Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 3.0 RS6+


MiniolEE8

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

W Sierpniu 2018 kupiłem Eskę od kolegi z zamiarem stworzenia quick daily sleepera .
Eska sprowadzona ze Szwajcarii z ciekawą historią gdyż brało udział w pościgu policyjnym i do auta strzelano po czym skończyło na barierkach więc błotnik prawy i zderzak musiały być w Polsce lakerowane a na  parkingu policyjnym spędziła 2lata. Na desce rozdzielczej znajduje się ślad po kuli który jest przykryty zaślepką którą widać na zdjęciach  8-) 

Esa przyjechała do Polski z programem na 300KM (o którym właściciel nie wiedział) zrobionym wydechem oraz posiada regulowane gwintowane zawieszenie niestety ciężko ustalić co to za marka.  Były właściciel zamontował LPG i śmigał Esą po WWA

Kilka Fotek  które zachęciły mnie do obejrzenia auta osobiście w Warszawie gdzie koleżka obecnie przebywa na codzień. 

qORErTK.jpg
 

ntRp5cJ.jpg

cqu8TAx.jpg

nVp1aUw.jpg

Uv1ucpD.jpg
 

LGTN7aF.jpg


Po kupnie umówiłem sie na zrobienie pakietu 500+ i tak po dwóch tygodniach auto pojechało do Łomży na drobne Performensy. Powiedział że ma znajomego do któego Esa pojedzie na rewizje i przygotowanie pod zwiększanie mocy. I tak poznałem Bola  8-) 

Po kilku sugestiach ostatecznie rozpoczęło się budowanie nowego silnika z kutymi korbami oraz tłokami. Zostały zrobione hamulce, zresztą aktualna specyfikacja będzie podana poniżej. 


Obecny Setup:
-Blok z wałem 2.7 
-Korby Techno5
-Tłoki Wossner 82mm
-Głowice 2.8 N/A
-Kolektor ssący z osprzętem RS4
-Wtryski Bosch 630
-Pompa Paliwa Walbro 450lph
-Przepustnica RS4
-Przejście na Fajkocewki z TFSI
-Turbiny K04 RS4 ----->> aktualnie szukam K04 RS6 w ostateczności Garret gt28rs
-IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane 
-kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?)
-DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec
-strojone pb100
-sprzęgło sachs performance 
-skrzynia Seria S4

Wynik bliżej nieznany ale wg. Marcina okolice 500KM 

Podsumowując, silnik złożony przez Bola
Całą robotę spawalniczą tj. doloty oraz cały wydech jak również przejście na TFSI, wymianę pompy, wtrysków na większe, strojeniem zajął się Marcin z MSS PERFORMANCE

Stay Tuned

Stg 2 

cGACKUD.jpg

Kms9wPz.jpg
 

CSTCVtc.jpg

-Blok z wałem 2.7 -------> nowy blok + wał 3.0
-Korby Techno5 ---------> firma ta sama tylko pod 3.0
-Tłoki Wossner 82mm także prakuje tego 0,5mm do pełnych 3L
-Głowice 2.8 N/A   --------> głowice dalej z 2.8 z mixem wałków RS4 oraz N/A (niestety nie wiem które gdzie)
-Kolektor ssący z osprzętem RS4
-Wtryski Bosch 630
-Pompa Paliwa Walbro 450lph
-Przepustnica RS4
-Przejście na Fajkocewki z TFSI
-Turbiny K04 RS4 seria ----->>    K04 RS6 hybrydy
-IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane 
-kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?)
-DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec
-strojone pb100
-sprzęgło sachs Performance
-Skrzynia seria S4


Zostało dokonane kilka poprawek w elektryce oraz przywrócone do życia nie działające czujniki

Silnik Składany Przez Bolo
Strojenie i Elektryka MSS Performance

RfJ3WvB.jpg

Musze przyznać wstawanie tych turbin robi piorunujące wrażenie. full boost jest nieco powyżej 3.5krpm.[/quote]

jeszcze pare fotek z budowy auta znalazłem

tRc0OBi.jpg


 


 


 


gbaq9Kk.jpg


qPcY6TA.jpg


S9vwwho.jpg


FnrG2R3.jpg
6rX5ZYe.jpg
1zbbR6U.jpg
cjNp13Q.jpg
nSjQ13w.jpg
 

 

Stay Tuned ;)

Edytowane przez MiniolEE8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota! Pięknie widoki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro elektrownie ogarniał Bolo wraz z mss to ja nie mam pytań. 

Auto dość charakterystyczne z powodu tej opowieści o pościgu i dziurawej deski. 

Bezawaryjnosci życzę.  

Edytowane przez tasior87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie porobiona Esa - uwielbiam takie projekty :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretne podejście do tematu. :thumbup1:

Wjeżdżasz na hamownię? ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się bardzo ciekawie,ale to koło takie jakieś małe się wydaje . Będzie coś większego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2020 o 17:55, lukanio143 napisał:

Ale kocur. Powodzenia w modach

 

W dniu 4.05.2020 o 18:11, VRGOOD napisał:

Świetna robota! Pięknie widoki :) 

 

W dniu 6.05.2020 o 21:48, przemolll napisał:

Oj grubo grubo ??

 

W dniu 7.05.2020 o 19:16, tasior87 napisał:

Bezawaryjnosci życzę. 

 

W dniu 13.05.2020 o 09:15, Animal napisał:

Pięknie porobiona Esa - uwielbiam takie projekty :D

 

W dniu 13.05.2020 o 09:27, dekiel 13 napisał:

Konkretne podejście do tematu. :thumbup1:

 

40 minut temu, xBladex napisał:

Zapowiada się bardzo ciekawie

 

Dzięki Panowie za pozytywne komentarze :D

 

42 minuty temu, xBladex napisał:

ale to koło takie jakieś małe się wydaje

na zdjęciu z tym RS'em może tak wyglądać bo tam 19tka siedzi

 

43 minuty temu, xBladex napisał:

Będzie coś większego?

Raczej nie, felga spełnia swoje zadanie czyli niska waga a nie wygląd :wink:

 

W dniu 13.05.2020 o 09:27, dekiel 13 napisał:

Wjeżdżasz na hamownię? ....

Fajnie by było mieć gdzieś oficjalne kreski to fakt :naughty: ale nie czuje takiej potrzeby.  Bardziej kręci mnie wynik z dragy przyznam szczerze. Biorąc pod Uwage, jak kiepsko zmieniłem bieg podczas tego pomiaru, auto ma potencjał w chwili obecnej na zrobienie 6,6-6,7 100-200. Robiłem pomiar drogowy za pomocą vcds'a z kolegą o wadzę około 100kg. Wynik wyszedł 550km i 690nm. Dwa dni później zrobiłem pomiar na dragy w Dwie osoby (pasażer 85kg, wynik powyżej) na trzecim przejeździe strzeliła N'ka i wskaźnik zaczał pokazywać 2.0b :facepalm::( z zadanych 1.7b więc musiałem odpuścić już pomiary i czas został taki jaki został. Wg. czasów jakie robi ma ponad 600KM i 750nm albo bardzo zdrowe 550 ;) wybierzcie sami co wam bardziej odpowiada, dla mnie to nie ma znaczenia :)

Planuje jeszcze zamontować WMI

 https://redlinespeedworx.com/Files/Images/Blog/2013/10/directport_aquamist_jets.jpg

oraz skrzynie z S4 4.2 

gdybym zbliżył sie do okolic 6s na tych K04 RS6 to myślę że wystarczy 

Obecnie Esa Stoi z wyciągniętym ssakiem (cieknąca druga pompka wody), zabrałem się za wymiane przewodów wodnych, podciśnień oraz planuje zrobić nową wiązke silnikową (było pare kostek do wymiany a i tak grzebałem przy podszybiu więc wyciągnąłem wszystko i prawdopodobnie zrobię od nowa). Musze poogarniać auto bo długo stało a ja nie Lubie mieć bałaganu pod maską :disgust:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się :kox::kox:

powodzenia w dopieszczaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...