Michal1198 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 (edytowane) Cześć, zwracam się z pytaniem czy to normalny objaw, że turbina i wydech zachowują się głośno po wycięciu dpf? Auto trochę zaczęło też kopcić i rozważam wstawienie katalizatora zamiast dpf. Posiadam Audi a4 b7 1.9 tdi dpf, a chciałbym wstawić od tego samego, tylko starszego katalizator. Z tego co wyczytałem jest to jak najbardziej wykonalne, tylko czy auto nie będzie wtedy takie głośne i zmniejszy się kopcenie? Może już ktoś miał podobna sytuację? Może są jakieś inne rozwiązania? W miejsce dpf siedzi sama pusta puszka. Edytowane 9 Lutego 2020 przez Michal1198
kamil-vag Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 To normalne, że po usunięciu kata czy DPF jest głośniej, z rury na postoju słychać takie charakterystyczne syczenie... Możesz wstawić kat z takiego silnika jak Twój ale bez DPFa i powinno być dobrze. Był długi temat na forum gdzie wycięcie DPFa i zostawienie puchy skutkowało kopceniem i założenie katalizatora załatwiło sprawę. Druga sprawa, turbo może popuszczać olej a DPF czy kat mógł po części maskować ten problem...
Michal1198 Opublikowano 9 Lutego 2020 Autor Opublikowano 9 Lutego 2020 Turbo wymieniane na regenerowane tydzień temu, w dolocie prawie żadnych śladów oleju. Ok poszukam katalizatora, od BKE pasuje? Jeśli tak to trzeba spawać czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się