marcelinho Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam wszystkich. Jak na wstępie .błąd P164D00... występuje tylko na rozgrzanym silniku i im cieplejszy tym coraz częściej piszczy ... Ciśnieniena pompie 0.8 na wolnych i 2.0 przy 2tys .. Pisze ludzie o wymianie polowy silnika i problemie ktory nie zniknął... ktoś tutaj wspominał iż miał problem taki u siebie i wymieniono mu jakąś cewke która się grzała i powodowała załączanie sie czujnika. Ale to stary post. POMOCY. 2.0 Tdi polift 2013
RALF76 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) wymieniałeś ostatnio filtr oleju? od kiedy problem występuje? poniżej info w pdf SB-10065665-6903.pdf Edytowane 28 Listopada 2019 przez RALF76
marcelinho Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Dojeżdżam właśnie do wymiany oleju.. powiem Ci ze myślę i liczę że to pomoże... poprzednio czujnik przestał się włączać właśnie po wymianie. Ale dlaczego? Dobra wyczytałem .niby dotyczy to 3.0 benzyny ale błąd jest ten sam. .. jeśli filtr jest zbyt krótki będzie gubił ciśnienie. Nie wierzę w to co czytam ale ... modlę się o to żeby pomogło
RALF76 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) to jest trop jak po wymianie filtra oleju czujnik się nie włączał - oby się udało... oczywiście to co napisane w pdf też się w głowie nie mieści ale jak widać są i takie przypadki jeździsz na LL? może z czasem olej już ma kiepskie właściwości rozrzedzony ON i stąd "czujnik".. daj znać jak po wymianie Edytowane 29 Listopada 2019 przez RALF76
marcelinho Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 Leje Motul x clean + 5W30.Poza tym ze widzę różnicę w wysokości filtrów nawet 3 mm ( jak popatrzylem na aukcje) to jest kilka artykułów w Internecie mówiących o tym iż na załączanie się czujnika ciśnienia ma wpływ... rozrzedzenie oleju na skutek dostania się paliwa podczas nie dokończonych procedur wypalania Dpf a. ??.
RALF76 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) jeśli masz najechane ponad 10-12 tys wymieniaj nie czekaj... jaki masz filtr oleju? jakiej firmy teraz? Edytowane 29 Listopada 2019 przez RALF76
przem8 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 Przyjrzyj się lepiej pompie oleju, bo te twoje wartości ciśnienia ledwo łapią się na dolną granicę poprawnego ciśnienia
marcelinho Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Olej spuszczony z silnika byl rzadki jak woda .. zrobiłem 300 km wrzuciłem filtr Filtrona bo byl 1 mm wyższy a Manna mieli na popołudnie a ja nie mogłem czekać i czujnik nie załączył się ani razu . Mialem jeszcze nie pisać bo się okaże przy dłuższej jeździe na mieście w korkach . Ale wcześniej przed zmianą oleju jak tylko przekroczył 90st wyskakiwalo ciśnienie. Teraz przy 100st oleju zjechałem z autostrady na stację i cisza . Robiłem to 3x przy temp. 94 i 96 st. Cisza . Przem8 takie wartości potwierdza wiele osób i na grupach i mechaników jako prawidłowe dla pompy w tym silniku. I zdaje się w 2.0 Tdi Edytowane 30 Listopada 2019 przez marcelinho
RALF76 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 może to kwestia oleju była (rozrzedzony) a nie filtra - oby się udało..
RALF76 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 3 godziny temu, marcelinho napisał: zrobiłem 300 km wrzuciłem filtr Filtrona bo byl 1 mm wyższy a Manna mieli na popołudnie a ja nie mogłem czekać i czujnik nie załączył się ani razu wg info w necie mann ma 141 mm - filtron więcej?
marcelinho Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 One mają w okolicach chyba 100mm . Filtron 101 MANN 100 a jest jeszcze jakiś ktory ma 103mm. Chyb a knecht
RALF76 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 tutaj niby wszystkie mają 101mm OX388D KNECHT Filtr Oleju | eFiltry.pl sklep z filtrami EFILTRY.PL U nas kupisz OX388D KNECHT Filtr Olejowy w atrakcyjnej cenie. Produkt znajdziesz w kategorii FILTRY KNECHT. efiltry.pl twoim dostawcą rozwiązań...
Spider005 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 POMOCY. Mam Audi A4 2.0 TDI 177 km 2012r lift o oznaczeniu silnika CGLC, problem z tą kontrolką. Problem pojawił się po wymianie oleju. Olej 5W x 30. Pomierzyłem ciśnienie, na niskich obrotrach i rozgrzanym silnikiem 0,8 a wyższych 1,5 więc podobno jest ok. Czujnik wymieniony na oryginalny Kontrolka zaświeca się tylko czasami po ostrej jezdzie na autrostradzie. Czego szukac na co patrzeć ???
RALF76 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 jak po wymianie oleju to tam może szukać przyczyny, jaki olej, jaki filtr wymieniony?
Spider005 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 7 minut temu, RALF76 napisał: jak po wymianie oleju to tam może szukać przyczyny, jaki olej, jaki filtr wymieniony? Olej CASTROL 5x30 Filtr FILTRON
Spider005 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Nie wiem , auto kupiłem nie dawno
RALF76 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 zalej coś lepszego, kilka postów wyżej jest info na temat polecanych olejów, castrol nie jest za bardzo chwalony
Spider005 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Możesz podać jaki np wlac tej olej i jaka gęstość bo nie mogę znaleśc cos
RALF76 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 jakiś błąd w silniku jest? poniżej link do olejów, nie chcę nic sugerować bo to temat rzeka, może ktoś ukrył wadę i teraz wyszło więc wymiana oleju nie pomoże.. W dniu 29.06.2020 o 11:41, Spider005 napisał: Napisze pod koniec tygodnia czy wszystko jest już ok. jak wygląda sytuacja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się