cichy1983r Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witam, od miesiąca jeżdzę audi b7 1,8t BFB. W sobotę wymieniłem olej Mobil 1 5W40 i zaczęły się problemy. Po rozgrzaniu do 90 stopni na wolnych obrotach dziwnie chodzi, jak diesiel. Wczesniej tego nie było, nie wiem niestety jaki olej był wczesniej. Co mogło się stać?
przem8 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ciśnienie oleju do sprawdzenia. Przytkany smok albo uszkodzony napinacz łańcucha.
lewmichal Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Pewnie hydropopychacze nie trzymają i wałki klekoczą. Czy efekt klekotania występuje tylko na wolnych obrotach? Sprawdzenie ciśnienia oleju to podstawa. 1
cichy1983r Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Tak, klekotanie jest tylko na wolnych obrotach i tylko po rozgrzaniu, trzeba przejechac około 20km, zeby je usłyszec, w piatek bede mierzył cisnienie, jakie powinno byc na wolnych obrotach?
przem8 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Min 1,2bar i przy 3tys powyżej 3,5bara.
lewmichal Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 35 minut temu, cichy1983r napisał: w piatek bede mierzył cisnienie Czekamy na wyniki
lewmichal Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Jeżeli ciśnienie oleju masz w porządku, zajrzyj tutaj: https://a4-klub.pl/topic/455057-a4-b5-avant-18t-quattro-lewego/?do=findComment&comment=5495006 Może będzie ten sam problem.
cichy1983r Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 Zmierzyłem cisnienie oleju , na wolnych obrotach jest 1,3, przy 3000 4 bary. Co o tym sądzicie? Zdjąłem tez miske oleju i smok jest mocno zabity jakimis polamanymi plastikowymi kawałkami, co to może być? jutro zrobie zdjecia
lewmichal Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Pomiar na dobrze rozgrzanym silniku? Jeśli tak, to ciśnienie ok. Do łańcucha rozrządu zaglądałeś? Pewnie kawałki ślizgu napinacza łańcucha. Edytowane 13 Grudnia 2019 przez lewmichal
przem8 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Albo kawałki kolanka odmy lub połamanego bagnetu. 1
cichy1983r Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2019 Tak silnik był dobrze rozgrzany, po 40 mninutach jazdy, potem jeszcze chodził 20minut i sisnienie na wolnych nie spadło ponizej 1,3. czy ten wynik jest taki ze nic nie powinno stukac? dzis zloze mise i zajrze do łancucha. Odma jest nowa, ktos ja wymienial, te czesci w smoku to rzeczywiscie moga byc jej kawałki
przem8 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Jak piszesz, że smok zawalony to na pewno ograniczał przepływ oleju. Złóż, odpal, zajrzyj do napinacza i będzie coś więcej wiadomo.
cichy1983r Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2019 ok, a jaki olej byłby najlepszy w tej sytuacji, czy wlac 5w40 czy moze cos gestszego?
przem8 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Motodoktora od razu i jeszcze miodu z lipy dodaj. 5w40 lej.
lewmichal Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Przy ciśnieniu 1,3 bara nie powinno nic klepać. Moim zdaniem hydropopychacze do weryfikacji. 1
cichy1983r Opublikowano 15 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2019 ok, nie udało mi się w sobote dokończyc zakładania misy, strasznie ciasno, najlepiej w dwie osoby, w piątek wróce do tematu, a jak można zweryfikować hydropopychacze o których piszesz?
lewmichal Opublikowano 15 Grudnia 2019 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Musisz sprawdzić, czy są miękkie. Jeżeli da się ścisnąć palcami, to jest śmietnik. Najlepiej zdjąć wałki, ale na upartego można próbować wciskać czymś z założonymi (oczywiście krzywki do góry, żeby sprawdzany zawór był zamknięty).
cichy1983r Opublikowano 16 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2019 ok, czwartek lub piatek wroce do tematu i napisze co i jak
cichy1983r Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 Silnik po czyszczeniu smoka i zalaniu świeżego oleju przestał chodzić jak diesel na ciepłym. Narazie zrobiłem około 300 km, zobaczymy co bedzie dalej. Cisnienie oleju bez zmian 1,3 - 1,4 na rozgrzanym. JaK myslicie czy przytkany smok mogl byc winny, pomimo ze cisnienie oleju sie nie zmieniło? Bede dalej obserwował, może bedzie dobrze ?
przem8 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 1 minutę temu, cichy1983r napisał: JaK myslicie czy przytkany smok mogl byc winny, Jak był przytkany to oczywiście, że tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się