Siwyhb Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Pany , ktoś może mi odpowiedzieć na nurtujące pytanie otóż szukam b6 ale tylko 3,0 v6 i co znajdę ciekawa to jest do wymiany uszczelka pod głowica albo świeżo wymieniona ,czy to bolączka tego silnika ?
KINIAM Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 To nie jest bolączka tego silnika. Z jakimi przebiegami oglądałeś te silniki i czy miały gaz ?.
tass Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Bolączką raczej nie, problemem może być wymiana rozrządu wałek w kolektorze ssącym który w większości jest urwany lub nie pracuje jak powinien.
KINIAM Opublikowano 12 Lutego 2020 Opublikowano 12 Lutego 2020 13 godzin temu, Siwyhb napisał: Przebieg 250 tys tak z gazem 13 godzin temu, Siwyhb napisał: A druga 214 tys i tez gaz Przebiegi o ile potwierdzone to nic dla tego silnika. Gaz może zrobić swoje jak silnik nie jest pod niego przygotowany a potem brak dbałości. Gaz dobrze sprawdza się w tym silniku.
mirek31071977 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 W uszczelki pod głowicą nie wierz.Nie jeden robił,a potem okazało się,że to blok.To jest prawdziwa zmora tego motoru.Bez porządnego mechanika nawet nie oglądaj.Są egzemplarze,że mało awaryjne,Ale dużo jest byle jakich z multum rzeczy do roboty.Rozrządy wymienione,bo wymienione,ale z takim rozjazdem,że głowa boli,zapchane katy,połamane te wałki w kolektorze i potem,że ASN jest taki słaby i 1,8T go robi.ASN jest na rynku sporo,ale szansa,że trafisz fajny egzemplarz mała.Czasem na forum ktoś wystawi.Ludzie tym jeżdżą,ale jak jest coś grubszego do roboty,to opylają zazwyczaj.I potem nowy nabywca ma problem.Dobrego,porobionego ASN nikt za półdarmo też nie odda.Ceny zadbanych egzemplarzy są porównywalne z tak poszukiwanym 1,8T.Ostrożnie z tym ASN,naprawdę ostrożnie i rozważnie żeby potem płaczu nie było
Ronisol Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 Oj tu się zgadzam całkowicie, że trzeba ostrożnie podchodzić do tematu z tym ASN, coś o tym wiem :/ 3 miesiące po kupnie spotkała mnie niemiła niespodzianka z pęknietym blokiem. Wydałem pózniej kupę kasy, żeby ten samochód dalej mógł jezdzić Drugi silnik z anglika o małym przebiegu, nowy rozrząd, wszystkie uszczelniacze nowe, przy okazji wszystkie nowe plyny plus sporo innych rzeczy porobionych w międzyczasie ale jeżdzę już 2 lata z drugim silnikiem i nic złego sie nie dzieje Więc no zależy jak trafisz zadbany silnik to się nie zawiedziesz ;d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się