Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tulejki siedzą w zwrotnicy , nieraz przy wyciąganiu wahacza wychodzą razem z nim na sworzniu. Ne nie pamiętam - jak będziesz szukał to szukaj z auta z 2012 - 2014 rok , na pewno będą takie jak trzeba

Opublikowano

W takim razie u mnie trzeba zająć się tymi luzami półosi z obu stron, bo tylko telepie w przedziale 60-75 i przy odejmowaniu gazu. Jak jadę powyżej 120 to nic się nie dzieje. Na razie mało jeździłem po zmianie na poliuretany to jeszcze trochę pewnie na nich pojeżdżę, dopóki nie zaczną wibrować. Zastanawiam się żeby pojechać do aso i zrobić to kompleksowo, tylko czy nie będą marudzić lub w ogóle nie zechcą tego robić jak zobaczą wklejoną tuleję z jednej strony :kwasny: Macie jakiś spis elementów (łożysk, podkładek, uszczelek), jakie idą dokładnie na lewą, a jakie na prawą stronę? Trzeba zdejmować skrzynię do tego?

Opublikowano (edytowane)

W takim razie u mnie trzeba zająć się tymi luzami półosi z obu stron, bo tylko telepie w przedziale 60-75 i przy odejmowaniu gazu. Jak jadę powyżej 120 to nic się nie dzieje. Na razie mało jeździłem po zmianie na poliuretany to jeszcze trochę pewnie na nich pojeżdżę, dopóki nie zaczną wibrować. Zastanawiam się żeby pojechać do aso i zrobić to kompleksowo, tylko czy nie będą marudzić lub w ogóle nie zechcą tego robić jak zobaczą wklejoną tuleję z jednej strony :kwasny: Macie jakiś spis elementów (łożysk, podkładek, uszczelek), jakie idą dokładnie na lewą, a jakie na prawą stronę? Trzeba zdejmować skrzynię do tego?

tu znajdziesz wszytsko :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

kupiłem dwa poliftowe wahacze 75mm ale tylko na jednym mam tą tuleję. mam więc pytanie czy moją starą tuleję da sie przerobić pod poliftowy wahacz czy tylko można to zrobic w druga stonę czyli przetoczyć poliftową tuleje żeby pasowała do mojej zwrotnicy. Może ktoś z was ma gdzieś w garażu taką tuleję zwrotnicy do poliftowego wahacza. Chętnie odkupię.

Opublikowano

Raczej twojej tulejki nie da się przetoczyć. Próbowałem namówić na taka robotę dobrego starego fachurę i powiedział ze nie da rady. Trzeba by roztoczyć w środku wąskiej tulejki stożek na większy sworzeń ,

Opublikowano (edytowane)

pany 2 lata temu mialem ten sam problem co wszyscy tutaj.kilkukrotne wywarzanie przynioslo zadawalajacy efekt.teraz wymienilem opony i znow ich nie moge wywarzyc.czyli nadszedl i czas u mnie na wymiane "bananow".mam kilka pytan:

1.gdybybyl prolem z wyciagnieciem tulejki to mozna grzac aluminiowa zwrotnice ? boje sie zeby nie pekla

2.po wymianie bananow trzeba ustawiac geometrie?

3.poliftowe banany beda pasowaly do przed lifta?

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Zwrotnica jest żeliwna i jej nie powinno się grzać. Jak podejdziesz do tematu z odpowiedniej wagi "argumentem" to bez problemu ją wybijesz- najlepiej przez jakiś pobijak.

Nie trzeba ustawić geometrii

Opublikowano

Rurkę, wybijak - coś o dopasowanej średnicy aby nie pokaleczyć zwrotnicy i tulejki przy wybijaniu

Opublikowano (edytowane)

Powiedz mi jeszcze drgania bananów powodowały drgania kierownicy takie same jak przy źle wymarzonych oponach.tzn osylowala ci kierownica prawo lewo?bo ja drgania mam ale na kabinie.kierownica nic nie drga.lozysko pp mi zaczęło rytmicznie szumiec. zaczynam się zastanawiać czy to nie czasem one powoduje drgania

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Kierownica nie drga , drgania idą na nadwozie

Opublikowano

dziwi mnie tez ze ww drgania mam tylko od 120 do 150 km . podczas hamowania cisza

Opublikowano

dziwi mnie tez ze ww drgania mam tylko od 120 do 150 km . podczas hamowania cisza

Wymień wahacze - ten problem zniknie

Opublikowano (edytowane)

chce tyko ze nie ma dobrych wachaczow.same sisic,meyle,topran a ja chce np. te http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321331732180-FE43741-O25508-wahacz-zawieszenia-kola-przod.html

jesli wiecie gdzie mozna kupic dobre wachacze febi ,lemforder to prosze piszcie

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

Kup używki tylko z 2013 , 2014 roku - koniecznie z tulejkami zwrotnicy.

Opublikowano

A jest możliwość kupienia samych tulejek poliftowych? Patrzyłem w etce ale nie widzę tego. Jeszcze jedno czy wahacz 8K0407695H to polift?

Opublikowano

polift ,widzialem na aukcji ten numer.


jeszzcze jedno pytanko.ma znaczenie jaki silnik czy bez znaczenia.moge wziac wachacz z 3 litrowego allrouda?

Opublikowano

A jest możliwość kupienia samych tulejek poliftowych? Patrzyłem w etce ale nie widzę tego. Jeszcze jedno czy wahacz 8K0407695H to polift?

W ETCE tego nr nie znajdziesz . Obdzwoń sprzedających i pytaj o średnicę tulei wahacza i na jaką nakrętkę jest sworzeń. Kupuj wahacze z tulejkami na sworzniu - na niektórych aukcjach widać na zdjęciu że wymontowany wahacz ma tulejkę. Tulejki samej nie kupisz w serwisie. Tulejka pasuje tez od A6 C6

Opublikowano

ktos wczesniej pisal ze tulejka kosztuje 95 zl sztuka.to nie rozumiem czemu mowisz ze nie kupi sie samej tulejki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...