arturo891 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Witam, moje auto to A4B7 BFB quattro z programem fabrycznym ABT na teoretycznie 192PS/265NM, posiada LPG. W trasie zapalił mi się check engine, następnie sam zgasł i już nie powrócił. Po podpięciu pod VAG miałem następujące błędy: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded. Następnie wykonałem logi: statyczne na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_57dVefZ.html http://vaglogi.pl/log-001_003_EGpso.html dynamiczne na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_6XXHi91.html http://vaglogi.pl/log-003_020_9wQAEn.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6sOV0q0.html dynamiczne na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_72R1Zb3.html Proszę o analizę logów oraz o poradę za co sie najpierw zabrać, logi robiłem pierwszy raz i nie mam doświadczenia jeśli chodzi o te tematy, pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Gaz do regulacji i przez to błąd mieszanki. Poza tym turbo bardzo późno osiąga doładowanie i bardzo duże spalanie stukowe. Do sprawdzenia dv, katalizator, świece, ciśnienie paliwa. Widzę, że kolega z Puław
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się