trepek Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Ma ktoś jakieś doświadczenie z wymianą górnych wahaczy na tylnej osi? Jak najlepiej podejść do śrub mocujących wahacz do karoserii? Albo ktoś dysponuje procedurą z ELSY?
soul87 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Górne wahacze tylne mocowane są do sanek tylnych. Dojście mega ciężkie, da się to zrobić ale ELSA sugeruje opuszczeni sanek. Dodatkowo gwint w sankach to nakrętki wciskane w sanki i często zaczynają się obracać razem z gwintem śruby podczas próby odkręcenia
DarekS4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Dodatkowo lubią się mega zapiec z tulejką wewnętrzną tulei gumowej i jest nie do odkręcenia. Wyjęcie sanek jest dużo prostsze niż męczenie się na aucie. A jak nie odkręcisz to i tak nic innego nie zrobisz. JA u siebie musiałem wycinać i wypalać te śruby bo było tak wszystko spuchnięte.
trepek Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 @soul87 @DarekS4 Dzięki za odpowiedź. Właśnie tego się obawiałem, że takie komplikacje mogą wystąpic U mnie śruba mimośrodowa zwulkanizowała się tuleją tego wahacza więc wiem jak to może źle wyglądać.
DarekS4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 No to teraz dodatkwo uważaj żebyś nie zepsuł tego wąsa co opiera się mimośrodowa śruba. U mnie odpadł bo był zardzewiały. Teraz będe musiał tam coś wykombinować. A kapłem się już po malowaniu sanek.
trepek Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 8 minut temu, DarekS4 napisał: No to teraz dodatkwo uważaj żebyś nie zepsuł tego wąsa co opiera się mimośrodowa śruba. U mnie odpadł bo był zardzewiały. Teraz będe musiał tam coś wykombinować. A kapłem się już po malowaniu sanek. Mówisz o wąsie w zwrotnicy?
kamil-vag Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Obudowa łożyska koła (aluminiowa) - napęd na cztery koła.pdf Obudowa łożyska koła (stalowa) - napęd na cztery koła.pdf Stabilizator.pdf Wahacz trapezowy, wahacz poprzeczny, drążek kierowniczy.pdf Wspornik zespołu napędowego - napęd na cztery koła.pdf Wymiana nakrętki mocowania wahacza poprzecznego do wspornika zespołu napędowego.pdf Wymontowanie i zamontowanie wahacza poprzecznego.pdf Wymontowanie i zamontowanie wahacza trapezowego.pdf 1
trepek Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 @kamil-vag jak zwykle konkret! Podziękował
DarekS4 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 18 godzin temu, trepek napisał: Mówisz o wąsie w zwrotnicy? Nie. Śrube mimośrodową wkładasz od strony kołyski .
trepek Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Opublikowano 20 Lutego 2020 47 minut temu, DarekS4 napisał: Nie. Śrube mimośrodową wkładasz od strony kołyski . To czyli muszą być dwie śruby mimośrodowe.
trepek Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Opublikowano 20 Lutego 2020 39 minut temu, DarekS4 napisał: no tak regulujesz dwie strony Faktycznie, regulacja jest na dole wahacza aluminiowego i na gorze zwrotnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się