Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ wypadanie zapłonów?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Panowie pacjent to audi a4 b6 1.8 T 150km Q lpg olej motul 5w40 260 000km. Otóż zaczęły się dziać problemy z machiną auto jeździło bez problemów do piątku, sobota niedziela auto nie było uruchamiane, w poniedziałek po uruchomieniu silnika mialem wrazenie że silnik chodzi na 2 cylindrach:kox: tak trzęsło całą budą + pomarańczowy czek się zaświecił na desce. Przy kolejnych próbach podpalenia auta tego samego dnia ta sama historia czek i targanie budą. Nastepnego dnia auto odpaliło normalnie obroty równe poprostu super poczekalem podczas 2 minutowego rozgrzewania auta na wolnych obrotach problem czeka i nierównej pracy motoru wrócil. Zauważyłem na 2 i 3 gniezdzie swiece były w oleju:doh: prawdopodobnie olej spod uszczelki pokrywy. Odpaliłem auto jeszcze parę razy i raz zapalał ok a za chwile szarpał a innym razem od razu szalał. Kumpel podpiął się pod komputer i wyskoczyło: wypadanie zapłonów, padnięty czujnik temp. Przy chłodnicy i jakies 2 błędy z sondy. Jutro kumpel ma sprawdzić cewki zobaczymy. Macie może jakieś sugestie?

Auto zawsze zapalało od strzała nawet teraz zapali od strzała i zaczyna kuleć.

Mam też audi a4 b5 1.9 tdi 90km 1z 500 000km 10 lat i żadnych większych naprawach A tu wypadanie zapłonów, zapychający się smok olejowy, częste problemy z głowicami i wiele innych:doh: chociaż fajnie jeździ:decayed: sorry jeździł. Godzinę temu odpaliłem silnik i wszystko ok więc przejażdżka niestety po 200 metrach standardowo czek i nierówne obroty ledwo się wciągnełem  pod małe wzniesienie. Zobaczymy co jutro kumpel zobaczy.

Edytowane przez maniek1983
Opublikowano (edytowane)

Jak cewki w oleju to nie dziwota, że zapłony wypadają.

Akurat problemy ze smokiem, nagarem i inne poboczne to wszystko wina użytkowników więc jak się dba, tak się ma. 1.8t jest coraz starsze i nie idealne jak wielu sądzi, a na rynku co raz trudniej o coś zdatnego do jazdy bez wielkich nakładów.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Olej był na elektrodzie czy na gwincie ?

jak był na elektrodzie to uszczelniacze zaworowe bądź pierścienie .

Opublikowano (edytowane)

Olej był wokół świecy w gnieździe. Dziś kumpel poszperal w aucie i okazało się że nie łączyło przy wtryskach na 1 i 3 poruszał kablami i auto odżyło przeczyscił poprawił styki i wszystko niby ok ja poszedłem po auto godzinę temu odpaliłem i do póki auto było na ssaniu było ok jak obroty zaczely spadać motor znów zaczął kuleć, dodawanie gazu nie poprawiało pracy motoru. Jutro kolejne próby szukania usterki. Na sobotę byłem umówiony na czyszczenie smoka zapobiegawczo  ale najpierw trzeba ogarnąć motorryne.

Edytowane przez maniek1983
Opublikowano (edytowane)

Panowie mam mały problem A nawet może duży otóż oddałem auto koledze żeby poprawił prace motoru i przy okazji wyczyscił smok olejowy. Po zdjęciu misy okazało się że sitko smoka ma zrobione 4 dziury :wallbash::wallbash:

I teraz podejrzewamy że pompa olejowa miała słabą wydajność i "serwis" pomógł jej owymi dziurami pomóc. A więc poszukuję teraz pompy olejowej wraz ze smokiem ktoś coś wie????????

Resized_20200125_134346.jpeg

Resized_20200125_134333.jpeg

Edytowane przez maniek1983
Opublikowano (edytowane)

A więc podsumowujac:

Nowa pompa febi 430zl

Smok nowy serwis 100zl

Olej+ filtry 200zl

Całość ogarniał kolega 200zl ?

A co do tematu z nierówną pracą silnika i błędami z wypadaniem zapłonów to winowajcą okazał się wtryskiwacz po prostu padł A drugi niedomagał. Używane 4 wtryskiwacze 100zł

??????????

Ale auto chodzi ?

Temat uważam za zamknięty. 

Edytowane przez maniek1983

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...