Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy warto inwestować w A4B5?


Pomocny

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki, nadwozie jest bez rdzy, i nie ma ani grama szpachli, tylko... silnik jest padnięty, jeszcze tam działa swoim życiem, więc według was, lepiej zainwestować, czy sprzedać po kosztach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jednej dobrej odpowiedzi. Zależy czy będziesz chciał nim dłużej jeździć czy nie, czy będziesz miał serce do tego auta czy nagle postanowisz że jednak chcesz coś nowego.

Kolega miał audi 80, ładna buda, silnik umarł. Postanowił że wyremontuje zgodnie z sztuką, wsadził około 5k, po zrobieniu pojeździł może pół roku i auto sprzedał za 3 :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wiktorsam napisał:

Nie ma jednej dobrej odpowiedzi. Zależy czy będziesz chciał nim dłużej jeździć czy nie, czy będziesz miał serce do tego auta czy nagle postanowisz że jednak chcesz coś nowego.

Kolega miał audi 80, ładna buda, silnik umarł. Postanowił że wyremontuje zgodnie z sztuką, wsadził około 5k, po zrobieniu pojeździł może pół roku i auto sprzedał za 3 :P.

To racja, taka inwestycja nigdy się nie zwróci, tylko tyle już dołożyłem, że jakoś szkoda sprzedać za 2 tyś, bo wątpię że ktoś da więcej, jak w opisie napiszę że silnik jest uszkodzony, a z drugiej strony słupek kosztuje w granicach 800 zł, są i tańsze, plus moja robota, i takie tam. ADR-ów jest pełno... Bo zaczynając od głowicy, panewek, i pierścieni, to tak jak by zbudować silnik od podstaw, a A4 do pięciu tysięcy to jest naprawdę ciężko kupić żeby nie miała szpachli, to graniczy z cudem, wiem bo szukałem, miernik to jednak podstawa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już będziesz robił dla siebie to zamiast ADR wsadź jakieś AEB lub coś takiego.

Wiadomo, że więcej roboty ale skoro miałby zostać.... 

Te ADR to straszne muły. Miałem taki w passacie b5:facepalm: masakra. Palił 11l/100km a do setki rozpędzał się 3 dni:decayed: 

Edytowane przez Adam87
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz go trzymać aż do wieku zabytka to inwestuj.

Ewentualnie garaż i kołderka ale koszta cię zeżrą bo obowiązkowe OC i przegląd co roku.

Pojebany kraj.

Wróć, za słabo to zabrzmiało.

Ten kraj jest po...pier....do....lo....ny.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo.Kolega Pomocny:decayed:.Niedawno zrobiłeś aferę z oponami zimowymi,a temat w końcu śmietnik.Silnik ci padł?Jak podchodziłeś do niego,jak do tematu opon,to nie ma dziwne,że nie żyje:wallbash:.ADR akurat pod względem trwałości jest bardzo dobry.Odpisujący nie skojarzyli.Ja tak:grin:.Choćby nawet,to już widzę,jak inwestujesz w remont tego ADR,kiedy na oponach dziadujesz:whistling:.Normalnie zrobić i jeździć,wykorzystać trochę,co się zainwestowało.W twoim przypadku pewnie tylko piszesz z nudów,a tematu nie ma i czekasz,co odpiszą.2000 byś chciał dostać za ADR z padniętym silnikiem?:facepalm:.Za 2-3 to kupisz taki dojazdy i nie zjechanymi oponami:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko, nie warto, bo to żadna baza, wartości trzymać nie będzie, oferować też nic nie oferuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kowi87 napisał:

Powiem krótko, nie warto, bo to żadna baza, wartości trzymać nie będzie, oferować też nic nie oferuje

:decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...