Kopciuszek Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy wątek wiec w razie pomyłek proszę o wyrozumiałość:) Mój problem z samochodem wygląda następująco: Podczas przyspieszania (czy to pedał gazu wysterowany w 100% czy 50%) gdy silnik osiągnie 2500 obrotów zachowuje się jak bym odpuścił gaz, po przekroczeniu magicznych 2500 wszystko wraca do normy, zawsze dzieję się to przy 2500. Dodam że nie zawsze się tak dzieje, próbowałem wychwycić zależność między temp zewnętrzna, temperaturą silnika. Nadmienię że stało się to tydzień po chipie ale tuner mówi tylko że to nie jego wina a ja nie chcę go bezpodstawnie oskarżać tym bardziej ze na wykresach z chamowni nie widać żadnych przerw podczas hamowania auta. Pacjent : Seat EXEO 1.8t CFMA 150km Dołączam historyczne logi: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Jeśli znajdę tu pomoc z chęcią odwdzięczę się dobrą buteleczką jakiegoś trunku:) albo przelewem na dobry trunek:) z góry dziękuję za zainteresowanie LOG-01-115-031-033 (1).csv LOG-01-022-003-xxx.csv
DarekS4 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Z logów wynika ze coś tam się dzieje od 2,3K do 2,7K RPM. Chyba że bieg wtedy zmieniałeś. Napewno jest mocny cut off dla doładowania. Kto stroił to auto ? Zrób jeszcze raz log dla doładowania zadanego i rzeczywistego + 003 1
Kopciuszek Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 Biegu nie zmieniałem, gaz w podłodze na trzecim biegu. A auto było strojone przez tunera, który miał dobre opinie i duzo wystrojonych aut. Nie chce robic antyreklamy na tę chwilę. Logi zrobię w weekend:) dzięki za odpowiedź
soul87 Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 zrob poprawny komplet logów 003 + 020 002 + 033 + 031 115 + 118 1
Kopciuszek Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji na wątek dzięki Panowie, w weekend wykonam nowe poprawne logi.
Kopciuszek Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Zrobiłem wczoraj logi, jednak jak na "złość" przerwa nie była odczuwalna:P ale może coś w nich zobaczycie. A jak nie to będę próbował złapać ten moment przy następnym logowaniu Grupy: 115, 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy: 002, 031, 033 - tutaj trzy komplety pomiarów (chciałem wychwycić ten moment zadławienia przy 2500rpm) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupy: 003, 020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziękuje za jakieś spostrzeżenia, a jeśli takowych nie będzie wykonam w wolnym czasie następne pomiary i wychwycę ten moment przerywania
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 W tych logach nie widać problemu, w pierwszych logach u góry problem jest, prawdopodobnie zalezy to od temp w dolocie, spróbuj robić loga 003+115 gdy bedzie cieplo na zewnatrz i troche nagrzeje sie dolot. Jak zaczęło sie tak dziać chwile po programie to raczej nie szukałbym winy w aucie, jak coś pomogę nie masz daleko. 1
Kopciuszek Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Dzięki za odpowiedź:) Przy pierwszym pomiarze właśnie było to odczuwalne. problem pojawia się niezależnie od temperatury zewnętrznej czy jest na minusie czy +20 stopni (bo rozumiem ze temperatura w dolocie tez jest zależna od zewnętrznej). Chętnie do Ciebie podjadę jeśli byś coś zaradził. Ale może lepiej na początku spróbować zrobić logi na których będzie to przerywanie widoczne? Bedze miał trochę więcej czasu to będę jeździł aż mi się uda wychwycić ten moment.
DarekS4 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Jak masz blisko do kolegi to nie ma co kombinować.
Kopciuszek Opublikowano 20 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2020 Dzisiaj w końcu umówiłem się z autem do Łukasz13, okazało się że były błędy w mapie silnika. Szczerze polecam tego alegrowicza:) zna się na rzeczy. Jeszcze raz dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się