Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Gwizd przy zmianie biegów, co to ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilkunastu dni przy zmianie biegów, przy obrotach od 3200 do 5000 po wcisnieciu sprzegla slychac takie dziwne gwizdnięcie. Co to moze byc? nie wiem skad dokladnie dochodzi ten dzwiek, wiem tylko ze gdzies z przodu.

Opublikowano

nie przejmuj sie tym ja tak mam od 2 lat ADRy tak mają :)

ja mam inne zmartwienie mam wrażenie ze mój wózek zrobił sie jakis głosny

a jak pracuje twoje autko?

Opublikowano

Witam, od kilkunastu dni przy zmianie biegów, przy obrotach od 3200 do 5000 po wcisnieciu sprzegla slychac takie dziwne gwizdnięcie. Co to moze byc? nie wiem skad dokladnie dochodzi ten dzwiek, wiem tylko ze gdzies z przodu.

Może łożysko wyciskowe daje znać o sobie.

Opublikowano

nie przejmuj sie tym ja tak mam od 2 lat ADRy tak mają :)

ja mam inne zmartwienie mam wrażenie ze mój wózek zrobił sie jakis głosny

a jak pracuje twoje autko?

No moj tez nie jest za cichy ale podobno ADR-y tak maja. najglosniejszy jest na 1szym i 2 biegu. Na 2 biegu w przedziale 2000/3500 tys obrotow.

Opublikowano

Witam Ponowie , na wstępie napisze coś może nie miłego ale prawdziwego :chytry:

Dlaczego zawsze kiedy pojawia się problemy na które nie potrafcie znaleźć odpowiedzi piszecie ze np ADR-y Tak maja :thumbdown:

Tak się składa ze od 2 lat jestem posiadaczem Adr-a i przeżyłem z nim nie mała przeprawę , ale tez dzięki temu poznałem trochę ten cudowny , urokliwy i zawsze problematyczny silniczek :evil:

Co do problemu opisanego w tym poście , to ten problem pojawia się nie tylko w Adr-ach ale również w Ahl-ach

Moje pytanie do osób posiadających dany problem , kiedy wymienialiście rozrząd mam na myśli pasek napinacz i rolkę ?

Ja u siebie miałem ten sam problemik i udało mi się go rozwiązać. Problemem była rolka napinająca pasek , żeby było ciekawiej to rozrząd zmieniałem niecałe 40 tys km temu wiec spokojnie jeszcze powinien pośmigać. A jednak rolka dostała w du ...

Tak się składa ze w miejscu gdzie jest pasek pojawiają się tez zabrudzenia w postaci pyłu lub czegoś podobnego , które dostają się do łożyskowania tej rolki.

Żeby rozwiać wątpliwości to robiłem to już w kilku Adr-ach i Ahl-lach wiec to nie przypadek :przebiegly:

Dla osób lubiących ryzyko i mających mocne nerwy , podam sposób dzięki któremu możecie się upewnić czy to jest rolka

Od razu mowie ze tego nie polecam robicie to na własne ryzyko i bierzecie pełna odpowiedzialność za skutki uboczne

A wiec tak można wyjąć rolkę wyczyścić ja i delikatnie przesmarować ( i modlić się żeby podczas pracy nie wypłynęła kropla oleju na pasek który potem przeskoczy na zębach .....) Jeśli uda się i pasek nie będzie zabrudzony olejem to i tak ten sposób jest krotko trwały .

Polecam wymianę rolki na nowa :good:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...