Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 110KM KATALIZATOR............


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Możesz na luzie :]

Opublikowano
po czym poznac ze trzeba wywalic katalizator??u mnie jeszcze jest i chyba nie jest zapchany bo auto chodzi normalnie no moze są małe drzenia przy gwaltownym dodaniu gazu na małych obrotach ale nie jestem pewien czy to akurat jest spowodowane katalizatorem

Autko ma zrobione pewnie ponad 200tys takze KAT kwalifikuje sie do usuniecia... :twisted: nie czekaj na nic tylko wypruj to swinstwo :wink:

Opublikowano

no nie wiem czy przy 200tys kat tak od razu moze sie kwalifikowac do usuniecia, ja mam u siebie ponad 220tys (przynamniej w teorii) i jakos nie byl przypchany kat, ale i tak zostal usuniety :twisted:

Opublikowano
Ja tez szykuje sie do wywalenia kata dlatego ze zmieniam turbine na AWX a juz nawet teraz przy moim programie z butem w podlodze czuje wibracje i slychac taki charakterystyczny dzwiek.... chyba ze to co innego ale wyprucie go nie zaszkodzi....:D

To nie wina katalizatora to wina "za mocnego" programu w sterowniku...

Opublikowano

Mister Rogalotti, sugerujesz zeby kata zostawic i mimo to zmienic turbo, czy wywalic go przy okazji przeszczepu? Prawda ze mam mocny program ale chce na turbinie AWX zrobic "normalny" sofcik. Czy tez bede mial to drzenie i przydzwiek?

Bede wdzieczny za sugestie i ew. porady...

Opublikowano
to wina "za mocnego" programu

za duzo czego??

Opublikowano
Czy tez bede mial to drzenie i przydzwiek?

Sprawdz jeszcze kat wtrysku bo tez to sa jego objawy :wink:

Opublikowano
Czy tez bede mial to drzenie i przydzwiek?

Sprawdz jeszcze kat wtrysku bo tez to sa jego objawy :wink:

No tak... Kat mam bardzo opozniony:( ok 25-26 w basic settings (kanal 00) ale to tez sie zmieni bo bede zmienial rozrzad w poniedzialek. Po zmianie zobaczymy czy bedzie drzec... Dziekuje koledzy za wasze sugestie...

Opublikowano
Mister Rogalotti, sugerujesz zeby kata zostawic i mimo to zmienic turbo, czy wywalic go przy okazji przeszczepu? Prawda ze mam mocny program ale chce na turbinie AWX zrobic "normalny" sofcik. Czy tez bede mial to drzenie i przydzwiek?

Bede wdzieczny za sugestie i ew. porady...

zmieniajac turbo,robiac soft wywal kata ..... :twisted:

to wina "za mocnego" programu

za duzo czego??

mocy/momentu .... :wink:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

mocy/momentu to jest zawsze za mało......

Opublikowano

Ja 3 dni temu wywaliłem kata, a dokładnie to wybebeszyli mi go i wspawali nierdzewkę. Wszystko wygląda jak oryginał - jakby kat normalnie był ( przydatne to jest na przeglądach jak i przy sprzedaży, bo ludzie o brak tej puszki potrafią sie poważnie targować). A co do mocy to również jestem zadowolony, gdyż autko wydaje sie być bardziej żwawsze. Na liczniku maiłem 200tys a filtr w kacie był poważnie zapchany jakąś sadzą - oczywiście mam diesla :wink:

Opublikowano
Mister Rogalotti, sugerujesz zeby kata zostawic i mimo to zmienic turbo, czy wywalic go przy okazji przeszczepu? Prawda ze mam mocny program ale chce na turbinie AWX zrobic "normalny" sofcik. Czy tez bede mial to drzenie i przydzwiek?

Bede wdzieczny za sugestie i ew. porady...

Jeżeli nie zrobisz porządku z tym softem co masz teraz a do tego dojdzie turbo to bedzie jeszcze gorzej. Trzeba poprawić soft a dodatkowo skorygować go pod nowe turbo.

Katalizator wycinaj... kąt wtrysku (jeżeli masz taki jak piszesz 25-26 w basic to nie ma nic do rzeczy)

Pozdrawiam.

[ Dodano: 04-04-2007, 23:48 ]

to wina "za mocnego" programu

za duzo czego??

Przyjedz na diagnostykę to Ci powiem czego tuner dał za dużo :exclaim:

Opublikowano

Turbina przelozona :)!!!

66b65cf3a0f2faa2m.jpg

b65754e528e77a48m.jpg 4487717184b52d61m.jpg

Wykresy sa ladne i auto zbiera sie rowno do 4 tys obr/min. Soft jest zrobiony tak by nie bylo drzenia i dziwnych dzwiekow. Pomiar mocy na drodze lekko pod gorke wiec moze dlatego lekko oslabiony. Katalizator zostawilem bo w UK nie przejdzie sie przegladu bez niego.(na dole po prawej seryjna turbina i "mocny"- drzacy program)

@ Rogalotti

Czy mozna cos wiecej z niego wyciagnac bezpiecznie i bez halasow:)? Turbo pompuje teraz na 1.4bar... Przy podnoszeniu dawki zaczynaja sie wibracje i dudnienie. Teraz jest na optymalnych parametrach....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...