Rotebro Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Witam wie ktoś gdzie można kupić w necie wahacze (banany) tuleja 75mm sworzen 12mm (przejsciówka) ?
krupskim Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Używki praktycznie nieosiągalne / krótko je produkowali / . Nówki - wal do dr Google
Rotebro Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 (edytowane) Mój problem nareszcie rozwiązany z tymi drganiami w moim przypadku były drgania od 120 km w górę wszystko drgało kiera, buda,i pod nogami, przełożyłem koła od kolegi i na jego nie drgało u mnie winę ponnosza nowe felgi OEMS 19 są proste, opony tez dobre ważone trzy razy gdzie indziej okazało sie ze otwory które nakłada sie na piastę są lekko jajowate w wszystkich czterech mierzone suwmiarką, pozostało chyba przetoczyć te otwory i założyć pierścień stabilizujący Edytowane 4 Czerwca 2016 przez Rotebro
seba.jedesign Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Witam,tak czytam te wszystkie posty i troche kamień mi z serca spadł, że nie jestem sam. U mnie pościągane wszystkie odważniki,koła wyczyszczone,wyważanie od nowa i tak-do 120 nic się nie dzieje, od 120-150 trzepie różnie ,raz więcej ,raz mniej, ale zawsze.(na kierce i na budzie). Sprawdzone ponownie u wulkanizatora i niby wszystko dobrze z nimi, następnie koła przemienione z przodu do tyłu i tak -70-80 trzepie,potem do 105 cisza ,od 105-125-trzepie ,od 125 cisza. Chyba do jeszcze jakiegoś innego wulkanizatora się przejade,co Wy na to ?
krupskim Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Wymień tuleje w wahaczach na poliuretany lub wymień całe wahacze . Edytowane 7 Czerwca 2016 przez krupskim
Tiesto_23 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Wymień tuleje w wahaczach na poliuretany lub wymień całe wahacze . Witam Już się w tym wszystkim pogubiłem i tu moje pytanie, czy jeśli dostane banany po liftowe M14 z tulejkami będą one pasować do zwrotnic przed litowych m12 czy trzeba je stoczyć z zewnątrz
quadral20004 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 kup banany poliftowe z tulejkami poliftowymi,stocz poliftowe tuleje na wymiar tych co masz i bedzie git
Tiesto_23 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 kup banany poliftowe z tulejkami poliftowymi,stocz poliftowe tuleje na wymiar tych co masz i bedzie git dzięki za szybką odpowiedz :-)
Wihajster Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 widze,że na alledrogo ani jednego wahacza z tuleja w komplecie...Ciężko będzie to szybko znaleść.
krupskim Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 widze,że na alledrogo ani jednego wahacza z tuleja w komplecie...Ciężko będzie to szybko znaleść. Wyszukaj pewnych sprzedających i dzwoń - tuleje zostają z reguły w zwrotnicy . Ja poprosiłem i mi je dodali
quadral20004 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Od a5 q5 a4 pasują. Prawdopodobnie od Passata tez
Wihajster Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Ale z drugiej strony przeciez auto jak wyjechalo z fabryki miało tuleje 65 ze ze śrubą M12 i na pewno nie było drgań.Wydaje sie,że zmiana wahacza na gumowo olejowy jest tylko tłumieniem drgań spowodowanych przez coś innego...
quadral20004 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 dobre podejscie do sprawy,stawiam na lozyska skrzyni:) bo tam wszyscy maja luz
Tiesto_23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam ponownie jeszcze jedno zapytanie jak kupie kompletne zawieszenie ( 4 wahacze i zwrotnice ) od Polifta do mojego przedlifta 2008 to bedzie pasowac ? Bo juz mnie zaczyna trzepać od tych drgań brat ma starego citroena c4 i nic nie trzesie a tu taki przypał w glowie sie nie mieści ?
Wihajster Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam ponownie jeszcze jedno zapytanie jak kupie kompletne zawieszenie ( 4 wahacze i zwrotnice ) od Polifta do mojego przedlifta 2008 to bedzie pasowac ? Bo juz mnie zaczyna trzepać od tych drgań brat ma starego citroena c4 i nic nie trzesie a tu taki przypał w glowie sie nie mieści pasuje.Ale w jakim stanie sa łożyska skrzyni??Luzu może nie być ale te wibracje to mogą być oznaki zacierającego sie łożyska.
Tiesto_23 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam ponownie jeszcze jedno zapytanie jak kupie kompletne zawieszenie ( 4 wahacze i zwrotnice ) od Polifta do mojego przedlifta 2008 to bedzie pasowac ? Bo juz mnie zaczyna trzepać od tych drgań brat ma starego citroena c4 i nic nie trzesie a tu taki przypał w glowie sie nie mieści pasuje.Ale w jakim stanie sa łożyska skrzyni??Luzu może nie być ale te wibracje to mogą być oznaki zacierającego sie łożyska. Nie wydaje mi sie żeby były to łożyska , luzu nie ma i bicie występuje tylko w pewnym przedziale prędkość ,poza tym z jakiegoś powodu zmieniono konstrukcję wahaczy ,przekopałem wszystkie fora i polskie i anglojęzyczne i wychodzi na" banany " chyba zaryzykuje i kupie kompletne zawieszenie poliftowe i zobacze jaki bedzie efekt , jak to nie pomoże chyba sie rozstanę z Audi mocno sie zawiodłem z b6 nie było takich problemów
PJ3 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Dla potomnych: Jeżeli ktoś nie chce się bawić w kupowanie używanych zwrotnic poliftowych ( jest duże ryzyko, że była uszkodzona przy wypadku, czego często nie da się dostrzec i potem nie sposób jest ustawić zbieżności ) , toczenie tulejek, kupowanie używanych wahaczy poliftowych niewiadomego pochodzenia i przeszłości, etc...., to można kupić w ASO nowe/oryginalne wahacze w tzw. poprawionej wersji, czyli z tuleją gumowo-olejową 75 mm i gwintem 12 mm, która oczywiście pasuje do przedliftowej zwrotnicy. Podaję aktualne numery: 8K0 407 693 AE i 694 AE ( poprzedni numer był z końcówką 693R i 694R ), ale najnowsza wersja tych wahaczy jest z końcówką AE ( i takie trzeba zamówić sobie w ASO ). Uwaga: na wahaczu nie ma wybitego tego numeru ! Jest wybity inny numer z końcówką F ( hgw dlaczego, bo na paczce była naklejka i końcówka była AE ). Dzisiaj zamontowałem oba wahacze/banany i temat wibracji na kierownicy zniknął jak ręką odjął ( czyli prawdę pisali na amerykańskim forum audi, że tam ASO montowały w ramach akcji serwisowej te poprawione wahacze i dopiero ich wymiana powodowała, że ustawały drgania/wibracje na kierownicy, a wcześniej wielokrotne wyważanie/doważanie kół nie uzdrawiało tego problemu ). Koszt nowych wahaczy w ASO: 2.000 pln za oba, czyli są w takiej cenie, jakby się kupowało normalne/nowe ori wahacze. Warto od razu dokupić dwie nowe śruby ( sześciokątne ), aby wszystko było nowe ( kosztują jakieś grosze ). Po montażu warto skontrolować zbieżność, czy nic się nie poprzestawiało i potem można już cieszyć się komfortową jazdą w przedliftowej audiczce
komoornik Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 W przedlifcie można zawsze się cieszyć komfortową jazdą, o ile ma się trochę młodszy egzemplarz
Wihajster Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Koszt nowych wahaczy w ASO: 2.000 pln za oba porażka...
PJ3 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Tanio nie jest, to fakt..... Ale będzie spokój na długi czas:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się