Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Ocena logów.


whyduck1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prosił bym o ocenę logów.

Silnik BFB seria. Srzynia automatyczna (multitronic) Auto posiada LPG.

Co pewien czas wyskakuje mi błąd zbyt ubogiej mieszanki, czasem kata. Zapala się check.

Wyczytałem, ze to od źle wyregulowanego gazu.

Zmierzyłem korekty.

Wartości w grupie 32 pierwsze pole to -2,6. Drugie pole to13,3.

Jeżdżę z tym do gaziaża, który coś tam reguluje i jest spokój na jakieś 2-3 tys km.

Auto jakby miało mniej mocy.

Dzisiaj spróbowałem swoich sił z logami, ale z racji skrzyni automatycznej strasznie ciężko jest z butem podłodze, bo załącza się kick down. Prób było kilka. Wybrałem moim zdaniem te, które udało mi się bez kicka.

Logi robione na 3 biegu.

Błędy skasowane przed logowaniem.

Statyczne:

002+033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

001+003

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

090+093

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczne:

002+033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

003+020

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

115+118

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LPG 002+033

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Proszę o rzucenie okiem.

 

Edit: Widzę, że źle zlogowałem LPG. Zamiast 002 dałem 001.

Jutro powtórzę.

Edytowane przez whyduck1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log na lpg nie zrobiony jeszcze,bo auto stoi w warsztacie na wymianie kilku elementów zawieszenia.

Ponawiam natomiast pytanie.

Czy coś niepokojącego da się wyczytać z tych logów?

Czy są poprawnie zrobione?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jak wychodzą korekty w 032 po jezdzie na samym pb, logi wyglądają tak w miare, przepływka w dolnych partiach pokazuje troche za mało, górą jakby deko za dużo, sprawdz nr na przepływce i na wkładzie przepływki, do tego szczelność dolotu kompresorem przy nieszczelności też może sie tak zachowywać, turbo pracuje ok.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek odbiorę auto to pojeżdżę trochę na samym Pb.

Rozumiem, że na już skasować korekty, bo poki co jeździłem na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, whyduck1 napisał:

W poniedziałek odbiorę auto to pojeżdżę trochę na samym Pb.

Rozumiem, że na już skasować korekty, bo poki co jeździłem na lpg?

Tak, skasuj korekty i zobacz co będzie pokazywać po 50km jazdy na benie. Jak będzie się mieścić w przedziale +/-10% to można przyjąć że jest ok i wszystko psuje źle wyregulowane lpg.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Zrobiłem na pb około 150 km.

Korekty krótkoterminowe pokazuje -0,9

Natomiast długoterminowe 7,0.

Jeszcze zrobie logi dynamiczne na Lpg, chociaż już widzę, że to wina gazu.

Dla jasności, taki błąd co jakiś czas łapałem:

17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)
            P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny

Pozdrawiam.

Edytowane przez whyduck1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, whyduck1 napisał:

Korekty krótkoterminowe pokazuje -0,9

Natomiast długoterminowe 7,0.

W gr. 32 obie korekty są długoterminowe tylko pierwsze okno dotyczy biegu jałowego, a drugie jazdy pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał:

W gr. 32 obie korekty są długoterminowe tylko pierwsze okno dotyczy biegu jałowego, a drugie jazdy pod obciążeniem.

Heh, :) Człowiek uczy się całe życie. Dzięki.

Tak czy inaczej okienko jeden -0,9

Okienko dwa 7,0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...