Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[CCLA] A4 B8 Sedan 3.0TDIQ Manual


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, dekiel 13 napisał:

Statens Vegvesen nie bedzie się czepiać szybek przyciemnionych ?

Ja mam pełny spas z dystansami jak je zdejmę z  tyłu to mogę max obciążyć auto i nie przytrze. :naughty:

Gleba musi być rozumiem to.B)

Zapewne beda, 2 lata smigalem z 5% i cale szczescie nie mialem okazji wracac bez dowodu :banan:

Przy et25 i tak juz ranty wystaja, wiec dystanse zbedne 

Opublikowano
2 godziny temu, Dawidp napisał:

Mam C7 do pneumatyki i pojebanych spasow, praktycznie kazde auto ktore mialem bylo na glebe poslane i jakos dobrze mi z tym. B8 robilo trase Polska - Norwegia i zyje :wub: 

Widzę że nie bardzo rozumiesz co piszę. Sam nie uznaję auta bez gleby. Musi być nisko i koło dobrze spasowane. Jak kupiłem nowe auto to chyba po 2 tys. km już siedział gwint nie zważając na gwarancje. Jak miałem b6 to miałem tak gwint skręcony że miałem problem przejeżdżać przez progi zwalniające i musiałem wybierać optymalną trasę do tego koła et29 9j wiec spas był gruby ale tak pokombinowane że nie miało prawa trzeć.

To czego się czepiam i nie rozumiem to fakt jak można użytkować auto w którym przycierają koła. Przy skoku zawszenia 1 cm.  To głupie i nie odpowiedzialne. Jak cię kiedyś na autostradzie bujnie przy 200km/h i rozwali oponę to zrozumiesz o czym mówię. Mam kolegę który miał podobne standardy jak ty. Skończyło się wystrzałem opony na drodze szybkiego ruchu. Naszczęście opanował auto i nic strasznego się nie wydarzyło ale zmądrzał. Tuning powinien być robiony z głową. Jak musisz mieć total glebę i koła poza obrys to kup gwint z ograniczeniem skoku. Wszystko się da tylko trzeba myśleć a nie narażać siebie i innych byle by szpan był.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
23 minuty temu, kamelus_ napisał:

Widzę że nie bardzo rozumiesz co piszę. Sam nie uznaję auta bez gleby. Musi być nisko i koło dobrze spasowane. Jak kupiłem nowe auto to chyba po 2 tys. km już siedział gwint nie zważając na gwarancje. Jak miałem b6 to miałem tak gwint skręcony że miałem problem przejeżdżać przez progi zwalniające i musiałem wybierać optymalną trasę do tego koła et29 9j wiec spas był gruby ale tak pokombinowane że nie miało prawa trzeć.

To czego się czepiam i nie rozumiem to fakt jak można użytkować auto w którym przycierają koła. Przy skoku zawszenia 1 cm.  To głupie i nie odpowiedzialne. Jak cię kiedyś na autostradzie bujnie przy 200km/h i rozwali oponę to zrozumiesz o czym mówię. Mam kolegę który miał podobne standardy jak ty. Skończyło się wystrzałem opony na drodze szybkiego ruchu. Naszczęście opanował auto i nic strasznego się nie wydarzyło ale zmądrzał. Tuning powinien być robiony z głową. Jak musisz mieć total glebę i koła poza obrys to kup gwint z ograniczeniem skoku. Wszystko się da tylko trzeba myśleć a nie narażać siebie i innych byle by szpan był.

Bardzo dziekuje za troske, i bardzo dobrze wiem o co Ci chodzi:)

Nie jest to pierwsze ani ostatnie auto ktore zapewne wyglada tak jak wyglada, zrobilem z 100k km+ na takich setupach, i zazwyczaj wiem gdzie jest granica miedzy niebezpieczenstwem a czyms czym da sie jakos przemieszczac. 

Z calym szacunkiem, ale sam fakt o mysleniu o 200km/h na naciagach jest juz glupie i nieodpowiedzialne. 
Auto bylo nizej skrecone na zime gdzie kolo sie chowalo, a po zalozeniu kapci na lato nawet po klucz nie siegalem, a powinienem.

Auto jest w 100% sprawne i bezpieczne, sam mam dosyc "wymagajaca" droge pod mieszkanie z paroma wysepkami pod gorke.

Pierwszy raz mam stycznosc z vmaxxem, i wiem gdzie jest granica ocierania czy napier... rantem o nadkola. 
Nie ma zadnego problemu schowac 10j et25, bo wciskalem 10.5j et30 w taka bude. Twardsze springi tez juz sa brane pod uwage :) 

Opublikowano

Ładnie siedzi i fajne zdjęcia

Opublikowano
4 godziny temu, karolek_ust napisał:

Ładnie siedzi i fajne zdjęcia

Dzieki wielkie :gicior:

Opublikowano
8 godzin temu, Dawidp napisał:

Dzieki wielkie :gicior:

Nie ma za co. Jak będziesz w se to dawaj znać heh zrobimy sesje avant Sedan he

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...