MieTsky Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 (edytowane) Witam, Panowie A4 B7 2.0TDI BPW, dziwne piszczenie podczas mocniejszego przyśpieszania. Mocno słyszalny z prawej strony. Nie brzmi jak dziura w dolocie, dźwięk prawie za każdym razem taki sam. Jakby jakiś zaworek czy coś. Ktoś miał coś podobnego? Edit: Turbina sprawdzona, zero luzu na wałku, pracuje w 100% poprawnie. Poniżej filmik 20200309_172653.mp4 Edytowane 11 Marca 2020 przez MieTsky
MieTsky Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 Turbo zregenerowane, turbo dalej piszczy i późno wstaje. Może to być coś wspólnego ze sterowaniem turbiny? Piszczy tylko podczas "wstawania" turba. Piszczenie ustaje w momencie wstania turbo.
R4xx Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Mimo wszystko dalej szukałbym nieszczelności. Często jest to wredne w znalezieniu
MieTsky Opublikowano 22 Września 2020 Autor Opublikowano 22 Września 2020 Odpiąłem wąż za turbiną, przegazowałem i dalej piszczy więc dolot szczelny. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, dalej to samo. Turbina to nie jest na pewno bo trzymałem wirnik palcami i dalej pisk. Nasłuchałem się trochę i pisk dochodzi w 90% z pompy tandemowej lub z okolic, ale raczej myślę, że z pompy. Jak wyjmę wężyk z gruszki to pisk ustaje więc bardzo możliwe, że to pompa. Hamulce też nie są jakieś super mocne. Pompa daje znać, że już się kończy? Króciec pompy nie ma luzów. Ktoś miał podobne objawy kończącej się pompy vacuum?
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2020 Opublikowano 24 Września 2020 Objaw niespotykany , jakby to miał być tandem to dziwne że piszczy tylko pod dużym obciążeniem silnika .....
MieTsky Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 Więc tak. Wymieniłem wszystkie uszczelki EGR, 4szt. Dalej piszczy. Vacupompa również. Ostatnia rzecz to chyba uszczelka gdzieś na kolektorze wydechowym - chociaż ostatnio piszczy jakby dużo mniej. Ręce opadają...
MieTsky Opublikowano 24 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2021 Problem rozwiązany, wymieniona uszczelka kolektora wydechowego i piszczenie zniknęło okazało się też, że śruby kolektora wydechowego były bardzo słabo dokręcone, stąd ta nieszczelność z piskiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się