kerad94 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Próbowałem odkręcić teraz korek wlewu oleju, było bardzo ciężko, był przyssany, po jego siłowym wyciagnieciu obroty spadły gwałtownie jakby miał zgasnąć, potem utrzymywały się około 800 ale pracował nie równo. Czy to będzie na 100% teraz ten zaworek?
przem8 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Wszystko na to wskazuje ale jak wymienisz to się dowiesz. 40 zl to nie majątek, a dalej tak jeżdżąc możesz dodatkowo wywalić uszczelnienia w silnikii przez nieprawidłowe działanie odmy.
kerad94 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Niestety w ASO najwczesniej na poniedziałek mogą mieć :/
kerad94 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu wczorajszym został wymieniony zaworek odmy, co prawda nie na oryginał, tylko na zamiennik firmy vaico i problemy z zasysaniem korka oleju i wysokimi obrotami ustały. Poprzedni zaworek był oryginał bez membrany z przelotem na wylot. Niestety dalej zapala się check od ubogiej mieszanki, niestety pozostała chyba jedynie wymiana przepływki :/ Korekty na kanale 32 wskazują, podaje przybliżone wartości jakie zapamiętałem, bo niestety nie zapisałem ich nigdzie: Adaptation (idle) około -0,4 albo -1,4% Adaptation (Partial) tutaj już było ok +16% Edytowane 8 Grudnia 2019 przez kerad94
DivaynEays Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Usuń błędy, zrób 50km na pB i pokaż wskazania grupy 32 jeszcze raz
kerad94 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, DivaynEays napisał: Usuń błędy, zrób 50km na pB i pokaż wskazania grupy 32 jeszcze raz Nie mam LPG, jeżdżę tylko na benzynie. Z logami ciężko, bo nie ma warunków do tego od piątku ciągle pada deszcz i ślisko jest - jeśli chodzi o logi dynamiczne:/ Grupa 32 przed skasowaniem palącego się Check Engine: Group 032: Lambda Control (Mixture Adaptation) -3.0 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1 25.0 % Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1 Edytowane 9 Grudnia 2019 przez kerad94
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Bez logów to w ciemno wymień pół osprzętu
kerad94 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ciężko będzie skasować błąd i przejechać 50km i wtedy zrobić logi, gdyż po skasowanie błędu pojawił się znowu po przejechaniu 19km
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Rób logi po skasowaniu błędów, a nie jakieś inne eksperymenty. Zawsze logi tak się robi i w żadnym wypadku nie jeździsz 50km.
kerad94 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 Logi: 02 i 33 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 03 i 20 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 i 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
Łukasz13 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Przepływka nadal pokazuje głupoty.
kerad94 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2019 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: Przepływka nadal pokazuje głupoty. Jutro odbieram że sklepu komplet świec filtr paliwa i przeplywke nowa boscha. Nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane świece i filtr paliwa. Jeśli znajdę warsztat jakiś jutro co wymieni to wstawię też logi jakie powinny być prawidłowe wskazania przepływki?
kerad94 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Logi po wymianie przepływki, świec i filtra paliwa: 02 i 33 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 03 i 20 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 i 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Mam wrażenie, że lepiej się teraz trochę zbiera.
tranduo Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Lekko na ubogo ale ogólnie jest ok. Przepływka działa dobrze.
kerad94 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 51 minut temu, tranduo napisał: Lekko na ubogo ale ogólnie jest ok. Przepływka działa dobrze. Coś z tym jeszcze robić, czy zostawić tak jak jest? Myślałem jeszcze nad czyszczeniem przepustnicy ale czy to ma sens w kontekście tej jeszcze lekko ubogiej mieszanki?
kerad94 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 28 minut temu, przem8 napisał: Kasowałeś błędy przed logami? Tak kasowane były
przem8 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Jak jesteś pewien co do szczelności dolotu, to sprawdziłbym ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się