Darek_G 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam, Wrzucam logi zrobione w golfie kolegi - IV z 2003, silnik 1.9TDI (nie znam oznaczenia). Napiszcie co o tym sądzicie... Z góry wielkie dzięki P.S. Nie robiliśmy grup statycznych 004 BS i 011 BS, bo miałem wydrukowaną starą instrukcję, a z niej nie wynikało jednoznacznie, której nie wolno robić w silnikach z pompowtryskiwaczami. Dynamiczne: Statyczne - grupy normalnie Statyczne - BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 lekko przycinajace sie kierownice w turbo -małe przeładowanie korekcje wtryskow dobre przeplywka -ok termostat do wymiany kat synchronizacji - zly - do poprawy , kiedy rozrzad byl robiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Właściciel golfika właśnie w ten weekend miał wymieniać rozrząd, więc pewnie poprzednio jakieś 90k temu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Właściciel golfika właśnie w ten weekend miał wymieniać rozrząd, więc pewnie poprzednio jakieś 90k temu :gwizdanie: to po wymianie zrob mu logi jeszcze raz i obejrzymy w grupie 04 poz 4 powinno byc 0 lub blisko 0 , i termostat niech wymieni bo ma w grupie 07 poz 4 ma 84,6 st a powinien 88-92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Dzięki odzim Może jeszcze jakieś uwagi, sugestie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 ja bym przy okazji prac wymienil filtr powietrza ... p.s przy wyzszych obrotach wysterowanie N75 na granicy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 p.s przy wyzszych obrotach wysterowanie N75 na granicy faktycznie na calym zakresie n75 ostro pracuje , moze sie okazac ze kierownice beda do czyszczenia, dopóki nie złapie notlaufa , niech pogoni kolega ostro auto gdzies na trasie i ostrzej pojezdzi na 2 i 3 biegu jak lata po miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Silnik to ATD (100 KM)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Dzięki za wszystkie informacje, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się