arekx123 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Od jakiegoś czasu wyskakuje mi check związany z sonda lambda, jest jakiś znawca który pomoże mi lub doradzi co z tym zrobić.? Dodam że mam zrobione logi na gazie i benzynie grup 02 033 ale niestety nie umiem ich odczytać
przem8 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Wrzuć logi, tylko zamieść je na vaglogi.pl i wklej linki. Co do błędu sondy to raczej czeka Cię wymiana sondy przed katem na banku 2.
arekx123 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
arekx123 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2020 Pierwszy jest na gazie drugi na benzynie
Mechanikkosmita Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Rezystancja nie powinna przekraczać wartości 30 omów. Pomiaru tego dokonuje się na wtyczce od strony sondy po jej odłączeniu, pomiędzy białymi przewodami. Pomiar napięcia podgrzewacza jest nieco problematyczny z powodu różnych jego konstrukcji. Niektóre są automatycznie wyłączane po osiągnięciu temperatury roboczej i wówczas pomiar jest niemożliwy. Grzałka podczas pomiaru musi być zatem aktywna, a wartość napięcia mieścić się w granicach 10–14,5 V. Ostatnim pomiarem jest napięcie sondy i jego zmiana wraz ze zmianą obrotów silnika. Pomiaru należy dokonać pomiędzy przewodami czarnym i szarym lub pomiędzy czarnym a obudową. Prawidłowe napięcie powinno wynosić mniej niż 0,4 V przy mieszance ubogiej i więcej niż 0,6 V przy bogatej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się