Siwy081991 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Witam. Od pewnego czasu mam problem z prowadzeniem mojej B7. Auto strasznie niepewnie się prowadzi. Podczas lekkich wiatrów bocznych auto mi ściąga i muszę kontrować kierownicą,oraz czasami "myszkuje" po drodze, ogólnie wrażenie jest takie ja by winowajcą był przód. Opiszę ogólnie co już zrobiłem i może ktoś wpadnie na pomysł co mógł bym jeszcze sprawdzić. -diagnoza zawieszenia na 3 stacjach diagnostycznych (niby wszystko ok ) -zamiana kół na inne żeby sprawdzić czy wina nie leży po stronie opon -wymiana całego przedniego zaiweszenia -wymiana przednich amortyzatorów oraz poduszek -ustawienie geometrii Dodam że po ustawieniu geometrii jakieś 3 dni jezdziło się nawet fajnie. Podczas ustawiania geometrii tylne prawe koło było strasznie przekoszone ale zostało to ustawione. Proszę o pomoc, ponieważ już nie mam pojęcia co może być przyczyną. Z góry dziękuję. P.S. Jest to mój pierwszy post więc mam nadzieję że założyłem go w odpowiednim dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
Emejcz Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Jeżeli wszystko powymieniane to według mnie zostają tylko mało precyzyjne opony lub niepoprawne ustawienie geometrii. Jednakże przy wiatrach to mojego też sciąga na trasach.
Siwy081991 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2020 Przy wiatrach to owszem może ściągać. Ale u mnie to wystarczy lewy podmuch. Chyba że może wina leży po stronie tyłu? Proszę o poradę. Ostatnio podczas przejazdu po kostce po lewej stronie słychać jakieś dziwne trzepanie. Zapomniałem napisać że podczas wymiany przedniego zawieszenia nie wymieniłem tylko drążków kierowniczych, ponieważ podczas diagnozy zawieszenia na stacji, stwierdzono że nie mają luzu.
Emejcz Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 (edytowane) Skoro geometria została ustawiona to założyłem, że na tyle nie było tragedii. Jeżeli jednak nic nie było z tyłu robione to prawie na pewno chociażby gumy poprzecznych stalowych wahaczy są w opłakanym stanie lub nawet nie trzymają i wtedy będzie pływać. Diagnozom na SKP nie dawał bym wiary. Jeszcze nie spotkałem aby znaleźli niesprawność w zawieszeniu Audi o ile luz nie jest krytycznie. Edytowane 15 Stycznia 2020 przez Emejcz
pila24 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Siwy081991 napisał: Chyba że może wina leży po stronie tyłu? Proszę o poradę Sprawdź gumy tylnych łączników stabilizatora. 1
Siwy081991 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 Ok. Dzięki za pomoc. Wymienię tylne wahacze poprzeczne oraz łączniki stabilizatora i zobaczę czy będzie lepiej.
Siwy081991 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2020 Mam małe pytanie czy luzy na łożysk przedniej piasty mogą powodować ściąganie auta oraz tak zwane myszkowanie podczas jazdy?
pila24 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 2 minuty temu, Siwy081991 napisał: Mam małe pytanie czy luzy na łożysk przedniej piasty mogą powodować ściąganie auta oraz tak zwane myszkowanie podczas jazdy? Jak są luzy to już łożysko się rozpada i powinno głośno hałasować. Sprawdź gumy stabilizatora tył i jego łączniki,oraz gumy na wahaczach-od tego może myszkować
Siwy081991 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2020 Witam. Dla zainteresowanych. Moim problemem był luz na piascie łożyska na przednim lewym kole. Po wymianie łożyska oraz ponownym ustawieniu geometrii problem znikną. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się