gala Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Koledzy problem polega na tym ze w czasie jazdy przy dodawaniu i puszczaniu gazu na biegach 2,3,4,5,6 drążek zmiany biegów sie rusza w górę i w dól. Na postoju gdy zmieniam biegi slychac stuki cięzko wchodzi wsteczny.Poduchy pod silnikiem sa ok, poduche od skrzyni wymienilem. Czy ktos z was mial podobny problem lub czy ktos moze mi pomoc w ustaleniu ewentualnej przyczyny z góry dziękuje. Pozdrawiam
GRazny Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 wygląda to jak dwumas... ale poczekaj na inne sugestie bo to raczej ostateczność
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Sprawdż wszystkie poduszki te od skrzyni i silnika .
FAZY Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Mówisz że poduszki są OK ,więc to prawdopodobnie dwumas albo coś ze sprzęgłem
gala Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Ale czy w przypadku uszkodzonego sprzęgła, może objawiać sie tym ze w czasie jazdy drążek zmiany biegów się rusza???? Mechanik powiedział ze poduchy pod silnikeim sa ok a sprzęgło sie nie ślizga chyba ze w przypadku poduch pod silnikiem mechanik sie mylił
GRazny Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 no My pod samochodem nie leżeliśmy...jeśli poduchy ok to trzeba sprawdzić dwumas nie szarpie autkiem podczas ruszania, nie słyszysz wtedy jakiś metalicznych dźwięków?
gala Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Nie metalicznych dzwiękow nie słysze, samochodem tez nie szarpie pojade jeszcze do innego mechanika sprawdzic te poduchy pod silnikiem.Bo przyznam ze te biegi nie wchodza zle po za wstecznym ze bywalo czasami ze nie chcial wejsc lub wchodzil ciezko.Tylko ten drązek mnie wku... na kazdym biegu sie rusza jak przyspieszam lub puszczam pedał gazu
letallec Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Też tak mam w swoim AVF'ie. Nie szukałem jeszcze przyczyny, bo mi to nie przeszkadza. Natomiast mogę powiedzieć ze poduszki pod silnikiem zmieniałem, nic się nie zmieniło.
gala Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Wyglada na to ze czeka mnie wymiana dwumasa ,wszystkie poduchy sa ok.Panowie a czy uszkodzony dwumas moze obiawiac sie tym ze samochod glosniej chodzi,wiecej pali?? Jaki mnie czeka koszt tej calej zabawy sprzęgło+dwumas??? pozdrawiam
GRazny Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 dwumas okazyjnie 1000zł http://www.allegro.pl/item599561202_kolo_dwumasowe_sachs_audi_skoda_vw_afn_awx_avf.html choć kupiłbym LUKa... czyli 1200zł sprzęgło (pamiętaj że w AVF jest większe niż w AWX !!!) czyli http://www.allegro.pl/item579665948_sprzeglo_luk_a4_skoda_superb_vw_passat_1_9_tdi.html takie ogłoszenie trzeba brać z przymrużeniem oka bo napisane AWX/AVF... a to nie jest możliwe ok. 450zł robocizna pewnie z 300zł więc prawie 2000zł wyjdzie...[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2009, 13:54_________________________________________________jaki przebieg?
gala Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 185[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2009, 15:16_________________________________________________dwumas+sprzegło firmy LUK wymieniłem i jest bez zmian, tzn biegi plynniej wchodzą ale stuki przy zmianie biegów pozostaly nie zawsze je slychac ale sa. Drazek jak ruszał sie góra-dól tak rusza sie dalej. A jakby tego było mało to ostatnio samochodzik buczy,głosniej chodzi i szczeze mam juz k...... dosc jutro jade na diagnostyke do ASO odnosnie tego buczenia bo jak do drazka sie przyzwyczaiłem to do BUCZENIA nigdy w zyciu sie nie przyzwyczje pozdrawiam
letallec Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 185[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2009, 15:16_________________________________________________dwumas+sprzegło firmy LUK wymieniłem i jest bez zmian, tzn biegi plynniej wchodzą ale stuki przy zmianie biegów pozostaly nie zawsze je slychac ale sa. Drazek jak ruszał sie góra-dól tak rusza sie dalej. A jakby tego było mało to ostatnio samochodzik buczy,głosniej chodzi i szczeze mam juz k...... dosc jutro jade na diagnostyke do ASO odnosnie tego buczenia bo jak do drazka sie przyzwyczaiłem to do BUCZENIA nigdy w zyciu sie nie przyzwyczje pozdrawiam Zdaj relacje po wizycie
gala Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 Jestem po wizycie w ASO i po diagnostyce samochodziku panowie powiedzieli ze silnik jest w bardzo dobrym stanie ze nie ma do czego sie przyczepic,powiedzieli mi ze samochodzik ma CHIPA o czym nie wiedzialem a faktycznie samochodzik sie zbiera,ewentualna glosna praca silnika lub tak jak im to zasegurowalem 'BUCZENIE' moze byc spowodowane tym ze samochodzik ma WIRUSA.Powiedzieli mi ze jestem przewrazliwiony to samo powiedziala moja narzyczona ktora tez jezdzi samochodem na co dzień wiec moze faktycznie tak jest bo do tej pory jezdzilem benzyniakami.Poruszylem rowniez kwestie ruszajacego sie drazka hehe mowiac im ze wymienilem poduche skrzyni a poduchy pod silnikiem sa ok co sami z reszta sprawdzili powiedzieli ze tak niekiedy sie dzieje ze nie mam sie czym przejmowac. Wiec chyba musze troszeczke ostygnąć i poprostu dbac o samochodzik tak jak do tej pory robilem i cieszyc sie z jazdy :> POZDRAWIAM
rikardo Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Przyczyna buczenia może być zużyte złącze elastyczne tzw. plecionka. Mam plecionkę do wymiany i występuje u mnie takie buczenie w trakcie dodawania gazu Poszukaj na forum było o tym kilka tematów.
OLO_GDA Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Przyczyna buczenia może być zużyte złącze elastyczne tzw. plecionka. Mam plecionkę do wymiany i występuje u mnie takie buczenie w trakcie dodawania gazu Poszukaj na forum było o tym kilka tematów. do tego czesto plecionka ulega uszkodzeniu wlasnie przy uszkodzonych poduszkach bo silnik sie za mocno rusza na nich .. wiec ja bym jednak dokladnie sprawdzil poduchy. dziwi mnie ze ktos tak autorytarnie stwierdza ze sa okey bez ich demontazu. nie wiem jak wygladaja u Ciebie, ale czesto poduszka jest tak zabudowana ze dopiero po demontazu mozemy cos zobaczyc...
Tomson Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Panowie oficjalnie odkopuję temat! :gwizdanie: działał ktoś w związku z tematem podnoszenia się gałki zmiany biegów przy dodawaniu gazu? U mnie nie ma żadnych oznak zużytego sprzęgła/dwumasa oprócz tej cholernej gałki może AVF tak ma i musi mieć? w sumie mi to nie przeszkadza, ale wole zapobiec jakieś usterce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się