Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poszukiwany Fachowiec Projekt Stage 3+ A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Poszukuje bardzo dobrego fachowca z doświadczeniem z tuningiem mechanicznym.

Projekt to audi a4 b7 2.0 TFSI Quattro BPG Tiptronik

1. K04 064

2. FMIC Big

3. Downpipe 3" RM

4. 4x wtrysk S3

5. wkładka pompy paliwa AutoTech + popychacz

6. rozrząd wymiana

7. strojenie ECU 

8. filtr K&N

itd.

KOGO Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECICIE W TRÓJMIEŚCIE !!!

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

20 pęknie :thumbup:

Opublikowano
12 minut temu, HOLMATRO napisał:

20 pęknie :thumbup:

Spokojnie … ile tobie pali po modzie twoim ?

Opublikowano

Tyle co przed, chyba ze widzę 90st temp oleju to redukuje, esp off i wtedy jest wirrrr

Opublikowano

koledze pewnie chodziło o 20 tysi PLN

Opublikowano
W dniu 30.04.2020 o 23:54, HOLMATRO napisał:

Tyle co przed, chyba ze widzę 90st temp oleju to redukuje, esp off i wtedy jest wirrrr

Mam pytanie czy turbina z S3 K04 064 taka jak tu

będzie pasować do a4 b7 2.0 tfsi , bo 2 mechaników jeden mówi że tak drugi że nie, i zepsuli mi majówkę bo się wkurr… bo kasa poszła a teraz takie coś.

Jaką masz u siebie?

Pozdro.

Turbo-06F145702C-Oryginal-S3-k04-064-GOL
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 3399 zł - Turbo 06F145702C Oryginał S3 k04 064 GOLF R CUPRA (8942312118). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

 

Opublikowano

Oczywiście ze pasuje. Przewody olejowe musisz kupić inne, wyspawac pod nią DP i wchodzi jak fabryczna. Wyjście na fmica tez jest inne niż w k03 chyba z tego co pamietam. 

Opublikowano
1 minutę temu, HOLMATRO napisał:

Oczywiście ze pasuje. Przewody olejowe musisz kupić inne, wyspawac pod nią DP i wchodzi jak fabryczna. Wyjście na fmica tez jest inne niż w k03 chyba z tego co pamietam. 

Dziękuję uspokoiłeś Mnie. Bo chodzę wkurwiony ok kilku godzin. 

Bo spec z MK2VRT - Krzysiek mówił że pasuje zatem kupiłem.

A dziś od TuneUP - Robert Mi mówi że w sumie to on nie poleca bo za dużo roboty, że to silnik wzdłużny, że rzadko z s3 k04 064 się daje raczej jakieś inne plug%play mnie roboty, i że nie będzie robił bo za dużo pracy przy tym , ale stroić ok za 2000zł w białych rękawiczkach. Jego kolega od mechaniki Mi mówi że wtryski z S3 06F 906 036 F on kupuje za 300zł niecałe , ja mu mówię że to pewnie zwykłe za tyle kupuje a nie nowe z S3 które najtaniej po 489zł latają na sidmotorsport.pl . 

Słyszę od specjalisty że to nie będzie pasowało że nie będą robić bo za dużo roboty z tym 

intercooler-audi-a4-20-tfsi-b7-tuning.jp
FMIC.PL

Intercooler Audi A4 2.0 TFSI B7 - tuning, tuningowy, dedykowany zestaw intercoolera! Zestaw montażowy zawiera wydajny intercooler FMIC wraz z ułatwiającymi montaż łącznikami silikonowymi. Jest to jeden z...

 

 

PS. Gdzie się podziały czasy że specjalistom jeszcze zależało na kliencie, za bogaci się zrobili i wybredni...

Zamiast powiedzieć ok więcej będzie roboty skoro klient się upiera na nowej s3 k04 064 beż żadnych regeneracji. Podać kwotę za robotę skoro specjalici - to albo kupuje i płace albo jak mnie nie stać to nie kupuje.

A ja ku..rrr słucham że czemu taki FMIC a nie z KWE lewy i prawy P&P , i nie dociera że wydajniejszy jest centralny. tylko słyszę on się napracuje bo musi  mocowania zrobić i węże założyć ... Kur... co za ludzie.

 

 

 

Opublikowano

Zmień mechanika bo to zwykły wymieniacz

Opublikowano
3 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Zmień mechanika bo to zwykły wymieniacz

w poniedziałek jadę do CarMaster w Gdyni do Sebastiana

Opublikowano (edytowane)

Jest jeszcze jedna kwestia. Oni takich aut na pęczki zrobili i wiedzą co da najlepszy efekt. Nie zdziw się jak na koniec to oni będą mieli rację jak będziesz miał komplikacje, lub nie będzie tak łatwo tego wystroić.

Nie pytałeś u Dyno Set?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

K04-64 jest oklepane na maksa w wzdłużnym, po prostu mu nie chciało się robić brudnej roboty bo i po co skoro ma tyle samo za klikanie w klawe? Ale z drugiej strony nikt nie bd tego robić za darmo jak jeszcze ma stacjonarna i opłaca podatki, wtedy zarobek jest dużo mniejszy niż się wydaje ?

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma i to powiedzonko można odnieść do wielu dziedzin ?

Opublikowano
16 minut temu, Langista napisał:

Jest jeszcze jedna kwestia. Oni takich aut na pęczki zrobili i wiedzą co da najlepszy efekt. Nie zdziw się jak na koniec to oni będą mieli rację jak będziesz miał komplikacje, lub nie będzie tak łatwo tego wystroić.

Nie pytałeś u Dyno Set?

Nie tam jeszcze nie pytałem , Polecasz Ich ?

Opublikowano
15 minut temu, dRACoNIx napisał:

Nie tam jeszcze nie pytałem , Polecasz Ich ?

Mają dobre opinie, a widzowie M4K mają chyba 10-20% zniżki.

Opublikowano

Generalnie brakuje Mi czasów w których klienta się szanowało.

Moim problemem ma być BY mieć Kasę dla Mechanika Specjalisty - a On ma zrobić za tyle ile sobie życzy robotę.

Ps. A człowiek kupuje nowe rzeczy bo nie chce regenerowanych jakiś turbin czy innych części, stara się jak może, a mechanik ma wyjebane bo musi mocowanie zmontować do FMIC .

Co to za specjaliści... 

Opublikowano

to pogadaj z Dyno Set, z tego co wiem oni nie boją się takich prac.

Opublikowano
4 godziny temu, dRACoNIx napisał:

Dziękuję uspokoiłeś Mnie. Bo chodzę wkurwiony ok kilku godzin. 

Bo spec z MK2VRT - Krzysiek mówił że pasuje zatem kupiłem.

A dziś od TuneUP - Robert Mi mówi że w sumie to on nie poleca bo za dużo roboty, że to silnik wzdłużny, że rzadko z s3 k04 064 się daje raczej jakieś inne plug%play mnie roboty, i że nie będzie robił bo za dużo pracy przy tym , ale stroić ok za 2000zł w białych rękawiczkach. Jego kolega od mechaniki Mi mówi że wtryski z S3 06F 906 036 F on kupuje za 300zł niecałe , ja mu mówię że to pewnie zwykłe za tyle kupuje a nie nowe z S3 które najtaniej po 489zł latają na sidmotorsport.pl . 

Słyszę od specjalisty że to nie będzie pasowało że nie będą robić bo za dużo roboty z tym 

 

 

PS. Gdzie się podziały czasy że specjalistom jeszcze zależało na kliencie, za bogaci się zrobili i wybredni...

Zamiast powiedzieć ok więcej będzie roboty skoro klient się upiera na nowej s3 k04 064 beż żadnych regeneracji. Podać kwotę za robotę skoro specjalici - to albo kupuje i płace albo jak mnie nie stać to nie kupuje.

A ja ku..rrr słucham że czemu taki FMIC a nie z KWE lewy i prawy P&P , i nie dociera że wydajniejszy jest centralny. tylko słyszę on się napracuje bo musi  mocowania zrobić i węże założyć ... Kur... co za ludzie.

 

 

 

:oklasky:

Opublikowano

Zastanawiam się czy nie wymienić albo wzmocnić skrzynię biegów tego tiptronic , bo nie wiem czy da radę te 460Nm przenieść.

APR dyno

Opublikowano
15 godzin temu, dRACoNIx napisał:

Zastanawiam się czy nie wymienić albo wzmocnić skrzynię biegów tego tiptronic , bo nie wiem czy da radę te 460Nm przenieść.

APR dyno

Jak tam jest 6hp19 to daje rade na miękko do 500 

I gdzie na wykresie jest 460? Bo się pogubiłem xd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...