pila24 Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Mozliwe iż są zapieczone pierścienie od nieregularnych wymian oleju lub serwisu olejowego LL. Zanim zabierzesz się za rozbieranie silnika spróbuj odblokować pierścienie za pomocą nafty lub środka antykoks. Koszta niewielkie a może pomóc przywrócić silnik do odpowiedniego stanu.
Seebaas Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Opublikowano 5 Marca 2020 4 godziny temu, pila24 napisał: Mozliwe iż są zapieczone pierścienie od nieregularnych wymian oleju lub serwisu olejowego LL. Zanim zabierzesz się za rozbieranie silnika spróbuj odblokować pierścienie za pomocą nafty lub środka antykoks. Koszta niewielkie a może pomóc przywrócić silnik do odpowiedniego stanu. Spróbuję tego jak napisałeś, bo fakt może to być pozapiekane. Tylko ciekawe jak bardzo to pomoże o ile w ogóle. Dzięki za rady. Jak rusze dalej z tym to dam znać o efektach
Seebaas Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Opublikowano 12 Marca 2020 (edytowane) Także coś już wiem jeżeli chodzi o remont. Ciężko oszacować kwote bo mechanik mówi ze zależy od stanu silnika. Prawdopodobnie jeszcze w tym roku podejme się naprawy. Ale teraz tak inna rzecz nie daje mi spokoju. Chodzi o olej i jej klasy głównie te ACEA. olej który zalałem ma c3. Czytam na stronach głównie zalecany do diesla i filtrów dpf. (5w30ten który mam). Na jaką strone nie wejde ten jest zalecany przez każdą firme. A jesli bym miał np 5w40 to ACEA jest juz a3/b4 i czy można bezproblemowo przejść na taki olej? (oczywiście patrząc na normy VW). Dodam że w a3 miałem zalanego też motula tyle ze 10w40(xcess) i Od wymiany do wymiany niemal tyle samo na bagnecie. Nawet widziałem przypadki zalewania np 10w60 do zwykłego auta Edytowane 12 Marca 2020 przez Seebaas
Seebaas Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Opublikowano 12 Marca 2020 I jeszcze pytanie bo obecnie mam motula 8100 x clean + 5w30 normy 504 i 507. Czy lepszy nie byłby 8100 x cess tez 5w30 z normą 502 i 505?
Dev Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 5 godzin temu, Seebaas napisał: I jeszcze pytanie bo obecnie mam motula 8100 x clean + 5w30 normy 504 i 507. Czy lepszy nie byłby 8100 x cess tez 5w30 z normą 502 i 505? Xcess 5W40
KINIAM Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 Płukanka do starego oleju jak najbardziej OK taka na 15 minut, coś od BG, FORTE, LM ale te 500ml a może taka co wypełnia cały układ olejowy MITASU, MILLERS. Potem olej z wysokim TBN, wzbogacony o dodatkowy pakiet TBN np. od EUROLA , potem do tego oleju płukanka ARCHOILA AR2300 na min. 1000/1500 km. Czy zabieg pomoże to znak ? ale warto spróbować zwykle po 5/7 tys. km wiadomo czy szykować się na remont.
gorny01 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Ja jak maiłem 2.4 to Zmieniłem na Maxlife i różnica w ubywaniu oleju o 50% mniej
Seebaas Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2020 2 minuty temu, gorny01 napisał: Ja jak maiłem 2.4 to Zmieniłem na Maxlife i różnica w ubywaniu oleju o 50% mniej No ja będę próbować jeszcze z innymi firmami. Zamyślam nad ravenolem albo LM i płukanka a w lipcu już 10kkm strzeli więc pora wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się