Przem4S Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 (edytowane) Hej, Wpadł mi w ręce licznik z anglika o numerach: 8E0 920 982E (8k obrotów 270 km/h) z kolorowym fisem. Czy zaadaptuję go pomyślnie do A4 B7 1.8t 2006 r. ? Aktualnie posiadam licznik 8E0 920 901C (7k obrotów 260 km/h). Ogarniałem już kodowania VAG Commanderem w starszych VAG'ach, więc dysponuje VAG Commanderem oraz standardowym kabelkiem i vagiem. Aktualnie posiadam tylko licznik i swoje dwa kluczyki (żadnych innych transponderów). Czytałem że liczniki te różnią się, kolorowy posiada immo4, a mój immo3, czy da radę to ogarnąć? Edytowane 9 Lutego 2020 przez Przem4S
pila24 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Nie podłączaj się commanderem do tego licznika,jest możliwość uwalnia go nawet przy próbie odczytu eepromu. W licznikach z b7 rb8 nic nie zdziałasz tym sprzętem co masz,możesz jedynie go uwalić. Rb4 z b6 da się zrobić zwykłym kablem kkl ale to też nie jest pewne,zależy od ecu czy da się dopasować procedurą czy też ręcznie kopiować obszary eepromu.
cysiek18 Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 Ogarnąć się pewnie da, ale chyba bez wyłączenia imo się nie obędzie. Wyślij liczniki do @Galetto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się