Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Ogromna utrata mocy lub jej brak zamiast 170 jest 133


re4lity

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dziś w salonie w ASO i ustosunkowali się do tego mimo że gwarancja minęła uznali że to błąd fabryki tym bardziej że nie mogą odszukać pomiaru gdy auto opuszczało fabrykę i nie ma punktu odniesienia .... Auto jutro będzie miło jeszcze jedno badanie na hamowni maha co ma potwierdzić że hamownia wskazała doby pomiar , ciekaw jestem jak oni sie do tego odniosą zostało napisane pismo (było wymagane ) że auto dnia tego i tego zostało zakupione nie było auta testowego dla porównania aby był jakikolwiek punkt odniesienia 2. auto nie trzyma żadnej normy ani 140 ani 170 , wszystko wskazuje na to że auto będzie rozebrane całe przez ASO i szukanie usterki po czym będą wyciągnięte konsekwencje jak auto mogło trafić w taki stanie do odbiorcy

Dodam też że nikt w warsztacie nie miął pojęcia jak ten wykres się czyta jak i logi czarna magia same krzywe i cyferki zupełnie nikt :shock: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz pisalem,byl pooobny przypadek na passat.pl

Pomoglo czyszczenie czy wymiana pompowtryskow nie pamiatam dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne auto ma 190 km i 400 nm :) ale to nie zmienia faktu że na 35 salonów po których dzwonilem nikt nie wiedział jak sie uporać z usterką chodź jest opisana obszernie w audi jako usterka powszechnie znana od 2008 przy przebiegach około 30 tyś km jeden salon który ogarną temat był to salon szewczyka który serdecznie polecam nie pracuja tam ludzie z łapanki i zawodówki tylko ludzie którzy mają coś w głowie !!!!!!!!! pomogło czyszczenie wtrysków i auto lata ! a w auto vivie nie dość że nie potrafili nic powiedzieć to chieli wymienić pół auta co się wiązało z kosztami około 20 tyś zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wszystko jasne auto ma 190 km i 400 nm :)

Byłeś drugi raz na hamowni? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak :) ale muszę zmartwić użytkowników owych silników silniki BRD konkretnie wtryski elektryczne siemensa są przygotowane na normę spalin euro 5 lecz niestety przy naszej jakości paliw będą się zapychały zależy od rodzaju ON wiec czyszczenia są nie do przeskoczenia po przebiegach 30 50 lub tez i 80 tyś tak jak wspomniałem zależy wszystko to co lejemy do auta ale nie jesteśmy wstanie tego sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak :) ale muszę zmartwić użytkowników owych silników silniki BRD konkretnie wtryski elektryczne siemensa są przygotowane na normę spalin euro 5 lecz niestety przy naszej jakości paliw będą się zapychały zależy od rodzaju ON wiec czyszczenia są nie do przeskoczenia po przebiegach 30 50 lub tez i 80 tyś tak jak wspomniałem zależy wszystko to co lejemy do auta ale nie jesteśmy wstanie tego sprawdzić

no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI

Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

re4lity i pozostali Panowie,

Niestety mam analogiczny przypadek. Przed 2 miesiącami kupiłem AR BRD 125KW. Autko było od pierwszego właściciela kupione pod koniec grudnia 2006 cały czas serwisowane w Auto VIVA (do końca 2010 jest na dodatkowej gwarancji). Po zmianie oponek na letnie (szersze) zauważyłem, że niestety coś słabo ciągnie (Wcześniej nie miałem negatywnych odczuć bo przesiadłem się z Mondeo 130km). Pojechałem na hamownie i okazało się, że auto ma 151km i 305 Nm, a do tego przebieg momentu jest fatalny (nie mam pod ręką scannera więc niestety nie wkleje). Pojechałem do serwisu Auto VIVA zostawiłem auto na 2 dni. Ponoć przegrzebali je dokładnie (robili też dynamiczne testy z VAG) i stwierdzili, że wszystko działa (tzn. nie wykryli żadnych błędów) a, że faktycznie nie trzyma mocy (co czuć) to nie wiedzą dlaczego i co najwyżej mogę napisać pismo w tej sprawie do importera.

re4lity,

Możesz proszę podzielić się szerzej szczegółami tego czyszczenia wtryskiwaczy w Szewczyku ? Tzn. jak wpadli, że to jest przyczyna, Ile to kosztowało ? Ew. jaki doradca cię obsługiwał (jeśli to nie problem powołałbym się na przypadek twojego samochodi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Audi A4 2007, BRD, 170PS

Mialem ten sam problem,kupilem auto w salonie wszystko bylo ok, po 30.000km pojechalem zrobic program, okazalo sie ze nie trzyma mocy i kazdy z trzech wykresow jest inny, malo tego wyniki to miedzi 140km a 155km.

Pojechalem do ASO wyszlo ze trzeba wyczyscic wtryski trwalo to chyba ze 3 tygodnie bo nie mieli w krakowie urzadzenia :)

Pozniej bylo lepiej ale teraz po 52.000 znow zaczynam wyczuwac lekkie spadki.

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiedział jak sie uporać z usterką chodź jest opisana obszernie w audi jako usterka powszechnie znana od 2008 przy przebiegach około 30 tyś km

Co masz na mysli piszac 2008.Chodzi ci o rok modelowy 2008 ( czyli koniec B7 ) czy od 2008 pojawialy sie w serwisach auta ( roczniki 2006 , 07 , 08 ) z ta usterka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI

Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje :decayed:

Jest jakas opcja zeby zmienic pompki na bardziej wydajne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI

Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje :decayed:

Jest jakas opcja zeby zmienic pompki na bardziej wydajne???

dołączam się do pytania, czy można w BRD zamontować wtryski boscha np. ?

znacie jakiś dobry warsztat/serwis na śląsku który byłby w stanie przeczyścić pompowtrysk ?

pozdrawiam

badboy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanicznie zamontujesz bez najmniejszego problemu (trzeba tylko zmienić wiązkę pompek w głowicy), ale nie ma szans na sterowanie pompek Boscha za pomocą ECU Siemensa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...