Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tfsi CDNC - zapach benzyny w oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam pytanko

posiadam A5 2.0tfsi CDNC z rozwiązanym problemem olejowym. 3 tysiące kilometrów temu wymieniłem olej i przez ten czas oleju ubyło o 2 stopnie na skali mmi. Ostatnio uzupełniłem płyn do spryskiwaczy a po kolejnych 2 dniach sprawdziłem poziom oleju. Okazało się, że jest pełno na skali. Resetowałem MMI ale nadal pokazuje pełno. Podejrzewam, że jest to związane jednak z czujnikiem otwierania maski i jakimś dodatkowym resetem wskażnika? Niemniej martwi mnie trochę zapach benzyny w oleju. Czy to normalne w silnikach TFSI, przeszukałem trochę tematów i informacje są sprzeczne. Jeśli poziom na MMI jest związany z otwarciem maski to zacznie po jakimś czasie prawidłowo pokazywac poziom? Czy może komputer w aucie automatycznie odejmuje na wskaźniku olej po pewnym przebiegu, a teraz został zresetowany i pokazuje wartość realną? Dodam, że bagnet jest już w drodze :)

Opublikowano

Sprawdź czy na którymś cylindrze są wypadania zaplonu 

Opublikowano

Jesli paliwo jest w oleju, to nie trzyma uszczelniacz na tloczku pompy hpfp i bedzie sypalo bledem zbyt bogatej mieszanki na jalowym, po rozgrzaniu bedzie ciezej odpalal..

Opublikowano

brak błędów, poza niedoładowaniem (brzęczy klapka wastegate). Czyli wobec powyższego raczej nie mam się czym przejmować skoro nie ma błędów? Auto odpala bardzo łatwo ciepłe jak i zimne. Silnik chodzi cicho i równo.

Opublikowano

Jesli jest tak jak piszesz to narazie spokoj... co do pomiaru poziomu oleju to 100% pewnosci daje bagnet i pomiar zaqsze w tych samych warunkach, np rano po calonocnym postoju, w tym samym miejscu, a jesli mmi to po porzadnym rozgrzaniu silnika, wlaczyc na zaplon, bez uruchamiania silnika i otworzyc maske, po okolo minucie mmi dokona odczytu i pomiar zostanie wyswietlony na fisie pomiedzy zegarami..

Opublikowano
W dniu 18.03.2020 o 19:44, kixi4 napisał(a):

Jesli paliwo jest w oleju, to nie trzyma uszczelniacz na tloczku pompy hpfp i bedzie sypalo bledem zbyt bogatej mieszanki na jalowym, po rozgrzaniu bedzie ciezej odpalal..

@kixi4 Jest możliwość wymiany samego uszczelnienia, czy pozostaje wymiana pompy hpfp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...