Kamstafff Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Witam wszystkich, Jestem nowy na forum także w razie nieprawidłowości zakładania tematu proszę o informacje, dodam ze jestem świat mechaniki pojazdowej to dla mnie początek także z góry przepraszam za błędne rozumowanie jeśli takie wystąpi. Od pewnego czasu mam problem ze swoją Audi a4 B7 3.0TDI ori 205km po programie na 280km/545Nm. Auto słabo przyspiesza od dołu i moc czuć tak naprawdę gdzieś od około 2300obr. W aucie wycięty został DPF, zaślepiony i wyprogramowany EGR oraz klapy wirowe. W internecie wyczytałem iż w tym silniku za parce zmienną geometria turbiny odpowiada zawór n75 ? Na próbę został rozebrany i wyczyszczony lecz brak efektów. Z poszukiwań podobnych wątków wnioskuje ze może być to wina przepływomierza lub czujnika ciśnienia doładowania? Do wątku zamieszczam logi dynamiczne grup 008,011,003. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu pracy przepływomierza lub w nakierowaniu mnie na prawdopodobne uszkodzenie. http://www.vaglogi.pl/log-011_008_003_68t9t.html http://www.vaglogi.pl/log-011_6E8Eq.html Pozdrawiam
Ziewal Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Daj wykres z hamowni żeby zobaczyć przebieg momentu bo coś mi ciężko uwierzyć, że z BKN 75 KM samym programem taki przyrost gdzie w ASB ciężko to osiągnąć. Ja obstawiam, że program może być spier...
Kamstafff Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) Niestety przez panującą obecnie sytuacje na świecie jestem poza miejscem zamieszkania gdzie ten wykres pozostał..Gdy tylko to się zmieni postaram się go dodać. Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez Kamstafff
gozdzik77 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) W tym silniku zawór N75 nie steruje zmienną geometrią tylko jest nastawnik elektromechaniczny (serwomotor), Jeżeli chodzi o przepływomierz to faktycznie mógłby dawać więcej mg/suw, możliwe że trochę obcina. Najlepiej było by podmienić przepływkę na jakąś inną. Wcale nie jest powiedziane że po założeniu nowej orginalnej będzie lepiej się zbierał z dołu. Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez gozdzik77
Kamstafff Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) No własnie niestety nie mam możliwości od kogoś użyczyć na podmianę także zostaje kupić nowy ale wolałem się upewnić żeby bezsensownie nie wydawać pieniędzy. Ogólnie jak już auto się wkręci na te obroty to wydaje mi się że te przyspieszenie jest takie jak powinno. Zrobilem jeszcze logi samego bloku 011 gdzie widać ze wartość dmuchającej turbiny wyrównuje się tak naprawdę na zadana przy 2600obr. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Kamstafff
gozdzik77 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Zrób test drogowy z odłączonym przepływomierzem. Odepnij wtyczkę od niego. Zobaczysz czy będzie jakaś różnica.
marcin4x4 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 W dniu 14.04.2020 o 19:53, Kamstafff napisał: za parce zmienną geometria turbiny odpowiada zawór n75 ? Na próbę został rozebrany i wyczyszczony lecz brak efektów. a geometrię czyściłeś ? zacznij od standardowych rzeczy typu nieszczelności, vtg itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się