wielik Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam. Mam problem . Po odpaleniu samochodu zanim trochę się nie nagrzeje, to na biegu jałowym cykliczne zadrga silnik . Jak już się nagrzeje jest ok . Korekty wtrysków jak fabryczne opiłków brak. Dwumas wymieniony w tamtym roku . Myślę że to zawór na listwie . Ktoś miał taki objaw i sobie poradził ? Na filmie skacze różnica ciśnienia paliwa pomimo wyłączonego silnika..nie wiem może tak ma być ?? Silnik zimny wyłączony: Silnik podczas drgań i pracy zimny Edytowane 12 Kwietnia 2020 przez wielik
kkt Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Witam. Drugi filmik nagraj jeszcze raz i zaznacz jeszcze wysokie ciśnienie paliwa wartość rzeczywista. Filmik żeby był dłuższy.
wielik Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 10 godzin temu, kkt napisał: Witam. Drugi filmik nagraj jeszcze raz i zaznacz jeszcze wysokie ciśnienie paliwa wartość rzeczywista. Filmik żeby był dłuższy. Racja .. Ok wrzucę. A to nie jest dziwne że wartość rzeczywista wysokiego ciśnienia na wyłączonym silniku skacze od 300 do 3000 hPa ? Nie pasuje mi to.. chyba nie powinno skakać ?
kkt Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Witam. Ja bym wlał środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Zawór jeszcze zdążysz wymienić.
wielik Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2020 8 godzin temu, kkt napisał: Witam. Ja bym wlał środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Zawór jeszcze zdążysz wymienić. Już to robiłem nic nie zmienilo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się