Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Benzyna+GAZ - Prośba o analizę logów i błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie. Audi A4 B5 1.8 benzyna +Gaz STAG.

W grudniu na zimnym silniku auto dostaje drgawek, szarpie i początkowo nie ma mocy, dodatkowo zapala sie check engine. Jak auto się rozgrzeje to problem znika automatycznie i śmiga płynnie. Podłączone do kompa pokazało wypadanie zapłonu na 4 cylindrze.

Wymieniłem świecę, nie pomogło, wymieniłem cewkę i początkowo miałem wrażenie że wszystko jest ok. Po dosłownie tygodniu jakiś gryzoń przegryzł mi kable zapłonowe wiec musiałem kupić same kable, podłączyłem i problem dalej występuje.

Problem niby jest mniejszy i jakby szybciej odpuszcza ale wciąż po odpaleniu lekko drga i czasami jest tak że nie ma mocy i check engine sie kilka razy zapali.

Podłączyłem znowu do kompa i tym razem mam takie błędy  :

16684- Random/Multiple Cylinder Mistfire Detected

P0300-35-10----Intermittent

16688- Shareware Version. To Decode all DTCs

P0304-35-10---- Please Register/Activate - Intermittent

16685- Shareware Version. To Decode all DTCs

P0301-35-10---- Please Register/Activate - Intermittent

16686- Cylinder 2 Mistfire Detected

P0302-35-10---Intermittent

17544-Shareware Version. To Decode all DTCs

P1136-35-00-Please Register/Activate

Readiness 0000 1000

 

Dodatkowo niedawno auto było u gazowników bo wymieniałem filtr fazy ciekłej i lotnej. Wymienione świece, cewka i nawet kable zapłonowe.

Czy ktoś ma pomysł od czego teraz powinienem zacząć ? Dodam tylko że jestem laikiem jeśli chodzi i auto :D

Czytałem na forum że zbyt  uboga mieszanka może powodować wypadanie zapłonu wiec pytanie czy to może być rzeczywiście tak że ostatni błąd powoduje resztę objawów ?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie !

20200117_181736.jpg

Opublikowano (edytowane)

Wypadanie zapłonu 4,1 i 2 cylinder oraz uboga mieszanka.

Jeśli układ zapłonowy na 100% sprawny to trzeba sprawdzić czy wkrętki gazowe szczelne w kolektorze. Objawy takie same na obu paliwach? Uboga mieszanka najprędzej przez źle wystrojone lpg ale wskazany log statyczny i dynamiczny 2+7 na pb i lpg.

Jeśli problem występuje zaraz po przełączeniu na lpg to obstawiam zaklejone wtryskiwacze.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

No właśnie bez różnicy czy po odpaleniu jest tylko na benzynie czy próbuje przełączyć na gaz... ale jak sie rozgrzeje auto to automatycznie objawy ustają i na benzynie i na gazie.

Byłem na początku stycznia u gazowników i podłączyli go pod swój komputer też wymieniając filtry wiec pytanie czy by nie zauważyli źle nastrojonego lpg....

Wstryskiwacze sprawdzę a co to znaczy : wskazany log statyczny i dynamiczny 2+7 na pb i lpg  ? :)

 

Opublikowano

Poczytaj o logach, nie mam zamiaru tłumaczyć setny raz tego co jest doskonale już opisane i to na tym forum. 

Sprawdzenie mapki w programie gazowym gówno daje. Trzeba by chociaż podejrzeć korekty dlugoterminowe i już jest pogląd na sytuację. Sprawdź czujnik g62 czy dobrze mierzy po nocy przed odpaleniem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...