cytując odpowiedni wątek

====

BTW są już nowsze (na rynek europejski) niż "Q" wersje modułów BT: "N" i "S"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gala to sygnał o prędkości i skręcie kół auta nadawany po CANach przez układ ABS/ESP. RNS-E używa go do sterowania głośnością muzyki bazując na tym, że im auto szybciej jedzie tym jest głośniej w kabinie i tym głośniej musi grać muzyka.

W autach z instalacją BOSE RNS-E nie używa Gali tylko dodatkowego mikrofonu mierzącego poziom hałasu w aucie i na tej podstawie steruje głośnością muzyki.

wiec ja mam Bose i wkurza mnie to podglasnanie samoczynne np stoje kolo jakiegos pojazdu dosc glosnego i juz sie radio podlgasnia,ktos zaczyna mowic glosno w samochodzie to radio albo cd chce byc glosniejsze itd :) da sie to wylaczyc ?[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 12:37_________________________________________________

Już pisałem w tym wątku cytując wątki z audiforum.us, w jednym z nich wypowiadał się autor SDShacka.

RNS low/high to kwestia softu, który wgrywany jest np. przy okazji SDShacka :!:

Uruchamiali SDShacka na różnych wersjach RNS i działał. Po prostu.

U Boberka nie dało się zmienić części kodowania BT ale problem leżał w wersji jego modułu BT - "D" a nie w wersji RNS. To też już pisałem cytując odpowiedni wątek

====

BTW są już nowsze (na rynek europejski) niż "Q" wersje modułów BT: "N" i "S"

ok przypuscmy ze wraz z wgraniem sdsHacka rns-e podnosi sie do high ale do tego trzeba miec BT "Q" bo inaczej nie bedzie pelnej funkcjonalnosci .zawsze cos hehe :) jak dla mnie wiekszosc z tego sdsa jest juz jasna i mimo tego ze mam rns-e BT i multifunkcje chyba sie nie bede bawil w to.Jak bardzo jest wam ten caly SDS przydatny w czasie jazdy?-pominmy szpan gadania z elektroniczna kobieta :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...